Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Haziran 18, 2009
2 yas kontrolü ve ordan burdan :)
Usta soför :))
Nutella Canavari :)



Oyuncaga gerek yok hic bosuna masraf :)


Titiz kizim, hem dagitirim hem toplarim diyor :)


Gectigimiz Cuma gittik kontrole, Doktorumuz biz ciktikdan sonra eminim " ay cok sükür gittiler" demistir hatta iki göbek bile atmis olabilir..Cünkü Asya delirtti kadini delirtti !!!

Önce Bekleme odasindaki oyuncaklarin hepsini oynamadan siramiz geldi diye zirladi ve sinirlendi, sonra Tartilmak istemedi, yaklasik 15 deneme sonunda tartildi 11,7 kg :)

Daha sonra boyunun ölcülmesini istemedi, kacti ,yakaladik bu defa kendini yere atti, kaldirdik bu defa oturdu ve kesinlikle kalkmadi, yine yaklasik 15 deneme sonunda boyunun ölcüsünü aldik 91,5 cm (tam bir yürüyen metre olacak yakinda)

Doktor motorik gelisimi izlemek icin önüne oyuncak koydu, ama Asya onunla degil diger oyuncaklar oynamak istedigi icin sinirlendi, oyuncaklari odanin diger kösesine firlatti..
Yap boz verdi, güzelce yapti ama doktor toplayinca sinirlendi agladi..

Yürüyüsüne ve kosmasina bakmak istedi, hadi kos bakalim dedi, bizim kiz direk olarak diger odalara daldi, sekreterin yanina girdi, telefonu istedi, alamayinca sinirlendi ve agladi

Kulaklarina bakmak istedi, kadinin sacini cekti, ben kucagimda tutmak istedim bana kafa atti, Babasi tekme yedi

Doktor bize aciyarak bakmaya basladi ve cabucak asilarini yapip dosyasina "Oldukca haraketli bir cocuk" diye not yazip bizi eve gönderdi :)))

2 yas krizi bizi cok fena vurdu, o kadar ki Asya ile evden cikmak bile istemiyorum artik cünkü hep aglacak bir nedeni var, cünkü hep kendini yere atip yerlerde yuvalanmak icin bir nedeni var, alisveris olsun, kisa bir yürüyüs olsun sonu hep sinir krizi ile bitiyor, hem Asya sinir krizi geciriyor hem de ben :(

Parka cikiyoruz sallanmak istiyor, oturtuyorum sen beni tutma diyor, ayaga kalkip ayakta sallanmak istiyor , kum alip diger cocuklara kum atiyor, Ablasinin oyuncaklarini parktaki cöp kutusuna atiyor, alp basini gidiyor, ben arkasindan "Asyaaaaaaaaaaaa" diye istedigim kadar yirtinayim remen "tin" duymamazlikdan geliyor, Parktaki diger Anneler " Birak üstüne düsme gelir geri" diyolar ama bilmiyorlar ki ben bu filmi ikinci kez izliyorum, benim yavrular geri gelmeeeeezzzz !!!! Dilos'da ayniydi alir basini giderdi ve kesinlikle arkasina bakmazdi, benim yaklastigimi hissedince hizlanirdi bir de :)))

Dilosa gelince, okuldan nefret ediyormus, bunalmis artik 1.ci sonifta olmak istemiyormus 2.ci sinifta olmak istiyormus yetermis artik, bi de kalkip büyüdügümde ögretmen olucam diyor, alem bu kiz :)))) Ögretmen olabilmen icin okulda iyi bir ögrenci olman gerekiyor öncelikle diyorum ,yeteri kadar iyiymis hanfendi :)))))

Aslinda cocuk hakli bu Almanya'da o kadar cok tatil var ki, Nisan ayinda 2 hafta evdelerdi, gectigimiz 2 hafta yine evdelerdi, arada bu kadar uzun tatiller olunca tembellige ve rahatliga alisiyorlar zor geliyor okula gitmek :(((

Bunlarin disinda Bahce'de artik yeni bir komsumuz var daha dogrusu yeni bir sülale komsumuz var,gectigimiz sene buraya tasinan Rus 3 aile, ve bütün keyfimizi kacirmaya cok niyetliler maalesef :(((

Coluk cocuk geliyorlar, cocuklar saliniyor ne yaparlarsa yapsinlar ve büyükler basliyor Vodka'lari dikmeye, gürültü patirti ve ickinin kanlarndaki degeri yükseldikca hareketleri de artik cocuklu bir ortama uygunsuz olmaya basliyor, Gecen hafta Ablam inmis Bahceye bu 3 hatun kendilerini FKK kampinda sanmislar sanirim o sekilde güneslenmisler, hemen bitisik komsumuz bi de bunlar, mecburen arayi kapatacagiz yüksek bir cit'le :((

Üstelik Bahcede yaptiklari taskinliklar yetmis bir de ayni mahallede yasiyoruz bunlarla, sarhos sarhos gelip hemen evin önündeki parkta bangir bangir müzik calip bagrisa cagrisa dans etmeye basliyorlar hemde gece yarisi, cocuklar yine yanlarinda ve yine ne yaparlarsa yapsinlar modunda :(

Bir de o kadar yüzsüz ve paraci bir millet anlatamam, Gecenlerde Ablamin kapisina dayanmislar, neymis yegenim top oynarken top adamin kafasina gelmis, derhal hastaneye gidip rapor alacakmis ve polise sikayet edecekmis, ya beyin kanamasi gecirirseymis ,ya sagir olursaymis, ablam ne bicim Anneymis, kanunlari hic mi bilmezmis, Almanya da 16 yasina kadar cocuklar tek basina parkta duramazmis (yegenim 12 yasinda)

Aslinda tek bir amaclari var, o an Eniste evde olsaydi laf dalasi uzardi enistem sinirlenip ona küfür etsin ve ya el kaldirsin istiyorlar ki aci parasi alsinlar, bu sekilde kac kisinin canini yaktilar, gecen sene de yine top gelip bunlarin bebek arabasina dokundu diye (gercekten sadece dokundu yerde yuvarnanan top geldi bunlarin bebek arabasinin tekerlerine dokundu!) bi komsu ile kavga ettiler, adami o kadar sinirlendirdiler ki sonunda dayanamayip hafif bir küfürü basti ve 1000 euro ceza ödedi bunlara :((

Hepsi tasinip gitseler cok sevinecegiz Mahallecek :( Aman yine gözünü sevdigimin Almanya'si Ruslara ayrilacikli davraniyor, Nazi döneminden kalma bir sucluluk söz konusu, Onlar ev alacaklarinda sifir faizsiz ve bol yardimli ev sahibi oluyorlar, o yüzden ümitliyim yakinda hepsi yeni yapilan evlere tasinir ve giderler umarim...


 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Haziran 18, 2009 | Permalink |


2 Comments:


  • At Perşembe, Haziran 18, 2009, Blogger a_y_s_e

    doktora buradan bir gunaydin demek istiyorum. Bana sorsa ben de oldukca hareketli bir cocuk derdim Asya icin... Cok seker bi de tabii.

    Dilos da cok komik cok sıkılmış ha... ben naaapim, 20 yildir okuyorum.. :)
    cok optum.

     
  • At Salı, Haziran 30, 2009, Blogger sevilay

    Selammmm

    allah sana kolaylik versin, iki yas kirizini ben bilirim, cok cektim. hatta ara sira benim sipaya da vuruyor bu kirizler, baya büymüs ama senin cadilar cok tatlilar.