Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Haziran 22, 2006
Nostalji istedi canim




Nerden mi cikti simdi bu Nostalji olayi ?

Dün Kamera kasetlerini düzenlemeye kalkistim, Dilos ilk dogdugunda elimizden hic düsürmüyorduk, sonra Digital Foto makinasi alindi ve kamera bir köseye atildi, Kizi Krese birakmisim, sabah yürüyüsümü yapmisim, evim toplanmis, Bilgisayardaki dosylari da topladim, eski resimlere baktim ve Kamera kasetleri geldi aklima, hepsini cikardim küflenmek üzre olduklari cekmeceden, tek tek izledim...

Benim hamileligim, Kizimin ilk dakikalari off of, ah ah esliginde izledim, kah gözlerim doldu, kah gülmekden karnim agridi..

Zaman ne cabuk gecmis, ne zaman büyümüs bu kiz ?? Bi süre böyle kalamaz mi ???

Bu resim hastaneden eve geldigimizde cekildi, ne kadar minikmis, Pusetin icinde kaybolmus sanki, cok akilli bebekti bizim cadi, tamam ilk 3 ay baya baya cektik kendisinden, gündüz uyuyup gece halay cektiriyordu bize miymiy :)) Ama tam 3 aylik oldugu gün aksam 8 'den sabah 8'e kadar uyumaya basladi, bu düzenini nerdeysee hic bozmadi yani bebekken cok cektim diyemicem :)




Bu resimde Izine gittigimizde bir dügünde cekildi, simdi bile dügüne gitmeyi cok seviyor, ona kalsa hergün birileri evlensin, benim kiz süslü süslü giyinsin ve göbek atsin :) Kime cekmis bilmiyorum, ne ben ne de Babasi oynamayi sevmeyiz hele ben hic beceremem bir de, bildiginiz kütük yani :)))



Bu benim Cekirdek Ailemin resmi, baya eski bi resim ama Dilos burda daha 9 aylik, Studyo'da canimizi cikartmisti, onu güldürücez diye biz palyoca'ya dönmüstük, ama sonuc mükemmel albümü cok güzel oldu,Zaten Türkiye'de cok güzel fotolar cekiyolar harika seyler yaratiyolar, burda yoktu öyle seyler, simdi yavas yavas basladilar ama cok sükür :)))





Simdilik bu kadar yeter, ilerde yine birgün nostalji yaparim belki :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Haziran 22, 2006 | Permalink |


6 Comments:


  • At Pazartesi, Haziran 26, 2006, Blogger sevilay

    selam canim, kusura bakma, sayfana yorum birakmadim, son günler hic dogru dürüst pc´nin basina oturmamistim.
    Resimleri koymakla iyi yapmissin, bizde bu sene ALLAH nasip ederse studio da resim cektirmeye düsünüyoruz, bakalim bizim oglan nasil tepki verecek.
    Demek bu sene gitmiyorsunuz, merak etme, ben senin yerine nefes cekerim orada:)) Yayla festivali var, biliyormusun? Tam bizim gidecegimiz gün basliyacakmis, 3 gün sürecek, Nuray Hafiftas, Atila tas vs. gibi sanatcilar gelecekmis, eeee festival olurda güres olmasmi, efeler oynamazmi:)) Ben hepsini kamaraya cekecegim, Almanya ya döndükten sonra, sayfama koyacagim, izlersin, ama taaaaa dokuzuncu aylarda.

    Hadi öptüm sizi.
    Selamlar

     
  • At Pazartesi, Haziran 26, 2006, Blogger sevilay

    haa unuttum söylemeye, sayfan cok ama cok cok güzel olmus.

     
  • At Pazartesi, Haziran 26, 2006, Blogger sevilay

    sayfamda senden bahsettim, haberin olsun. Okuyanlarin da cok olsun.

    Selamlar

     
  • At Pazartesi, Haziran 26, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Hiii Inanmiyorum ya Yayla festivali ha ay ne güzel, keske gecen sene degilde bu sene gitseydim, burda bekcilik yapicam artik herkesler gidiyo :( Uf taaa 9.cu ayda mi döneceksin ne güzel ya kiskandim simdi :))))

    Güzel yorumlarin icin coktessekür ederim canim, öptüm seni ve samet'i :)

     
  • At Salı, Haziran 27, 2006, Anonymous Adsız

    Merhaba :)

    Sevilaycigimin sayfasinda gördüm hemen ziyarete geldim :) blogun hayirli olsun ziyaretcin bol yorum birakanin cok olsun
    bende beklerim bloguma insallah bundan sonra hergun geli minik supurgesizcadinin yaramazliklarini okurum benim kizim yeni 2 yasina girdi ama simdiden tatli cadiliklar yapiyor :)

    slml
    emine

     
  • At Perşembe, Haziran 29, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Emine hosgeldin blogumuza :))

    Bende hemen senin bloga göz attim cok fazla vaktim yok daha sonra iyice incelicem, sanirim taki tasarimi ve örgü ile ilgili, iki hiic beceremedigim sey yani :)) cok hos seyler var kendin yapiyorsun dimi ??

    Ve evet kizlar cok cadi oluyor coook hemde :))