Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ağustos 30, 2010
Biz iyiyiz :)))
Sadece ben acayip blog tembeli oldum son zamanlarda :(

Kizlar kocaman oldu, Asya hepimizi kukla yapmaya calisiyor elinde oynatacak yolunu bulsa, cok fena coookkk :)))

14 eylül'de kismetse krese basliyor kücük cadi,bakalim neler yasayacagiz,Dilos hic sorunsuz adapte olmustu kres hayatina,ama Asya'dan süpheliyim, cünkü cok dik kafali,paylasmayi sevmiyor,inadi tuttu mu tutuyor, bagirip cagiriyor, kreste zor biraz bu tavirlar bakalim yaayip görücez :))

Dilos artik 3.cü sinif ögrencisi, cok zor oldugunu duydum yandik sanirim, cünkü hala okul ve ödevler Dilos icin "Amaaaannnnnn cokta tin" seklinde :((

aslinda yazacak cok sey var, mesela Asya'nin kreste deneme gününü yazmak istiyorum, mesela Dilos'un okulda yaptigi kampi anlamak istiyorum, ama su an ev halki tatilde,aksama kadar basimin etni yemekteler, Esim ise, Dilos okula, Asya'da krese baslayinca bloguma tekrar gereken özeni gösterecegimdir insallah :))

Tembelligimin tavan yaptigi zaman icinde diger bloglari da hic okumadim,simdi gidip azicik dolanayim bari :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ağustos 30, 2010 | Permalink |


2 Comments: