Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Ocak 20, 2008
Rüya gibi bir Hafta :))))
1 hafta boyunca cok ama cookkk tatli 2 misafirim vardi, Nilgün Aplam Istanbul'dan geldi, Aynur cadisi :) Brezilya'dan Portekize ordan'da bana geldi, Daha Dilos minnacik bir bebisken, bir bebek sitesinin Forumunda tanistik, senelerdir sürüyor arkadasligimiz, artik sanallikdan cikti Dostlugumuz bizim :))

Sabaha kadar sohbet edip gülme krizlerine girdik, cok güzel 1 hafta gecirdim, simdi de bombos kalan evimin icinde depresyona girme modunda dolaniyorum :))))

Fazla birsey yazamayacaghim bari bol bol resim ekleyeyim :))

Asya iyi, hala dis yok :)) emeklemek mi ? o da ne ??? oturmayi yeni beceriyoruz, tembeliz :)

Dilos cok iyi , nasil daha cok cenemi yorabilirim calismalarina son hiz devam ediyor :)
Ilk Aksam :)) Ülkü ve Leyla'da geldiler, Kardesim de bendeydi :)

Ikinci Aksam Arzu katildi aramiza :)) duvarda resimleri olanlar ise Özlem ile Tuba,maalesef onlar gelemedi Almanya'ya ama birgün mutlaka hepimiz bir araya gelecegiz, ümitliyiz :))
Ingolstadt Sokaklarinda kesfe cikmisken, bi de Müzeler acik olaydi,tam süper olacakti :(

Cin Lokantasinda karnimizi doyurduk :) ee burda susuzlugumuzu gideriyoruz :)

Eichstätt Tepesinde eski bir Sato'yu gezmek istedik, hain Müze yine kapaliydi :((

Berke ile Dilos :))))


Sarmalastik keske hep böyle kalabilsek :((



Aynur Teyzesi ile Asya hanim :))



Arzu'ya dogru yola cikiyoruz :)


Tren hatirasi hehehehe :)))

Asya ile Taha :))) Kertigimiz mi desem :))


Aynur ve Nilgün Nürnberg Sokaklarinda kesfe ciktilar, ben gidemedim, Bebek arabasini Arzu'nun Arabasinda unutmusum, Arzu'nun Esi'de sabah bi güzel ise götürmüs :(((

 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Ocak 20, 2008 | Permalink |


15 Comments:


  • At Pazar, Ocak 20, 2008, Blogger muko

    hepiniz çok güzelsinizz bayanlarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr:)
    ömür boyu dostluklarınız devam etsin inş..
    Bazıları inanamıyor sanaldan böyle arkadaşlıkların böyle güzel dostlukların kurulabildiğine,benim çevremde çok mesela bu tür insanlar
    benimde sanaldan tanıştığım ve artık dostum olan arkadaşlarım var çok güzel duygulardır bu misfirlikler bilirmm

     
  • At Pazartesi, Ocak 21, 2008, Anonymous Adsız

    selamm

     
  • At Pazartesi, Ocak 21, 2008, Anonymous Adsız

    Merhabalar sıtenızı uzun zamandır takıp edıyorum cok guzel masallah cok guzel kızlarınız var
    Nunberg deyınce hemen atladım yılbasında bende ordaydım bambergde kaldım ve berlını gezdım
    Ben polonyada yasıyorum
    Sız hangı ılcesınde yasıyorsunuz nunbergden bahsettıgınız ıcın soruyorum

     
  • At Pazartesi, Ocak 21, 2008, Anonymous Adsız

    Merhabalar sıtenızı uzun zamandır takıp edıyorum cok guzel masallah cok guzel kızlarınız var
    Nunberg deyınce hemen atladım yılbasında bende ordaydım bambergde kaldım ve berlını gezdım
    Ben polonyada yasıyorum
    Sız hangı ılcesınde yasıyorsunuz nunbergden bahsettıgınız ıcın soruyorum

     
  • At Pazartesi, Ocak 21, 2008, Anonymous Adsız

    Merhabalar sıtenızı uzun zamandır takıp edıyorum cok guzel masallah cok guzel kızlarınız var
    Nunberg deyınce hemen atladım yılbasında bende ordaydım bambergde kaldım ve berlını gezdım
    Ben polonyada yasıyorum
    Sız hangı ılcesınde yasıyorsunuz nunbergden bahsettıgınız ıcın soruyorum

     
  • At Pazartesi, Ocak 21, 2008, Anonymous Adsız

    kıskandımmı...aslaaaa...oda ne demek...şaka bi yana çok güzel be...insan sanal alemdende olsa böyle güzel arkadaşlıklar kurabiliyo dimi...bi bakarsınız bebişler ahalısi toplaşip buralara gelmişinizi..(nerdeeeee:((((()

     
  • At Salı, Ocak 22, 2008, Anonymous Adsız

    oh ohhh maşallahhhhhh ne ıyı olmusss
    bayıldım fotolarınızaa hasret gıdermısıınızz
    kankım ılknur bu durumda catlayan lohusa pozısyonundadır emınımm
    hepınızı optmmm
    bu arada sakınem asya aynı ablası olmusss bukadarmı benzer ıkı kardess
    sevgı ıle kucakladım mucukladım
    irem*lara

     
  • At Çarşamba, Ocak 23, 2008, Blogger Anne ve Bebisi

    Ne kertigi yahuu:P Biz talibiz dedik ya:))) Kaciririz bak kizi:P

    Ne guzel gunler gecirmissin:) Sevindim sizin adiniza:)

    Acele etme annesi, nazli kiz yavas yavas pratik yapacak:)))

     
  • At Perşembe, Ocak 24, 2008, Blogger Açalya

    :) Esraaa, benim de gelin adaylarimdan o bakiiim, hıııı.

    Sevdiğin bir dostun gidince nasıl yapayalnız kalıyorsun bilirim.

    Hiç emeklemeden yürümeye başlayan bebekler var, unutma bunu ;)

     
  • At Cuma, Ocak 25, 2008, Blogger süpürgesizcadi

    Muko'cum inanmayan inanmasin, biz yasiyoruz ve gercek oldugunu biliyoruz dimi ;)))

    Isimsiz arkadas keske ismini de yazsaydin :)Hosgeldin blogumuza ve cok tessekür ederiz güzel sözlerin icin :) Ben Ingolstadt yakinindayim ama Nürnberg'e cok yakin bir ilce'de büyüm gencligim orda gecti sayilir :))) cok güzeldir Nürnberg cooookkk :)))

    Dilek kimbilir belki birgün o rüya gerceklesir, birimize piyango vurmasi gerekiyo ama :))))

    Irem'cim sorma sinir oldu Ilknur bizee :)))

    Esra'cim yok acele etmiyoruz bu anne alisik tembel bebise :)))) kertik mi demisim aaa nerde ??? :)))

    Acalya evet ya gittiler ev bombos kaldi hicbirsey tat vermemeye basladi anca toparliyorum kendimi :(((

    Hic emeklemeden yürüyen bebekler de var evet ama bizim ki cidden tembel yahu, bi sonraki post'da yazicam insallah ,su tembelligi bi atsam üstümden :)) (asya kime cekti belli oluyo dimi??)

     
  • At Cuma, Ocak 25, 2008, Anonymous Adsız

    Merhabalar canım ben ismimi yazmıştım ama çıkmadı ismim eda sizi polonyada takip ediyorum

     
  • At Cumartesi, Ocak 26, 2008, Blogger vildan

    aaa ne kadar güzel yaa. benim haberim yoktu bu buluşmadan, sayfanı açınca birden şok oldum. brezilyalardan istanbuldan herkesler orda toplaşmış. harikasınız hanımlar. heppinizi tekeeer teker öperim(en rujlusundan) :)

     
  • At Perşembe, Ocak 31, 2008, Anonymous Adsız

    Cin lokantasindaki sakarligini niye anlatmadin Sakiscum hehehee:))))

    Bulusmanin tadi hala damagimda offff...Simdi ablamlardayim ya,yegenlerimle gunler geciyor ama iki hafta sonra Brezilya'ya donunce feci koyacak bana feci uhuhuhuuuuu....Bi daha istiyoommmm bi daha bi daha!!!!

    Aynur cadi olan:p

     
  • At Cuma, Şubat 01, 2008, Anonymous Adsız

    OOf of of
    Ne guzel gunlerdı
    Ne tembellık ettım
    Donup bu kesmekesde eskı hayata adapte olmak ınanılmaz zor.
    Bır daha kı sefere daha az kıymet bılır ev sahıbı bulucam ne bu yahu donusde depresmeden durulmuyor...:)

    Operım senı sakııııs'ım
    hele kızlarını yalar yalar yutarım :)

     
  • At Perşembe, Şubat 07, 2008, Anonymous Adsız

    Lan Nilguncum,son fotoda sabahin 5'inde yatip 9'ta kalktigimiz ve hatta hatta butun haftanin uykusuzlugu nasil belli oluyor:))))ohhh sefamiz olsun!!!:))

    aynur ben donus hazirliginda olan uhuhuhuhuuu...