Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Aralık 01, 2009
Dilos vs Asya :)
Asya bana büyük büyük konustugum lokmalari teker teker yediyor, afiyet olsun bana :)))

Gerci daha Hamileligimin basinda anlamam gerekiyordu ya, Dilos'a olan hamileligimden cok daha farkliydi Asya,

Mesela Araba yolculugu iskence gibi gelirdi bana, Simdi Asya ile hala iskence :)) durmuyor, susmuyor ve uyumuyor, yol ne kadar uzun olursa olsun, varacagimiz yere 5 dakika kala uyuyor , o da belki, cani isterse yani...

Asya'ya hamileyken resmen Bira'ya asermistim, canim buz gibi bira icmek istemisti hemde devamli, ki ben Bira sevmem aslinda,Hatta dalga gecerdim, dogumhaneye giderken yanimda bira götürcem, Asya dogar dogmaz dikicem kafaya diye :)))) Annem'de bu cok firlama bisi olacak gibi kizim derdi..

Yine Annem Asya'nin sepeti icin örtü takimini dikerken türlü aksilik yasamis ve "Bu kiz aksi olacak kesin!" demisti..

Hepsi cikti, Annem benden cok cekmis olsa ahi tuttu dicem ama, ben uslu bir bebekmisim yahu :)))

Görünüs olarak Dilos'un tipkisinin aynisi gibi,hani ikiz olsalar bu kadar benzerlerdi sanirim, ama karakterleri cok ama cok farkli, Dilos daha uysal daha ilimli bir cocuk oldu herzaman, ona hayir dendiginde bir iki hamle daha yapar ama benim sinirlendigimi veya kizdigimi görünce üstelemezdi, Asya tin,istersem sinirden tepim tepim tepineyim, sacimi basimi yolayim,girtlagim yirtilircasina bögüreyim yine de aynen devam ediyor.... arada gayet sakin " Babma Anne" diyo, yapmicakmisim, ben napiyosam ????

Dilos Parkda usul usul oynar,basini alip gitmezdi pek, Asya durmuyo parkta, ne salincak ne de diger seyler ilgisini cekmiyo, gözünü kestiriyo bi yere ve o noktaya varana kadar kesinlikle arkasina dönüp bakmiyor...

Dilos sebze ve Meyva canavari, baska bisi verme sadece bunlarla beslenebilir,renkleri veya sekilleri cazip geldigi icin seker alir ama yemez unutur, ama havuc aldirdiysa unutmaz asla..hatta gecengün Babasi alisverise gidiyo bizim kiz " Babaaaa bana kohlrabi al sakin unutma diye bagirdi (turpgillerden salgama benzeyen bi sebze),Babasi da " Bu nasil bir cocuk yahu,diger cocuklar kinder süpriz falan ister bu kalkmis turp istiyo dedi gülerek :))), Alisverise gittigimiz de bile, sebze reyonunda herkes bize bakiyor, cünkü Dilos herseyi almak istiyor, her görüdügü seyde sevinc nidalari atiyor " aaaaaa havuuuuuucccc, mmmhhhhh salatalik alalim mi Anneeee?? Anneee domates de alalim" seklinde :)))

Asya'ya ise sadece cikolata ve seker verin baska bisi vermeyin, sirf Ablasi yiyo diye elma aliyo eline ,ablasi yedigi müddetce o da yiyo, ablasi bitirince o da birakiyo,mandalina'yi kendisi soymayi becerdiginden beri evdeki tüm mandalinalari soyuyo, sonra zorla bana ve ev halkina yediriyo, kendisi eh arada tek tük atiyo agzina ....

Cok aksi, dedigim dedik,caldigim düdük modunda, ben ona kizinca o da beni taklit ederek bana kiziyor,

Asya dogdugundan beri ikinci elektrik süpürgesi de mefta olmak üzere, heryeri bandajli bi sekilde evi süpürüyo garibim,ben evi süpürüken Asya'nin üstüne cikmasi, hortumu cekmesi gibi bilimum davranislardan dolayi hortumu paramparca denilecek durumda :(((

Gectigimiz hafta ev telefonunu sonsuzluga ugurladi, ana telefon kücük masanin üzerinde duruyor, oraya cikip telefonun üzerine oturdu, ben yapma diyince de hizla ayaga kalkip pat diye yeniden oturdu, o dakikadan sonra telefonun beyni sulandi sanirim icinden minik bir parca kopmus diye düsünüyoruz...

