Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Temmuz 17, 2008
Cadilardan bi demet :))

en sevdigi mesgale...

ben cok masum bir bebekim

hiiiccc haylazlik yok aklimda .....
yaz geldi hala ceket giyiyoruz pesss yahu :((

Dilos'un kelebek Dansi :))
öhööööm baban görmesin kizim :)))

Dilos'un gectigimiz Cuma yilsonu gösterisi vardi, Yollar o kadar kalabalikdi ki oldukca erken yola ciktigimiz halde vardigimizda gösteri baslamisti bile, ortasindan daldik bizde :)) nefret ediyorum su Münih yolundan ya, bi de bazi eyaletlerde Okul tatilleri baslayinca iyice tikanmis, yetmez gibi heryer insaat halinde , Dilos canimiza okudu arabada gec kaldik diye :))

Yine bir daha Dilos'un burdaki okula baslamasinin en kadar isabetli bir karar oldugunu anladik, sifir iletisim diger Ailelerle, sadece Dilos'un cok sevdigi >Arkadasi Elsa'nin Anne ve Babasi ile bol bol muhabbet ettik, hatta bu Cuma Elsa bize gelecek yatiliya :)))

Diger aileler kendi aralarinda takildi kesinlikle baskalarini karsi kapamislar kendilerini, iletisimsizlik zor hele okul söz konus olunca mutlaka sinif arkadaslari ve aileleri ile görüsmek konusmak isterim ...

artik surda 3 haftasi kaldi, 1 senelik Münih Maceramiz bitiyor cok sükür, kres kötümüydü ?hayir tabii ki de degil,ama aradaki mesafe, arkadaslari ile sadece kreste görüsebilme,sabahin 5'inde uyanmak zorunda olmak, saatlerce serviste kalmak Dilos'u yordu, artik her sabah kalktiginda "Anne daha ne kadar var tatile?" diye soruyor...

Bunlarin Disinda, Dilos artik desteksiz Bisiklet sürmeyi ögrendi, uzun zamandir Babasina yalvariyordu destek tekerlerini cikartsin diye, ama ben istemiyodum, cünkü öyle fazla Bisiklet pratigi yok Dilosun aklina eserse sürüyor, ama dün Babasi dayanamadi ve söktü, ve tatataaaam daha ilk denemede yardimsiz kendi basina sürmeye basladi, ah Sakis ah azicik daha cesur olsana :))))

Süt disleri teker teker düsmeye devam ediyor, gecen hafta alt dislerinden biri daha düstü, daha Dis perisi onun hediyesini getiremeden üst dislerden biri sallanmaya basladi, oy anam :))) allah'dan Dis perisi öyle büyük hediyler getirmiyor, ya kitap ya da ögretici bir oyun getiriyor, Dis perisi öylesine oyuncak getirmez ncik ncik :)))

Asya'ya gelince, feci dedigim dedik caldigim düdük, hiheeyyyyttt havalarinda bir cocuk, Arabasinda oturmak istemiyor, araba koltugunda oturmak istemiyor,daha arabaya yaklasirken iyice sariliyor bana tepeme tirmaniyor falan, bütün bu tiyatra oturana kadar sürüyor sonrasindan hicbisi olmamis gibi gülüyor, ama oturana kadar benim de her yanimi ter basiyor resmen, belini büküyor sacimi yoluyor, nedir alip veremedigi bunlarla anlamadim :(
Arabasinda da eger kemerini baglamazsam hemen ayaga kalkiyor,iyice yamuluyor , üzeltiyorum daha dakika gecmeden yine yamulmus vaziyete dönüyor, hayir görenlerde diyecek ne duyarsiz Anne bebegi yamulmus umru degil diye , sanirim o sekilde rahat ediyor, baska bir aciklama bulamiyorum :))

Baya baya siraliyor, son iki gündür evin icinde duvarlari tutunarak dolaniyor, ama sanirim yakindir ilk desteksiz adimlari atmasi,bol bol antreman yapiyor kendince, hahah gecengün Kaynanam aradi Türkiye'den ilk sorusu "Asya Yürüyo mu?" oldu yok daha yürmüyor diyince " söyle ona yürüsün artik" dedi, e olur tabii zaten bende diyordum neden yürümüyor diye, cocuk benim yürü dememi bekliyormus :))))

Yahu neden illa 1 yasini doldurmus bir cocugun illa ki hemen yürümesi beklenir, benim bildigim 14-16 aylik olana kadar normaldir, kaldi ki anormallik yok yani ayaklar yere basiyor, düzgün adim atiyor sadece daha cesaretini toplayamadi, olsa bi gariplik ben böyle laylaylom olurmuyum sanki ????

Ayakkabilarini gösterdigimde hemen ayaklarini uzatiyor, bazen kendisi giymek icin cabaliyor, buldugu t-shirt etek ne varsa kafasindan sokmaya calisiyor güya kendisi giyiniyor yani..
Ablasi kresten geldiginde eger uyumuyorsa sevincten deli oluyor, ne yapacagini sasiriyor resmen :)) Ablasi da eger geldiginde kardesi uyuyorsa bana kiziyor, neden uyuttun ben özledim kardesimi öpcem diyor :))

Gerci bu Özlem duygusu cabucak geciyor, cünkü Ablasinin kendi basina oynamasina kesinlikle izin vermiyor, illa olaya dahil olacak, boya yapiyorsa kalemlerini aliyor, kitabini cekiyor, ablasi vermeyince sinirleniyor kiziyor..

Sanirim damak zevkine düskün bir cocuk olacak, cok hosuna giden bir yemek verdigimde resmen "mmmhhhh mmhhhhhhh" seklinde söylenerek yiyor :))


Su üstteki satirlari gecen hafta basi yazmaya baslamistim, araya haftasonu girdi, bitti yeni bir hafta basldi hatta günlerden sali oldu bile..
Dilos'un o üstte sallanan disi de düstü bu arada :))
Sonracima Cuma günü Kresten arkadasi geldi yatiliya, bütüngün parkta kudurdular birlikde, ertesi gün de Ailesi gelip aldi :))

Baska baska, Asya hala ayni sekilde yaramazliklara devam etmekde
Evdeki her türlü sandalye ve tabure, yada yüksek oyuncaklari destek alarak yürümekde, benim bacagima yapisip yürümekde, illa bi yerleri tutunmakda cok kararli, ayakta oldukca uzun süre kalabiliyor ama is adim atmaya gelince yan ciziyor :)))

Izine gitmemize cok az kaldi :)))) belki gitmeden önce bikac satir daha yazabilirim gerci kendimden pek ümitli degilim ama :))) Daha hic hazirlik yapmadim o da ayri bi mesele, son gün kafami duvarlara vura vura toplanacagim o da kesin :))))

E pes bana ya , sali günü yazmaya devam etmisim hatta utanmadan tee gecen hafta basladim yazmaya diye eklemisim, e persembe olmus yazi hala blogda degil, yok yok kesin günleri kisalttilar da bana haber vermediler, baska aciklamasi yok...
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Temmuz 17, 2008 | Permalink |


2 Comments:


  • At Perşembe, Temmuz 17, 2008, Blogger Ayşe

    yok yok gunler kisalmadi, sizin takvimler hizli gecis yapiyo sakisiiim ;P Olsun olsun toplu haberler almis olduk, iyi oldu boyle bence.

    Fotograflar cok guzel, haylazliklar super, hele de "Hic yaramazlik yok aklimda" derken yandan yandan dilini cikarms ya, nasi guldum o fotoya, anne de cok fena caniiiim :))

    Canim Istanbul a da gelecekmisiniz?

     
  • At Salı, Temmuz 22, 2008, Blogger zehra

    oy oy masallah masalla h ne sırın olmuslar bunlar boyle