Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Ocak 20, 2009

Oldukca uzun bir ara vermisim yazmaya, hem esim 3 hafta izinliydi hem okullar tatildi, bu durumda evde pc basina oturmak imkansiz gibi birsey olup cikti, gün boyu cocuklarin pesinde kosmakdan vakit bulamadim, aksamlari da esim hem pc'ye hemde kumandaya el koyunca bende oturup kitap okudum bol bol :)

Yeni bir yila daha girdik, umarim bu yeni yil herkese iyi gelir ve güzellikler yasanir diyecegim ama su an icin hic te öyle görünmüyor, savaslar,ölen minik yavrular, Anneler ve Babalar :((((
Bizim evin hallerine gelince, Asya feciyat haylaz bir yavru oldu,hicbir sekilde durduramiyoruz, ne dur'dan anliyor ne de Hayir'dan yapacagini yapiyor, bana mi sesleniyor bu kadin, bu kadin neden böyle bögürüyor diye tinmiyor bile..

Mesela kücük bir olay yasandi yilbasindan birgün önce,

ondan önceki aksam odayi toplarken Dilos'un acik biraktigi cikolata paketini görmüs Dilos'a " Kizim bunlari böyle acik ortada birakma, Asya görünce yiyecegim diye heryeri batiriyor" demis o yarim paketi de alip Oda'da Televizyonun üzerine koymustum, daha sonra ordan alip yok etmek niyetiyle elbette, ama unutmusum ve Asya'nin yatagi televizyona yakin (devamli kapali, standby falan degil bu arada aciklim de )

Ertesi sabah odaya girdigimde gördügüm manzara bana ilk önce " Yok ben uyanmadim ve kabus görüyorum" oldu, odadan ciktim kendime iyi bir cimdik attim, aa uyanigim, ama az önce gördüklerim kesin rüya diyerek yeniden odaya girdim ama i ih, rüya falan degil ..Asya o yarim cikolatayi almis, bi güzel yemis, ama ne yeme üstü basi, yatagi, yastigi yorgani heryer cikolata icinde, ve Asya gayet memnun bana marifetini gösteriyor bi yandan da " Aaaa Kakaaaa" diyor :)))))))

Süpriiiizzzz :)


Sonacima yine birgün mama sandayesinde otururken buna Ablasi portakal vermis, Asya'da onu bi güzel o minik parmaklari ile oymus ve oydugu minicik delikden portakal yemeye calisiyor, portakal su kan portakali cinsi olunca da ortaya abes bi görüntü cikmisti, kücük vampirella gibiydi resmen :))))))

yicem ben bu portakali kardesim, inat degil mi ?


Cok gezdik yilbasi sonrasi, alt resimlerde görüldügü üzre :)Avusturya'ya bilem gittik, ama orda hic foto cekmemisim ben sadece 2-3 tane, digerleri arkadasin makinasinda :((

Önce Leyla'lara gittik, Alis ile Asya bol bol kavga etti, Kaan ile Dilos cok güzel anlasti!

Ordan Arzu'ya gectik, Taha ile Asya bol bol kavga etti, Dilos ile Kerim cok güzel anlasti !!!

Ve avusturya'da cektigim tek kare resim, Asya Cemre ile kavga etti, Dilos Cemre'ye cok güzel ablalik yapti :)

Asya kendini asti son zamanlarda, beni de asiyor artik :)


Alisverise ciktigimiz birgün, tam arabaya binecekken bana bir kafa atti ki, o an simsekler cakti gözlerimin önünde ve o aci ile benim de ona kafa atasim geldi demezsem yalan söylemis olurum, hemen babasina verdim al ve bi iki dakika gösterme bana dedim, napim cok fena canim yandi :(
Haylazliklar cok fena, Asya artik devamli dikkat isteyen devamli göz önünde durmasi gereken bir cocuk, iki saniye bile yalniz biraksam yapacak bir yaramazlik buluyor !!


Gectigimiz hafta Carsamba günüydü, Esim Dilos'u kursa götürecekti, bende Mutfakda yemek yapmakla mesguldüm, Asya ise oturma odasinda Meyva tabaginin icindeki elmalari koltuk altlarina atmakla ilgileniyordu, Esim gitti, kapi kapandi duydum, aradan sadece 45 saniye gecti beli zil caldi, Esim birsey unuttu sandim kapiya kostum, aaaa o da ne kapi han gibi acik,ve Asya kapinin önünde üst kat komsumun kucaginda !! hangi ara gectin de ciktin da kadinin kucagina zipladin ????


Bi de Komsudan bana gelmek istemedi, kadina sarildi, sanki anasi o, ben 40 kat yabanci!!!


Esim geldi firca cektim, Bu kapi neden kilitlenmedi diye !


Ve Gectigmiz Cuma, Sabah Dilos'u okula ugurladim, sonra direk Cocuk odasina gectim Asya ile sabah keyfi yaptik, sonra aksamdan makinada kalan camamsirlari sermek üzre ise koyuldum, bi yandan da devamli Asya'ya sesleniyorum, bi ara ses kesildi, hemen bakmak icin kostum ve yine (kafayi duvaralara vurma ikonu falan düsünün burda!) kapi acik ve Asya disarda, hatta bu defa kendini asmis ve 2 kat yukari cikmis (yine kafayi duvarlara vurma ikonu!)


Artik akillandim,sabah Dilos okula gider gitmez kapiyi kilitliyorum ki unutma ihtimalim olmasin ! iki defa Allah korudu , hemen farketmesem neler olabilirdi düsünmek bile istemiyorum, sucluyum bunu da biliyorum .....


Haylazliklar bunlarla sinirli degil tabii ki !


Dün ben temizlik yaparken, tuvalet kagidini alip tüm evi dolanmak istedi, kizinca ve elinden alinca da bana sinirlenip emzigini klozetin icine atti, ben buna da kizinca kosarak Babasinin yanina gidip orda bögürerek aglamaya basladi, Babandan korkacagimi saniyosan yaniliyosun evladim, devam et bögürmeye dedim ve ciktim odadan :)


Ivir zivir dolabini kesfetmis durumda, önüne sandalye koydum, sandalyenin altindan emekleyerek geciyor, ama kapagi acamiyor buna da feci sinir oluyor...


Uyanik oldugu müddetce devamli hareket halinde devamli birseyleri dagitmak, dökmek, kirmak pesinde,dikkatini oyuncaklara ceksem de en fazla 5 dakika oynuyor, sonra oyuncaklar evin her bi kösesine firlatiliyor!


Kalemlere ilgisi büyük, birseyler karalamayi da cok seviyor ama kagida degil, yerlere, duvarlara saldiriyor eline kalem gecince,eh kagidi sevene kadar bizde kalemleri kaldiriyoruz ortalikdan :(
Bundan önceki postta yemiyor demistim, yok o bi dönemmis, yiyor simdi yine cok sükür tu tu tu masallah :)))))


Dis fircasini cok seviyor, bende veriyorum eline devamli fircaliyor dislerini (tabii ki macunsuz veriyorum!)


Banyo yapmayi cok seviyor, biraksam sanirim tüm gün küvetin icinde oynayabilir :))))


Gezmeyi de cok seviyor, ceketini ve ayakkabilarini ele gecirdigi gibi kapinin önüne dikiliyor, gerci hakli yavrum, o kadar soguk ki buralar son haftalarda -20'lere kadar düstü, bu durumda pek evden cikmadik iyice bunaldi, evden ciksak bile hemen arabaya, arabadan alisveris merkezine ordan yine eve seklinde olunca sokaga cikma olayi bunaldi yavrucak, ama bende bunaldim, bir an önce yumusasa da havalar yürüyüsülere falan baslasak iyi olacak bizim icin :)


Neyse bu postta Asya'yi anlattim bol bol, bi dahakine de fistik Dilos'umu anlaticam :)

Boyu kadar popcorn paketini bulmus olmanin zafer siritmasi

Ablasinin cizmelerini giymis yürümeye calisiyor :)


evde yatacak baska yer yokta Mutfaga yatti napsin yavru !!

 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Ocak 20, 2009 | Permalink |


2 Comments:


  • At Salı, Ocak 20, 2009, Blogger Anne ve Bebisi

    Allahim o ilk foto ne oyleeee :))) Hemen eline bezi verip ona temizletseydin :D

    Masallah cok hareketli yaa.. Ama tabi dsariya cikamanin da etkisi var. Bu hafta biraz yumusadi burasi, cocuklar disari cikinca cok fark ediyor, enerjilerini atiyorlar resmen.

    Abla Dilos'un da maceralarini bekliyoruz :))

     
  • At Çarşamba, Ocak 21, 2009, Blogger a_y_s_e

    oyy oyy. Allah yardimcin olsun... tam yasi, biraz daha buyuyunce "dur"dan "hayir"dan anlar.. :)