Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Mayıs 29, 2009
Dogumgünü Partisi...














Asya'nin Dogumgünü partisi cok güzel gecti, herkes cok eglendi ama ben cok yoruldum, yaslaniyorum sanirim :)

Cuma günü hazirliklara basladim,zaten her davetli birsey getirecegi icin bana pek birsey kalmamisti, Pastasini da kendi ellerimle yapacagim, bu defa ille de seker hamuru ile yapip saheser cikartacagim ortaya diye inat ettim (bildigini yap iste dimi!!)

Cuma aksami Asya ve Dilos uyuyunca gectim mutfaga, seker hamurunu hazir almistim, ilk kati kaplamak kolay oldu, aman ne de gururlandim, alt tarafi bir pastayi kapladik ama bendeki gurur görülmeye deger :)

ikinci kati da kapladim, ama digerinin üstüne yerlestireyim derken elimde parcalandi iyi mi ?? bi sekilde düzelttim, sonra sira geldi süslemeye, yok o seker hamuru elimde maymun oldu ama ortaya bi sahser cikmadi, esim yanima gelip kocaman bir siritisla beni izlemeye baslayinca daha da vahim oldu durum en sonunda dayanamadim ve "Bak kafamin icinde neler var neler ama bu ellerim var ya bu ellerim o beynimdeki sekilleri yapmiyor" diye agladim aglayacagim daha fazla siritma mesaji verdim :))

En sonunda bir kalipla kelebek yaptik, esim ASYA yazdi ben acüs bücüs bir 2 yaptim ve bu kadarcikla süsledik pastayi, yoksa ben o pastayi alip balkondan firlatacaktim az kalmisti :)

Cumartesi saat 15:00 gibi misafirlerimiz geldi, yedik ictik cok eglendik, hele Asya en cok o eglendi, Babaanne, Anaanne, dedeler, teyzeler hepsi var costu resmen :)

Aslinda bu sene de bahce evimizde kutlamak istemistim ama havalar bir öyle bir böyle olunca güvenemedim, birgün önce yagmur vardi parti oldugu gün de cok sicakti,bilseydim bahcede yapardim partiyi, ev kücük, aile kalabalik olunca zor oluyor evde parti kutlamak :)
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Mayıs 29, 2009 | Permalink |


2 Comments: