Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Ocak 23, 2010
kisa kisa....
Yeni bir yila girdik, hatta ilk ayini yedik bitirdik bile sayilir, herkese süper bir 2010 diliyorum gec olsada ;)


Asya Yilbasindan sonra 1 hafta Anaannesinde kaldi, Dilos'da Babaannesinde kaldi, ben dinlendim, kari koca sinema falan yaptik, film izledik, uyuduk bol bol :))


Sonra ben hasta oldum gecen hafta ve Asya mecburen yine gitti ,bu defa Babaanneye, ilk defa bu kadar kötü hasta oldum, ilk defa tam 6 gün boyunca hicbirsey yapmdan sadece yattim, yattim ve yattim,Atesim 40,5'lara cikti, basit bir idrar yollari enfeksiyonu olarak basladi, böbreklerime gecti, kullandigim ilaclar agzimda mantar cikmasina sebeb oldu, atesim günlerce 39,5'dan asagiya inmedi, su an daha iyiyim,en azindan atesim cikmiyor artik, böbreklerim de agrimiyor cok sükür, sadece agzimdaki igrenc mantar kaldi o da bikac güne gecermis dedi doktor amca hadi bakalim :)


Kücük kuzum bugün döndü eve, cok özledim, daha yeni ayri kalmis ve kavusmustuk birde böyle zoraki olunca daha cok koyuyor bana nedense :(((


Iste böyle, uzun uzun yazacagim ,cok sey birikti ama önce tüm enerjimi yeniden toplamaliyim ;))
 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Ocak 23, 2010 | Permalink |


2 Comments: