Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Mart 18, 2008
Ilk Dis ve Asya'dan son Haberler..
Okuyalim ögrenelim Annecim dimi ama :)


Okumayi bilmedigimi unutmusum, ben bunlari parcalayayim !!!

Babasi ile yürüyüse cikan Asya, Hava hala cok soguk:( kurtulamadik kalin montlardan :(


Babamin kucagindayim, emziklerimde benimle, keyfim pek yerinde :))

Ayna Ayna söyle bana...

Biliyordum benden güzeli olmadigini biliyordum hehehehehe...


Asya yatisi :))

Dis Bugdayimizin Ziyafet masasi :))


Bikac haftadir canim hic pc basinda oturmak istemiyor, hic yazasim yok, ama kizlarim büyüyor yazmaliyim diye gectim bakalim basina :)Bugün Asya'yi anlatayim, diger post'da da Dilosu :) ikisini birden yazmaya kalkinca kafam karisiyor resmen, o ne yapmisti , bu ne yapmisti seklinde :)

Efenim Asya hanim nihayet dis cikartti :)) Hic belli etmedi dis cikarttigini cadi, ne ateslendik nede uykumuzda sorun cikti (masallah diyin lütfen) sadece mantara varan bir pisik söz konusu,onu da su an anlamis bulunmakdayim, cünkü ilk dis patlamadan önce mantara varan pisik olmustu, dis patladi pisik yok oldu, simdi tekrar basladi :(((

Bunun serefine gectigimiz Persembe disbugdayi yaptik :))) Dilos'da bilmiyordum sonradan ögrenmistim, cok hosuma gitti Asya'da yaptik, efenim bizim cadi tepsiden gitti mausu secti :)) zamane cocugu mu ?? yoksa ilerde Bilgisayar Mühendisi falan olur mu ki ??? yedik ictik eglendik,ilk disimizi kutladik :))

Ayricana bilmiyorum fizik terapi ile alakasi var mi ama artik emekleme alistirmalari yapiyor, o minicik poposunu hava kaldiriyor elleri üzerinden destek alip emekleme pozisyonuna gecebiliyor ama emeklemiyor o sekilde bir iki sallanip yayiliyor :)))

Ce ee oyununu cok seviyor, bikmada oynayabilir, ben bikinca da sinirleniyor, ellerimi tutup yüzüme götürüyor ve ceeeeee diye ciglik atiyor,istersen devam etme :))

Artik evin icinde baya baya yol kat ediyor, nedense istikamet hep ya perdeler yada dvd-playerin oldugu Tv dolabinin alt kismi, ben "Hayir Asyaa ona dokunmazsin" diyince de piskin piskin siritip isine devam ediyor, biraz daha yüksek sesle Hayir diyince cekilir gibi yapiyor ama ben döndügüm an oda yine ayni istikamete yöneliyor...

Cok yüzsüz bu cadi, Yüzüne tükürsem yarabbi sükür diyecek kadar da piskin, Dilos 10 aylikken kizdigimda dudaklarini bükerdi bu siritiyor :))))

Hala eline yemesi icin birsey verdigimde ürkek davraniyor, ama kedidili bisküviyi cok seviyor yalana yalana kemiriyor, ekmek verince hamura ceviriyor resmen,Pütürlü isi tamamlandi artik ögürmeden ,püskürtmeden yiyor cok sükür :)))

benim kucagimdayken Babasi "gel gel" yaptiginda ona dogru atiliyor, tam babasi alacak bana geri sariliyor sonra dönüp babasina bakiyor ve basiyor kahkahayi :)) sakaci cocuk canim :))

Ablasina hayran, o ne yaparsa gülüyor, gözü hep ablasinin üzerinde hep onu takip ediyor,gözlerinde biraz muzurluk görüyorum sanki o zamanlarda :))

Gecengün yemek yaparken bandana gecirdim sacima, Asya beni öyle görünce önce sasirdi,sonra güldü ve kucagima gelir gelmez bandanayi basimdan yolarak aldi :))

Küpe veya Kolye takamiyorum, cok ilgisini cekiyor cekip almak icin yogun caba harciyor, hatta gecenlerde ziyaretimize gelen Babaannenin kulagini kopartacakti nerdeyse, devamli onun kucagina gitmek istedi, gider gitmezde kulaklarina saldirdi kadinin :))

Dis bugdayi yaptigimizda da gelen misafirlerden biri hem kolye takmis, hem küpe takmis, bide sacina toka takmis, e Asya bayildi tabii hep onun kucagindaydi, kadin eve giderken kolyesi ve küpeleri cantasinda, tokasi da Asya'nin elindeydi ;)
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Mart 18, 2008 | Permalink |


6 Comments:


  • At Salı, Mart 18, 2008, Blogger Açalya

    Yeni disiniz hayirli olsuuunn!

    Kicini kaldirip elleri uzerine yukseliyorsa emeklemesi yakindir, ancak isin bir baska yonu de var, oyle kici uzerine kalkarken birden bacaklari uzerine de dogrulup ayaga kalkabilir. Emeklemeyi atlayip yurumeye gecen bebeklerdendir belki Asya.
    Cok guzel bir kiz olacak annesiiiii! o gozler hele cok can yakar cook!

     
  • At Salı, Mart 18, 2008, Blogger уαѕємin...

    :))) ilk dişiniz hayırlı olsun diş buğdayı da çok güzel geçmiş sefanız olsun

    demek bızdık mouse u seçti he zaman çocukları işte buçocuklara bazen akıl sır ermiyor :)

    maaşallah kuzuma resimler harika

    bize de bekleriz efenim

    sevgiler

     
  • At Salı, Mart 18, 2008, Blogger muko

    Ben bu yatışı bir yerlerden tanıyorummmmmmmmm:)
    ablasının kopyesemi yetişiyor ne yatışı bile aynı kensdisi zaten çok benziyor,her ikiside çok ttalı
    dişiniz hayırlı olsun masada maşalahh yani yok yok:)

     
  • At Perşembe, Mart 20, 2008, Blogger ülkü

    disiniz hayirli ugurlu olsun, öpüyorum prensesleri :)

     
  • At Cuma, Mart 21, 2008, Anonymous Adsız

    diloşun izinden giden bi minik cadı görür gibiyim valla....süslümü süslü yaramaz bi cadı olacak..diloşu bastırırsa şaşırmam valla...bu arada dişinizde hayırlı olsun...maşallah sıkıntısız çıktığına çok sevindim...öptük sizi...

     
  • At Pazar, Mart 23, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Acalaya'cim yok önce emeklesin ya :))) bu postu yazdikdan sonra sürünmeye basladi, askerim benim :))

    Yasemin hosgeldin blogumuza :)) ilk firsatta iadeyi ziyarete gelecegim :)))

    Muko ayni ablasi bu ya yandik dimi :)))

    Ülkü'cüm bizde sizi öpüyoruz, Asya yaliyo :))

    Dilek'cim teskür ederiz, evet ablasinin izinden gidiyo cok fena, ablasina cok hayran hayran bakiyo :)))