Dün ögle uykusuna yatirdim yatagi pencereye cok yakin degil ama cok uzakda degil uzandiginda perdeyi tutabildigini bilmiyordum ama,kornezin yere inmesi sonucu cikan patirti ile ögrenmis oldum, simdi bos kornez deliklerine bakip bakip " Ahh asyaaa ahhhhh naptin?" diyip duruyor :))

Gecengün Dilos okuldan gelince corba istedi, birazini yedi, bende yarim tabagi lavabonun icine koydum, Dilos'un ödevlerine bakarken mutfakdan kasik sesi geliyo bi yandan da Asya'nin "Mmmmhhhh" sesi, bu ne yiyo ki oldum, ortada onun ulasabilecegi ve yiyebilecegi bisi yoktu cünkü, Mutfaga girdigimde Asya'yi lavabonun önüne bir tabure cekmis ve lavabonun icindeki Dilos'un yarim kalan corbasini hüplettirken gördüm :)) Bu cocuk kesinlikle ac kalmaz, Dilos yerken ona da yedirmistim oysa :)))

Tuvalet egitimine baslayamadik hala, tirsiyorum resmen,Dilos'da cok kolay olmustu,Bikac günlügüne Babaannesine gitmisti ve döndügünde artik bezi yoktu :)) Ama Asya'yi almiyo Babaanne "Ben ondan korkuyorum, dur diyosun vur anliyo" dedi :))))


Bi sekilde baslamak lazim ama nasil ????

Netimiz su siralar masallah pek hizli, o yüzden resim eklemeye calisarak kendime iskence etmeyecegim, sonra eklerim ;)
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Aralık 01, 2009 | Permalink |


2 Comments:


  • At Çarşamba, Aralık 02, 2009, Blogger a_y_s_e

    aman aman kornis hikayesi en tehlikelisi, hanim dudu farkinda isin komigi yedigi haltin... Allah korumus...

    her cocuk farkli. Benim kuzenimin de 2 oglu var, aralarinda 1.5 yas var. Buyuk oglu ne kadar sakin uslu bir bebektiyse, 2.si de o kadar hasari... Kuzenim "Allah x'i bana cocuk nasil olur" diye gostermek icin verdi derdi... Simdi esek kadar oldu ikisi de, ufaklik da duruldu.. Ama tabi kucukken amuda kalkar, koltuklarin uzerinden atlar, takla atar (ben bu arada boynu kirilicak diye korkarim)... yani sozun kisasi, insallah gececek bu yaramazliklar...

    tuvalet konusunu hic bilmiyorum valla. kolay gelsin...

     
  • At Pazar, Ocak 03, 2010, Blogger muko

    Etkinliğimize davetlisiniz...
    4-5-6-7-8-9-10-11-12 yaslara kadar süveter, atki, sapka bere, yelek, hirka, yani ne örebilirsek örmeye calisacagiz, örgü oldugu icin tam kis zamani bir faydasi olur düsüncesiyle 1 ay gibi bir süre koyduk...

    Sayi yok yani istedigimiz kadar örebiliriz yani 27 Aralik 2009- 30 ocak 2010 tarihleri arasinda etkinligimiz baslamistir, ve sayi yok arkadaslar istediginiz kadar örebilirsiniz, 1-2-3 hic fark etmez, sonucta ihtiyac sahibi cok kisi oldugu icin direk magazaya gidicek bu yapilanlar.

    Etkinliğe katılmak isteyenler benimle iletişime geçebilirler.Hatta isteyen her arkadaşım bannerini blogunda yayınlayabilir ve çok da sevinirim katılımınız olursa, aslında benden çok bu örgülere ihtiyacı olan çocuklar sevineceklerdir.