Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Haziran 29, 2006
Haftasonundan bugüne :)
Sanirim ben bu blogu haftasonundan haftasonuna güncelleyecegim :))

Yine yogun bir haftasonu gecirdik, bu defa Annemlere gittik, Babam ve Erkek Kardesim 2 haftaligina izine gittiler Annem ve kücük kiz kardesim yalniz olunca bizde burdaki ablamla karar verip haftasonunu orda gecirdik, Annemlere yakin yasayan Kuzenim ve Ailesi de katildi bize..Annem biz geliyoruz diye katmer yapmis yine yedik ictik ve sistik :))

Annemlerin evi cok rahat müstakil ev kocaman bir bahce oh yayil yayilabildigin kadar, Cocuklar top oynadi babamin biricik kiraz agacindaki kirazlari yediler, zaten azicik bisi varmis Babam gelince sok olucak kiraz falan kalmadi :))
Ertesi gün de Kuzenimin evine gittik, onlarda ayni Annemler gibi müstakil bir evde oturuyorlar kocaman yemyesil bir bahceleri var, havanin sicak olusunu da firsat bilip giydirdik kizlara bikinilerini, sisrdik plastik havuzumuzu ohhh onlar eglendi biz dinlendik, o güne ait resimlerin hepsi kardesimin Bilgisayarinda kaldi, gönder diyorum ama bi türlü vakit bulup gönderemedi artik sonradan eklerim :)

Bizim ev Apartman dairesi oldugu icin Süpürgesiz cadiyi genelde kisitlamak zorunda kaliyorum, kosma, tepinme, bagirma diye devamli pesindeyim, alt katimda da yasli bir teyze oturuyor, gerci hic sikayetci olmadi bugüne kadar ama suistimal etmemek lazim, ne de olsa yasli ve gürültüyü kaldiramaz, ben bile bu yasimda kaldiramiyorum arada :)))) bu yüzden Annemlere gittigimizde Dilos'un gülleri aciyor, istedigi gibi bagiriyor kosuyor tepiniyor, o mutlu ben mutlu daha ne isterim :)

Bir de Dilos Kuzenimin kizi Melissa ile cok iyi anlasiyor, cok seviyolar birbirlerini,keske daha yakin oturuyor olsaydik, cünkü su an kaldigimiz yerde Dilos'la yasit hic kiz cocugu yok, bu yüzden Dilos parka ciktiginda genelde tek basina oynamak zorunda kaliyor , Sözde bu hafta Havuz sezonunu acacaktik, kresten cikip dogru havuza gidecektik ama sabahdan hava günlük güneslikken, ben Dilos'u kresten alinca gümbürdemeye basliyor ve yagmur yagiyor, sonrasinda gene aciliyor ama gelde git artik havuza :( kaliyoruz evde...

Dün yine yagmur yaginca bizde kizimla mutfaga daldik ve pasta yaptik,gerci ikimiz mutfaga sigamiyoruz biz, hem mutfagim kücük hem Dilos herseyi kendi yapmak istiyor, ayrica her pasta yapisimda mum üflemek gibi bir takintisi var "Anne uff mu yapcam ben, sen de happy birthday mi dicen" diye soruyor, her seferinde anlatiyorum daha yasgününe var kizim dogumgününde uff yapacaksin diyorum, o an Tamam diyor ama pasta bittiginde deli gibi mum aramaya basliyor evin icinde :)))

Iste yaptigimiz pasta bu, bi cesit aglayan pasta üstündeki damlaciklar piserken cikiyor ortaya görüntüsü cok hos tadi da cok hos tek kötü yani icerdigi kalori miktari :) Bu tarifi Dr.Oetker'in kitabindan aldim zaten o kitapdan yaptigim hicbir tarif bugüne kadar beni utandirmadi hep tutuyor :) tarifini yazmiyorum cünkü Almanca'dan türkceye cevirmem lazim eger isteyen olursa tercüme eder gönderirim :)))


 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Haziran 29, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cumartesi, Temmuz 01, 2006, Blogger sevilay

    selam canim, ohh sizde bizim gibisiniz, bizde hep haftasonlari annemde geciriyoruz. Nedense cocuklar anannelerin veya babaannelerin yaninda cok rahat ediyorlar.

    Canim pasta güzel görünüyor, ist das eine quarktorte? Ich möchte gerne das rezept haben. Natürlich auf deutsch:))

    öpüldün, cadi kizindaglcp

     
  • At Cumartesi, Temmuz 01, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Evet ya nerdeyse her haftasonu gidiyoruz, bu hafta evdeyim hayret :) ama bu defa Kuzenim ve kardesim gelecek bize o yüzden yoksa durmazdik evde sanirim :))

    Evet canim pastanin icine Quark giriyo , Rezepti Mailine gönderiyorum hemen ;)