Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Eylül 02, 2008
Tatil anilari Vol.2

Carsamba Kusadasina dogru yola ciktik dedim ya, Manisa ve Izmir üzerinden gittik, Yollarda müzeleri ve turistik yerleri gösteren bircok levha dikkatimizi cekti, Esimle Cocuklar büyüyünce Türkiye'yi Araba ile gezme ve her gördügümüz Levha'yi takip etme karari aldik,icimiz gitti icimiz ama o sicakta cocuklarla yapamazdik bunu :((
Manisa ile Izmir arasi yol cok güzeldi, bol bol dag ve manzara resmi cektik :)) Izmir ile Aydin arasi da otoyol oldugu icin oldukca rahat bir yolculuk gecirdik, 3 saat sonra Kuzenlerimin evine vardik, ve basladi cümbüs..
resimde 2 velet eksik :)

Eee iki kuzenim ve her ikisinde ki adet cocuk, en büyük ablam onda da var iki adet cocuk, e bide biz variz iki cocuklu, toplam da 8 cocuk vardi, Allah'dan ev büyüktü :)) Sadece Asya tam o ara yürümeye baslamis oldugu icin azami dikkat istiyordu, ipini koparinca merdivenlere kosuyodu cünkü :)
Sabah kahvaltimizi yapip biraz dinlendikden sonra ( 8 cocukla kahvalti masasini varin siz düsünün) bol bol kremlenip kendimizi plaja attikcocuklar icin 50 faktörlü olanindan almistim, bembeyaz oluyorlardi sürdügümde, hele asya'nin hali pek komik oluyodu,kolunu bacagini yalamaya calisiyodu, yogurt sandi garibim kremi :), ohhhh mis gibi deniz berrak mi berrak ilik mi ilik, plaj degil kumsal, Bu defa Asya'da girdi denize ve cok sevdi , sevinc cigliklari atti, nereye bakacagina ne yapacagina bi türlü karar veremedi :) dalga gelince önce korktu sonra sasirdi ve en son bi dalga daha gelsin diye beklemeye basladi :))
Bikac saat serinledikden sonra (ben kizardikdan sonra bi de) eve gittik, yemek yiyip kendimizi bu defa da Gece pazarina attik, güzel güzel ciciler, takilar,vee tabii ki kitaplar, ama 8 adet her gördügünü isteyen cocuk ve 4 adet alisveristen nefret eden Erkek olunca biraz stresli bir gezi oldu :)
Pazarlari saatlerce gezebilirim..
Asya seker dilenirken...

Bir de ben Dövmecinin teki ile kavga etmeseydim daha güzel olacakti, Kitap ve canta standinin tam ortasinda daracik bir alanda Dövme yapmaya calisiyomus, mus diyorum cünkü Kitaplara öyle dalmisim ki görmedim, carpmisim galiba, beni öyle bi ittirdi ki, ne oldugmu sasirdim önce, durumu anlayinca Özür diledim ama Adam hala beni dövecek gibi bakiyor, sinirim zipladi bende onun bana o sekilde ittirmeye hakki olmadigini bögürerek söyledim, hala mal mal bakiyor, bu defa da kitap standina yaklasan herkese "aman dikkat edin her an yabanci iki el sizi tüm gücü ile itebilir" diye uyardim,bi de kalkmis beni mi sikayet ediyorsun diyor... Sinir bozucu bir olaydi, Özür diledigim halde hala elinden gelse dövecek gibi bakmasi bu kadar sinirlendirdi beni...
Uykuya yenik düsmüs yorgun savasci
Misirci gecerken cigliklar atarak istedigini ifade etti hep

Kusadasinda 4 gece kaldik,Gündüz Plaj, Aksam üstü pazar, cocuklar sizdikdan sonra da bahcede bol sohbetli günler gecirdik..Ay tutulmasini da izleme sansi elde ettik, harikaydi... Pazar aksami tekrar Denizli'ye dogru yola ciktik, Söke'ye ugrayip alisveris yaptik ,Harika Outlet magazalari var yolu düsen ugrasin mutlaka, biz gec ciktigimiz icin her magazaya giremedik ama ben zaten yaklasik 1 saatimi Ceylan'da gecirdim sanirim :)))
dalgalara bayildiii..
1 adet deniz yatagina sigismaya calisan 4 adet velet
bu da plaj güzeli
Ay tutulmasi
Denizli'de o hafta sicaklar tavan yaptigi icin, bütün günü evin icinde gecirdik desem yeri vardir, sali Günü Pamukkaleye gittik ama sicak yüzünden tam olarak gezemedik, bir otelin havuzuna attik kendimizi, Asya'nin gözü kizarik oldugu icin onu havuza sokmadim, Dilos'un da girmesini istemiyordum aslinda ama cok istedi, Babasinin esliginde durdu baya, Babamizin dedigine göre havuz distan bakinca süper ama icine girince cok tehlikeliymis, derinlik hep ayniymis ve havuzun icinde disa cikan bi sürü boru falan varmis, ya birazcik bu noktalara önem verseler nolur ki ???
Pamukkale
baska acidan pamukkale

piknik :)

Denizli

Gündüz Asya uyurken Babamin bekcilik görevini yüklenmesi sayesinde carsida bikac isimi halledebildim, yine aksamlari da Babam bekcilik yapti ve bi aksam Balik yemeye, bi aksamda pide yemeye gittik ..

Balik yedigimiz yerdeki baliklar

harika bir ortam yaratmislar..

Denizli'de gündüz baslayan firtina heryeri toz icinde birakti


Gece de ufuklarda simsekler cakti


Pazar sabaha karsi 4'de de Antalya'ya dogru yola ciktik..
Antalya girisinde yapilmakda olan Atatürk Heykeli

Kiraladigimiz Arabayi teslim edip Havalimanina girdik, Bagaj ve pasaport kontrolünden sonra üst kata cikacagiz, bebek arabasi var ve Asansör sadece görevlilere özel, rica ettik yürüyen merdivenlerden bebek arabasi ile cikmak gibi bir tehlikeyi göze alamam, ama bize "herkes cikiyor sizde cikabilirsiniz" dediler, ulen asansörü yemicez sadece 1 kat yukariya cikacagiz elimizde esya olmasa ben Asya'yi alirim, babamiz da Arabayi cikariz, ama yok ellerimiz dolu canta, laptop, Asya'nin Battaniyesi, Asya'nin bez cantasi, Esim azami bir dikkatle yukari cikardi Asya'yi ama ben de yine kötü yanimi gün yüzüne cikartip "Eger bu merdivenlerden cikarken benim cocuguma bir zarar gelsin burayi basiniza yikarim" dedim, Var mi böyle bir mantik ya, asansör var ama yolcular kullanamiyor, sadece görevliler kullanabiliyor onlarda merdiven kullansinlar o zaman alla allaa yaaa :((

Ucagimiz yine vaktinde havalandi, ve yine Asya hic durmadi, hayir arada tam uyuyo bu defa yan koltukda ki bebek aglamaya basliyor, Asya uyaniyor, tam diger bebek uyuyacak Asya Agliyor o bebek uyaniyor, halimiz pek komik, bi o anne sakinlestirmek icin debeleniyor bir ben :))))



Ve bittiii :(((




 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Eylül 02, 2008 | Permalink |


4 Comments:


  • At Salı, Eylül 02, 2008, Blogger MELEK KOKUSU

    doyasiya bir tatil yapmissiniz, deniz, akrabalar, alisveris hersey var yani :) biz daha cocuklu tatil yapmadik, bu sene bizim kiz karnimda yaptik deniz tatilini, görümcemler söylüyorlar hep bebek olduktan sonra tatile gitmek evde kalmaktan daha zahmetli oluyor diye, cocuklarin hava degisimine alismasi, hasta olmalari falan cok stres olurmus onlara bakalim bizde görücez :)
    ama insanin yinede evi gibisi yo dimi ;)

     
  • At Çarşamba, Eylül 03, 2008, Blogger sevilay

    Selam canim, ohhh sayende horozu da gördüm yaa, :))

    Biz bu sene gitmedik, malum, izin vermedi benim chefim, 2 hafta git gel diyor bana, ben 2 haftayi ne yapayim, sülalemin yarisinin yarisini göremem iki haftada.:)) Neyse nasip kismet olursa seneye.

    Kizlar büyümüs, cok tatlilar, sen kimlerdendin gii?? Gümüs´mü yoksa yazir köyümüydü??

     
  • At Perşembe, Eylül 04, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Melekkokusu, dogrudur bi bakima cocukla iraz zahmetli oluyor, en azindan ilk seneler, gece pek cikamiyorsun yada her gitmek istedigin yere gidemiyorsun ama o kadar da vahim degil ;)

    Sevilay'cim, Babam Yazir'dan Davut Cavus'un Oglu olur, Annem Gümüs'ten Merhum :( Mehmet Yalcin'in kiz olur ,ortaya karisik yani :)))

     
  • At Salı, Eylül 09, 2008, Anonymous Adsız

    tatil güzelde bitişi kötü dimi
    güzel fotolar var sakiş çok güzel eğlenmişsiniz darısı seneye
    inş bu sefer kalabalık bir buluşma düzenleyelim please