Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Mayıs 05, 2008
Panik hallerim Imdaaattt :(

Eski yazilarimda bi yerde anlatmistim galiba, Dilos'un ilk yasgününe 3 gün kala cok ciddi bir bogulma tehlikesi atlatmisti, minicik bir elma parcasi hayatimizi karartiyordu nerdeyse, o günden sonra uzuuun zaman Dilos'a elma falan vermedim, istediginde püre yapip veriyordum, minik seker verirdi bazen komsular ben panikleyerek elinden cekip alir hemen cöpe atardim, anca 4 yasina geldiginde gecti bu panik atakligim ama hala sert seker yiyecek olursa gözüm üstünde oluyor..

Simdi Asya'da istiyor Elma kemirsin, ekmek kemirsin ama ben panik oluyorum cok fena, önce dayanamayip veriyorum ama hemen anilar canlaniyor ve aliyorum elinden Elmayi ,cok agliyor tabii küsüyor bana Asya, ama elimde degil bu korkunun tarifi yok, Dilos kucagimda nefes almak icin cirpinirken hastaneye gidiyorduk ve ben ona birsey olursa kendimi nasil öldürecegimi planliyordum :(((

Bakiyorum bazen diger bloglara ne güzel bebekler ellerinde birseyler kemiriyor, yemeye calisiyor,sakin ol diyorum kendime Dilos'a oldu diye aynisi Asya'ya da olacak demek degil ki diyorum, tamam diyorum uyansin kizima vercegim bir koca elma veya ekmek veya kraker ,kemirsin, ama is gercekden o asamaya gelince tirsiyorum....Oysa Dilos o olay olana kadar herseyi yerdi kemirirdi , ama yok Asya yapacak ama ona izin veren yok :(

Kari koca panik olmusuz,ben beter ama esim benden beter o Asya azicik öksürdügünde bile hemen pür dikkat kesiliyor...

Aslinda ben bircok konuda sakin sayilirim, öyle devamli pesinden kosmam mesela cocuklarimin, Dilos parkta oynarken gözüm üstündedir ama ona caktirmam mesela, kendisini korumasi gerektigini bilsin isterim, yada elimde yemekle peslerinden kosmam, yemiyolar mi?? e iyi yemesinler o zaman, ben acikmamissam kim bana zorla yemek yedirebilir ? bana yapildigini düsünüyorumda igrenc bir iskence olmali diyorum, tabii günde en az bir defa olsun birlikde masaya oturup yemek yeniliyor ama Dilos kendi karar veriyor ne kadar yemek istedigine, öyle o tabakdaki bitecek, o ekmek yenilecek gibi kurallarim yok.. Asya'ya da aynini yapiyorum yemiyor mu?? e yemesin, bi dahaki ögünde belki daha fazla yer, ne diye o minicik midesini zorlayayim ki, ac olsa yer dimi :))))
Ama dedim ya Dilos'un yasadiklari ve o an benim yasadiklarim, delirmeme ramak kaldigini hissetmis olmam,Dilos'un neredeyse moraran yüzü, nefes almaya calismasi ama bi türlü alamayisi :(( korkusu hala icimde aklima geldikce hala titriyorum,ve ne zaman 1 yaslarinda bir bebegin elinde elma görürsem elinden cekip almamak icin kendimi zor tutuyorum...
Uff neyse gecelim bu konuyu artik,hem kendi icimi hemde sizin icinizi karartim..

Bu arada Foto makinamiz iyice emeklilik sinyalleri vermeye basladi, önce zoom'u bozuldu idare ediyorduk ama simdi flasi'da bozuldu, bi süre postlarim ya resimsiz yada kötü kalite resimli olucak :((Esim haaaaaalaaaaa iyi bir makina ariyor :)

Hareketli günler yasiyoruz su siralarda, Gectigimiz Cumartesi Kuzenimin Nisani vardi, önümüzdeki hafta Anneler günü hem benim Hemde esimin Annesi burda oldugu icin onlari ziyaretle gececek büyük ihtimal, sonraki hafta kardesimin Nisani var, ondan sanraki hafta da Asya'nin ilk yasgünü partisi :)))

Asya gectigimiz günlerde bizi cok sasirtti, ya benden devamli ayni seyi duydugu icin yada tamamen bilincsiz bi sekilde babasina "Kalk" dedi :))) esim uykusunu cok sever, onu uyandirmak tam bir iskence olur benim icin genelde, 1 saat ugrastirir insani deli eder :))) gecengün yine "Can hadi uyan, hadi Can saat kac oldu vidi vidi vidii seklinde siralarken Asya'da emekleyerek geldi odaya ve " Kaaakkkkkk" dedi :))))))) simdi habire tekrarlayip duruyor, Kaaaakkk'in yani sira "gel gel" demeye vbasladi eli ile de gel gel isareti yapiyor, mamma diyor, dede diyor ve Baba diyor, Anne halaaa yok :((( ama Belki Anneler günü icin sakliyordur diye ümit ediyorum :)))

Dilos'a gelince saclarini daha da kisa kestirtti gecen hafta, cool oldum ben diye dolaniyo etrafda :)))su siralar pek güzel anlasiyoruz kizimla,umarim böyle devam eder, Haftaya kresi 2 haftalik bir tatile giriyor, sanirim ikinci haftasi 2-3 gün Babaannesinde kalacak, Asya'yi da Annem istiyor bende kalsin bikac gün diye, önce pek istemiyordum ama sanirim bana ve de her kösesinden beni temizleee diye bagrinan evime iyi gelecek bikac gün Annemde kalmasi, tabii dayanabilirsem :)))))))))

Bu arada Ülkü'cüm beni sobelemis, ilk firsatta yazacagim onu da :))

Sonracima Asya'cim Blogunu sadece davetlilere acmissin, beni de davet edersen cok memnun olur cok sevinirim, cünkülüm Efe'yi takip etmek büyük bir zevk ;))

Ha bir de sunu yazacagim ne zamandir hep unutuyorum, yandaki Arkadaslarim listesini güncelleyemeyi hep unutuyorum oysa favorilerime ekledigim bi sürü yeni blog var, hepsini tek tek okuyorum ama genelde yorum birakmaya vakit bulamiyorum, Gündüz artik pek Pc basinda oturamiyorum, Aksamlari da esim ise gidince 1-2 saat kadar takiliyorum, o süre icinde de hem bloglari, hem forumlari hemde alisveris vede bilgi sitelerini ayni anda dolanicam diye yirtiniyorum :)))) üstüne üstlük kitap da okumak istiyorum ve okuyorum da, sabah da yatakdan resmen sürünerek cikiyorum durum bu olunca......
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Mayıs 05, 2008 | Permalink |


2 Comments:


  • At Çarşamba, Mayıs 07, 2008, Blogger siyap

    diloşun başına gelenlere çok üzüldüm o anki korkunuzu anlıyorum gerçekten çok kötü bir olay olmuş.bende herhalde uzun zaman eline elma,ekmek gibi şeyler vermiycem çünkü çok korkuyorum.verenlerede şaşıyorum doğrusu.
    geçen gün tadına baksın diye pamuş'a kayısı verdim dişleri yok ama ilk kemirmede 2 parça kaldırdı.hemen çektim ve korktum boğazına takılacak diye.

    ben rahat annelerden olamıyorum bakalım ileride ne yapıcaz.Asya'nın yeni kelimeleri hayırlı olsun,
    anneler gününde Asya'nın anne demesi dileğiyle :) sevgileeer...

     
  • At Cumartesi, Haziran 07, 2008, Blogger AsYa

    canım bende Efe'ye yeni yeni ekmek vermeye başladım eline..
    acelesi yok diyorum illede ekmek tutuşturmak isteyen olursa