Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Kasım 27, 2008
Disler ve zorlu Hollanda yolculugu...
Asya hanim, durdu durdu ve 6 adet dis birden cikartmaya basladi, alttan iki azi disi, üstten iki köpek disi ve iki azi disi ayni anda cikiyor ve tabii ki mizmiz huysuz ve de istahsiz bir cocuk oldu, gayet dogal, o kadar disi bende ayni anda cikartsam bende herkesin burnundan getiririm herhalde :)

Hollanda yolculugu ise kabus gibiydi

15:50'de yola ciktik 10 dakika sonra Asya aglamaya basladi arada 10 dakika falan uyudu sonra yine agladi, 1 saat gittikden sonra Kar yagmaya basladi yollar felc oldu sanki :(
Yolda kac defa durduk ben kac defa Asya'yi sakinlestirdim saymadim, mama veriyorum icmiyor, ekmek veriyorum yemiyor, su veriyorum icmiyor, uyumak istiyor ama yataginda degil ve uyuyamiyor :((

Normalde 6-7 saat süren yol 8 saatte bitti :((

Ertesi gün Dügünde de durmadi hic o kadar sinirlerim bozuldu ki, dügün baslamadan ben esyalarimi topladim dönecegim teyzemin evine, Ablalarim ve Annem bu kadar insaniz bir Asya'ya mi bakamayacagiz sen takma falan diye ikna ettiler de taki merasimine kadar durdum, ama Taki'dan sonra kimseler tutamadi beni :)

Hatta enistem gitti salonun mutfagindan sogan getirdi kemirsin de kasinan disleri sakinlesir biraz diye ama i ih agzimiza bile sürmedik,verdigim agri kesici surup da fayda etmedi....
Pazar sabah kahvatisindan sonra döndük evimize, yolda yine durmadi resmen isilik cikardi tüm vücudu :(((

Pazartesi sabah gayet neseli uyandi, istahi acildi sanki haftasonu deliren o degildi , Azi dislerine neden azi disleri diyolar anladim, cocuklari azdiriyo da ondan !!!!

Dilos'a gelince o en cok Hollanda'ya gidipde neden gecen defaki gibi deniz kenarina gitmedigimizi, neden gezmedigimizi cok merak etti, eve dönüyoruz diyince de fena bozuldu, bana cekmis, ne yalan söylim bende Hollanda'ya kadar gidip de, hatta Amsterdam'in dibinden gecipde gezemeyince icime oturdu napim dügün falan cezbetmiyor beni pek, birakin beni ben gezeyim sakkada sukkada resim cekeyim döneyim evime :)

Fotograf demisken, Asya ile o kadar bogustuk ki ne gidis yolunda ne dönüs yolunda ne de dügünde resim cekmemisiz hic, sadece bi ara bizim yeni damat kapmis makinayi bir iki poz cekmis o kadar....

Anlatacak cok sey var aslinda su gectigimiz hafta ile ilgili ama onlari da bi dahaki postta yazarim artik insallah en kisa zamanda :)
Burda daha iyi sayiliriz..



Perdeleri sökmeye calisti oturdugu yerden...





Ablamizin keyfi yerinde :))


elindeki sogana dikiz :))))



 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Kasım 27, 2008 | Permalink |


1 Comments: