Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Ekim 17, 2008
Ben kizlarimi evermem kardesim !
Annesinin Gözbebegi :(

Hep mutlu olun insallah :)
Elbise tamam, saclar tamam da o agzindaki ne be kizim ya ?


Bu da kücük gelin :)

Yine kaciyor....



Evet Gectigimiz Cumartesi kiz Kardesim evlendi ve yuvadan uctu !! Cok zormus gercekten kücük kardesin evlenmesi, Annem cok ama cok agladi, ben bile aglamam Anneme destek olurum derken gözyaslarimi tutamadim, Babam'dan bahsetmiyorum bile :((( Önce Anneme firca cekti yeter aglama diye sonra kendisi saklandi bizden :(((

Beni de aldi bi dert, yok yoook ben evermem kizlarimi, otursunlar dizimin dibinde :))


Neyse kara bulutlari kist kistlayalim, Mutlu Olsun Kardesim insallah :)


Gelelim bizim evin Hallerine :)


Asya cidden zipir bir velet oldu cikti, sabah uyanir uyanmaz basliyor saldirmaya yatana kadar iki dakika oturmadan hareket halinde..


Yemegini tek basina yemek istedigi icin son günlerde sadece Makarna,ekmek, üzüm, elma,muz ve köfte gibi seylerle besleniyor, yesinde vitamin alsin diye yaptigim icinde evde ne varsa bulunan corbalar da güme gidiyor, ben yedirmeyecegim kendisi yiyecek, inat keci inadi, hadi türlü oyunlarla agzina bi kasik corba koyduk diyelim ama sevinmeyelim cünkü aninda geri tükürüyor, ve elimdeki kasiga saldiriyor...


Mendil bulunca hic affetmiyor, bütün paketi dagitip sonra " kihh kihh" diye dolana dolana güyaa burnunu siliyor :))


O yanimdayken kesinlikle telefonla konusamiyorum, cünkü telefonu istiyor, verdigim diger telefonu firlatiyor, cok iyi biliyor ki elimdeki telefondan ses geliyor birisi konusuyor :)
Ablasinin ders yapmasini kiskaniyor, ablasi ders yaparken ona da kalem kagit veriyoruz 5 dakika kadar rahat birakiyor sonra Ablasinin kitabini, kalemini ve dosyasini istemeye ve ciyaklamaya basliyor :)


Istedigini aglayarak elde etmeye calisiyor, yalancikdan aglamasi cok sirin olsa da taviz vermemeye calisiyoruz, o yalancikdan aglamaya baslayinca ben ortami terk ediyorum, baska bir odada onun o haline gülüyorum, cok seker oluyo napim :))


Anne, Baba, Dilada, Assyaaa, Mammaaa,ac, gibi kelimeleri söylüyor yani biz bunlari anliyoruz, birde bizim anlamadigimiz bir dilde bizimle gayet ciddi konusmalari va, elleri yanda habire hareket halinde ve vidi vidi birseyler anlatiyor, yüz ifadesi son derece ciddi, bir de ne anlattigini bilsek cok süper muhabbet edecegiz kendisiyle :)))


Dilara ayri alem, Ödevlerimizi yaparken bol bol sinir harbi ve sevinci bi arada yasiyoruz, bazen cok basit birseyi bilemezken, bazen benim bile bilmedigim birseyi o biliyor, "a" harfi ömrümüzü yedi yalniz darisi diger harflerin basina :))


Bugüne kadar " I,L,A ve U" harfini ögrendiler, harfleri biliyor, ama is bunlari yanyana koyup okumaya gelince basliyor sallamaya, ALI yaziyor mesela, bütün harfleri tek tek söylüyor, oku kizim hepsini birden diyorum, INA diyor.. ve basliyoruz sinir harbine


-Kizim Ilk harf ne ??
-A
-Ikincisi ??
-L
-ücüncüsü??
-I
-E ne yaziyor burda ??
-INA dedim ya !!
-Kiziiim Ilk harf neydi ?
-A
-Ina hangi harfle basliyor peki ??
-I
- E o zaman ??
-Haaaa ANI
-Dilaraaa dikkatli oku lütfen
-offff okuyom yaaaaa offfff pooffff huffffff
- Dilara ikinci harf neydi Annecim ?????
-L
-eeeeeeeeeee ????
- Haaa tamam ALI
-*$#!?*+


Resmen atiyor yani, su harfleri düzgünce okuyayim demiyor, bakiyor 3 harf var, e Ina, Uli ve Ali'yi Ögrendiler ya, birinden biri tutar nasil diye basliyor ezbere saymaya :((


Konsantre olmakda zorlaniyor farkindayim, bende Hem Asya ile hemde onun ödevleri ile ayni anda ilgilenmekde zorlaniyorum, Babamiz Gece vardiyasi calistigi icin gündüz uyuyor, ama artik babamizin uyanmasini bekleyecegiz, birincisi o daha sabirli, ikincisi ben o ara Asya'ya göz kulak olabilecegim icin onlar Baba kiz sakin sakin ders calisabilir....


Son günlerde abarti derecede cok yemeye basladi, ödevlerini yapmamak icin, aksam yatmamak icin, odasini toplamamak icin habire yemek yemeyi bahene ediyor, ve ben fren yapmasini söyledigimde bana " Korkma Anne sisko olmam" diye cevap veriyor cok bilmis :)


Dans etmeyi, sarki söylemeyi cok seviyor, resim yapmayi, birseyler üretmeyi de cok seviyor, ver eline kagiti, makasi ve yapistiriciyi saatlerce ugrasabilir, Motorik gelisimi cok iyi, zekasi cok kivrak, ayrica kendisi icin meyva tabagi hazirlarken bile bir cok detaya önem veriyor, meyvalar yikanacak, soyulacak, hücük dilimlenecek, tabaga renklerine ve sekillerine göre yerlestirelecek, öyle benim yaptigim gibi hepsini dogra bir tabaga doldurdan hoslanmiyor kücük hanim, kendisi hazirliyor ve ne yalan söyleyeyim bu konuda cok ama cok iyi :))


Ilerde ya dans alaninda, ya müzik alaninda yada yemek alaninda bir meselek secebilir gibime geliyor, dekorasyon konusunda da iddali, odasini nasil boyamamiz gerektigini, mobilyalari nasil yerlestirirsek güzel olabilecegin tartismalarini yapiyor bizimle :)))) Kisacasi göz zevkine düskün bir cocuk Dilara :))
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Ekim 17, 2008 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cumartesi, Ekim 18, 2008, Anonymous Adsız

    allah mutlu mesut "bir" olacakları bir yuva nasip etsin inşallah....bir ömür mutlu huzurlu olsunlar...bu arada dioşa da asya yada 41 kere maşallah çok güzel olmuşlar...ani ...ula...ali nize bayıldım..kolay gelsin size...öptük

     
  • At Pazar, Ekim 19, 2008, Blogger serrose

    blogunu yeni buldum bayildim 2 tatli cadinin hikayelerine.
    YEni cifte sonsuz mutluluk diliyorum