Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Mayıs 23, 2008
fotolar ve sobe :)))
uykuya yenik düsmek bu olsa gerek..
Küserim bak oynayan büyük cadi

Ah bide yerinden kiprassa su meret tam süper olcak ya...


akrobatik cadi

show devam ediyor....


elime kemik verirsiniz haaaaa


yemem ben bunu!! etlisini isteriiiiiimmmm....

Annneeeee kucaaaaakkkk
Babaaaaa bisi de sunaaaaa

Kucak istiyoooooomm ben!!


Hadi yine kandirdiniz beni...

Ülkü'cüm sobelemisti benii teeeee ne zaman önce :)) anca vakit buluyorum, yahu su günler niye böyle cabucak basliyor ve de bitiyor,

A: Annelik (sanirm herkes asagi yukari ayni seyi yazmistir)

B: Babam,tonton babam benim :))

C: Can yani Canim yani Kociskom yani diger yarim :)

Ç: Çingene ( bayiliyorum onlarin kimseyi umursamaz hallerine)

D: Dedem cok özledim onu pamuk dedem :(((

E: Evim

F: Fidan

G: gazete

Ğ: (?)

H: Hali (daha bugün sildim canim cikti)

I: Ihlamur

i:igne cok korkarim :))

J:jelibon olsa da yesem :))

K: Kizlarim tabii ki de

L: Leylek (havada görsek de gezsek)

M: meral (kuzenim Türkiye'de yasiyor onu da cok özledim)

N: Nane (kokusunu cok severim)

O: Okul (kizim okula baslayacak yaaa inanamiyorum)

Ö: Öpücük (kizlarimi öp öp doyamiyorum napim)

P: Patik

R: Resim

S: Sevgi

Ş: ?

T: Türkiyem tabii ki

U: Ugurböcügü

Ü:Ümmi (kizkardesim)

V: Veda (kuzenim temelli Türkiye'ye dönüyor yarin :(( )

Y: Yaz

Z: Zaman (bende olmayan sey yani)

Sanirim sobelenmeyen kalmamistir, bende bu konuda sobelenmek isteyen herkesi sobeliyorum :))


 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Mayıs 23, 2008 | Permalink |


3 Comments: