Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Haziran 19, 2006
Yogun Haftasonu 2
Devam ediyorum Haftasonumuzu anlatmaya, yaz yaz bitmiyor ki, oldukca uzundu cünkü :)

Cumartesi Aksam üstü kaynanamlardan evimize döndük, daha dogrusu tam dönemedik, direk bahce evimize indik, orda Ablamlar ve bir komsumuz bizi bekliyordu mangal partisine :) yedik ictik ve sistik :) Bizim süpürgesizde buldu Arkadaslarini costu tabii ,bol bol sirinlik yapti bi sürü Erkek cocugun icinde tek kiz bizimki olunca komsular tarafindan da feci sekilde simartiliyor kücük cadi :)

Gece eve geldigimizde o kadar yorgun olmasina ragmen hala gezmeye gitme derdindeydi " Anne ben uyumucam, ben gezmeye gitcem tamam mi anne uyumucam ben dün uyudum yeter yeter" diyor bir de utanmadan :))

Sicak bir banyonun ardindan hemen rüyalar alemine daldi ama hala sayikliyor "uyumucam ben gezmeye gitceeem" diye, ayni sarhos oldugu halde "Ben sarhos degilim birakin beni" diyenler gibiydi :)))

Pazar günü icin aslinda hic planimiz yoktu, ama burda kermes düzenlenmis yine Ablam dürttü bizi ve hadi kermese gidelim ordan da Dondurma yemeye gideriz dedi, e biz bunu ikiletirmiyiz, ne hevesle gittik kermese, artik ne bekliyorduysam feci sekilde hevesim kursagimda kaldi, zaten hava cok sicakti, kermes de cok dar ve kapali bir alana kurulmus, satisa sunduklari seylerin fiyatlari ucmus indirebilene askolsun yani, 4 adet yastik yüzü 70 euro olur mu yahu ???? el isi olsa anlayacgim belki ama gecen yaz izinde her yerde gördügüm ve fiyatlarinin en fazla 15 ytl oldugunu bildigim kiliflar bunlar, cok sinirlendim bisi almadan ciktik, zaten Dilos'da iyice bunaldi icerde o sicakta attik kendimizi tekrar Sokaklara :)))

Dondurmalarimizi yiyip yine kendimizi bahce evine attik, bahce evi bize süpriz yapmis ve gül agacimizin bütün gülleri acmis nerdeyse, cok güzel bir görüntüsü var :))

Ertesi gün Kres oldugu icin eve erken döndük banyo faslimiz uzun sürdü, su kene derdi var ya , kizin her yerini didik didik ariyorum, allaha cok sükür bugüne kadar daha hic rastlamadik umarim hic te rastlamayiz :(

velhasil gece hic naz yapmadan uyudu kücük hanim, ama sabah uyanamadi bi türlü, uykusunda giydirdim ve kremledim, saclarini bile uykuda yaptik kapidan cikana kadar " ben uyucam bitmedi daha" diye miylaniyordu :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Haziran 19, 2006 | Permalink |


0 Comments: