Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Mart 11, 2009
Parti partiii :)))
Asya daha iyi cok sükür, az biraz mizmiz, ve istah sifirlanmis durumda, Hasta olmasi onu yaramazliklardan alikoymuyor tabii ki, dogasina aykiri bi kere..

Yaramazlik derken ciddi ciddi haylaz bu cocuk abartmiyorum yani :) eline gecen hersey onun icin oyuncak..

Mutfak dolaplarini aciyor, icindekilerin yerlerini degistiriyor, ya da kel alaka seyleri dolaba koyuyor ben görmeden, gecen gün Cep telefonumu Tencerenin icinde buldum emsal misal :)
Kitaplikdaki Kitaplarin yerlerini degistiriyor,yapma etme dedigimde ise tinmiyor bile, hatta daha da hizlaniyor...

Gecengün de acmis dolabi Sarap Kadehlerini almis eline, "Asya ver Annecim onlari bana" dememle birlikde elindekileri aynen yere firlatmasi bir oldu, ve nasil bir sanstir ki kirilmadi kadehler.... Kirilmasinda degildim etrafa ve büyük ihtimal yüzüne veya gözüne gelebilecek cam kiriklari düsüncesi korkunctu ama :(

Dilos'a gelince, havalarin bi türlü düzelmemesi onu cok sinir etmis durumda " Anne aslinda artik bahar baslamali, neden hala kar agiyor, neden hala cok soguk" diye mizlaniyor... onunla birlikde bende mizildaniyorum bu duruma , bunaldik ve hatta utanmasak Bahar arifesinde kis depresyonuna bile girecegiz :)

Okulda su an asayis berkemal,Mathematik testi yapmislar toplamda 26 puanin 22'sini almis, yaptigi hatalar cok basit ama hak veriyorum cocuga, yani biz birinci siniftayken 2+2=4 seklinde ilerledik, Simdi cok daha fazla yükleniyorlar, 2'ser saymalar,Onlar ve birler,Büyükler kücükler,ve zincir cikartma veya toplama problemleri, benim bile arada kafam karisiyor (itiraf ediyorum Mathematik'den nefrettt ederdim)

Abla-Kardes sevgisi :)

Esime yapilan Süprik yasgünü partisi :)



Ailenin en minigi Aylin'in yasgünüsü



Babam icin hazirladigimiz Süpriz yasgünü Partisi :)



Kartonun icine girip sonra da cikartin beni burdan diye yirtindi :)



Bayildi burda oynamaya :)




Ablasinin kafasina toplari firlatmadan bikac saniye önce :)




Sütlac yemisti de azicik :)



Ablasinin ödevlerini yapmasini engellemeye calisiyor...


Benim akilli cadi kizim :)



Gördügünüz gibi son haftalarda bol bol yasgünü partisi yapmisiz,Aile kalabalik olunca neredeyse her ay en az bir dogumgünü kutlaniyor, ama en yogun olan iki ay var , Eylül ve Subat :)






 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Mart 11, 2009 | Permalink |


2 Comments: