Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Haziran 18, 2006
Yogun haftasonu 1
Bizim Aile biraz kalabaliktir, her haftasonu ya biz bi yere gideriz yada birileri bize gelir, Annemler, Kaynanamlar, kuzenlerim , ablalarim ve tabii ki Arkadaslarim, bazen arada sadece evde oturup tembellik yapmayi özlüyorum ama öyle bir firsat elime gectiginde de Esimle resmen bunaliyoruz alismis bünye kalabaliga ve curcunaya :)

Gectigimiz haftasonu da Kaynanamlara gittik, Orda da bu hafta panayir baslamis ufak bisi aslinda ama Süpürgesiz cadim icin degisiklik olur diye bizde gittik, Bizim kiz o oyuncaklari görürde durur mu hic ilk önce atlikarinca benzeri seye kosturdu ve helikoptere bindi ...


Ardindan Carpisan otolara kostu,Amcamizda hic kiyamaz ya yegenine hemen "Gel canim ben binerim seninle" dedi, ve ben herzamanki gibi panik oldum "Aman Cihan dikkat et, aman hizli sürme, bak sakin kimseye carpma söyle kenardan kenardan git emi" diye bi sürü sey tembihledim ama benim kizim Amcasina baska emirler vermis " Amcaaa hizliii daha hizliiii, vur amcaaa, carp amcaaa" seklinde sesi geliyordu kikirdemelerinin arasinda :)


Ertesi gün Babamizin aldigi ucurtmayi denemek icin tepelik bir yere ciktik, ama iki koca adam bir ucurtmayi ucuramadigi icin hevesimiz kursagimizda kaldi, bizde orda patikalarin arasinda kendiliginden yetismis dag cileklerinden topladik ve afiyetle hüplettik, minnacik cilekler bu kadar mi lezzetli olur ya, bizim süpürgesiz bayildi bayildi ama kücük geldi biraz ve " Babaaaa bunun büyüükkkk olanindan al tamam miiii" diye emir verdi :)))



 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Haziran 18, 2006 | Permalink |


0 Comments: