Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Kasım 23, 2007

Gel oyuncakcim geeelll yorma beni oraya kadar !!





Yardim etsen nasil olur Anne hanim ???



umurumda degil, bende oynanam ki,hih ....


Asya 6 aylik oldu, inanilir gibi degil, ne zaman ya ??? hic farkinda degilim, bugün esim tarihi sorunca dank etti...


Hani derler ya kücükler Annelerinin gözünde hic büyümez diye, iste bizim Asya'da öyle, bana hala sanki daha dün dogmus narincik bir bebekmis gibi geliyor..

Anahtar maceramiz cok sükür sorunsuz atlatildi, kadina uzuuuun bir mektup yazdim,özür diledim, Dilos'a da özür dilemesini söyledim, minik bir paket cikolata koydum bi de, Kadin arayip tessekür etti, sayemizde bütün haftasonunu anahtarlarini düsünerek gecirmis :(((

Dilos Asya büyüdükce ve sirinlik yapmaya basladikca sanki daha bir kiskanir olmaya basladi,yani bana karsi tavirlarindan anliyorum, Asya'yi öptügümde "Beni hic öpmüyosun ama!" Asya agladiginda ve ben ona "Ay kiyamam aglamis mi benim bebegim" dedigimde Dilos "Bana hic kiyamam demiyorsun ama!" gibi seyler söylemeye basladi, bu konuda hazirlikliydim ama, burda bir komsumun cocuklarinin da arasinda 6 yas var ve o da Oglunun ilk basta kiskanmadigini ama ne zaman ki kücük oglu sirinlik yapmaya basladi o zaman kiskandigini ama gecici oldugunu benim dengeyi saglamamin cok önemli oldugunu anlatmisti...

Simdi Dilos evdeyken ben daha cok Dilos'la ilgileniyorum Babamiz da Asya ile, bikac saat sonra Babamiz Dilos'la ilgileniyor ben Asya ile ..Asya daha minicik oldugu icin Dilos'la oyunlarimiza onu dahil edemiyoruz maalesef, ama o günlerde gelecek..

Mesela Dilos'la gecen hafta bütün isildaksiz, janjansiz tek renk olan kotlarini süsledik, gittik özel yapistirici aldik, özel tas aldik, Dilos'dan cok ben eglendim, simdi evdeki bircok seye potansiyel süsleme olarak bakiyorum :))) gözümde bikac sey var :))

Bi de birlikde yemek yapmakdan cok hoslaniyor, mutlaka bi sekile olaya dahil olmak istiyor, o yardim edince yemeklerde daha mi tatli oluyor ne :))

haha bi de bugün Dilos yine bir bomba patlatti, bana yeni bir mutfak isteyip istemedigimi sordu, bende mútfagimizin daha yeni oldugunu söyledim, efenim yeniymis ama kücükmüs, hepimiz sigmiyormusuz büyütelim mis :)) hi hi olur kizim, yikariz surdan bikac duvar büyütürüz seni mi kiracagiz :) Daha sonra sanirim kendisi de anladi bunun olmayacagini ve fikir üretti kendince, o zaman bizde Ev alalim'mis, Allah mi söyletti ki ??? hic fena olmazdi söyle bahceli bir ev :)))Esime söylim de lotto oynasin, malum burdaki evlerin bahcesinde altin falan gömülü sanirim fiyatlar normal degil :))

Asya da dönme konusunda uzmanlasti artik, kendi kendine döne dönee oturma odasini geziyor, gerci biraz dar oldugu icin pek uzaga gidemiyor :)) Emzigini kendi bulup kendi agzina sokabiliyor artik, gerci hala arada ters yerini emmeye calistigi icin sinir harbi yasiyor ama olacak o kadar, Biberonu ise kendisi hayatta tutmuyor, bazen arada deniyorum tutar mi ki diye ama i ih, hemen cekiyor elini tembel teneke :)))

yarin cikip ona söyle kendi tutabilecigi sekilde olan biberonlardan alacagim :))

Kati gidalara iyice alisti artik, ne verirsem yiyor sagolsun,ama en bi favorisi ispanak oldu,bundan önceki post'da görüldügü üzre :))sirada Kabak ve brokoli denemeleri var hehehe :)))

Havalar acayip sogudu Asya'ya ne giydirecegimi sasiyorum, cok cabuk terliyor bu ya, gecen gün kar yagdi, bende kar tulumunu giydirdim daha dogrusu öyle bir girisimde bulundum, anam giydirene kadar Asya'da bende ter icinde kaldik, cikardik tabii hemen, kalinca bir ceket giydik ve ciktik, kar tulumu da neymis hih :))))))evde de öyle, Dilos'un da bebekliginin cogu kis aylarinda gectri bazen bakiyorum eski kamera kayitlarina, evin icinde bile giydirmisim süslü püslü kadifeli takimlarini, Asya'da nerdeeee sabah pijamalar cikiyor üste ince bir kazak altinda sadece coraplari o sekilde duruyor, bu yüzden de bi sürü kiyafetini bir defa bile giyemeden kaldirdik, satisa sundum hepsini :))


Ama var ya bu kiz tamam Ablasina cok benziyor, huyu da ayni ama bu biraz daha pis modeli sanirim, mesela ben Asya icin hic önlük almadim, Dilos'da kullandiklarimi cikartmistim, hepsi tertemiz duruyordu, simdi halleri icler acisi,gerci onunda kolayini bulduk, Ablamizin kücük gelen lekeli t-shirtlerini önlük olarak kullaniyoruz heheh :)))

Dilos'da basima kücük Anne kesildi , ay diyorum kaynanami hic aratmiyor bu cocuk "Anneee öyle yedirme, Anneee o kadar cok doldurma kasigina, Anneee kizma, Anneee Asya cis yapmis altini degistir yara olur, Anneee Asya kokmus banyo yaptir,Anne uykusu gelmis yatir, Annee Asya cok uyudu yeter uyandir" ay fenalik basiyo bazen :))))

Az önce bir program izledim, Süper Nanny diye, aman yarabbim dedim ay o neydi öyle, hayatimda böyle igrenc bir aile görmedim, cocuklara acidim cok acidim, bi ara ekrandan girip o evi temizlemek veya cocuklari cikartip almak istedim,en kücügü daha 1 yasindaydi en büyügü 10 yasinda, nasil sevgisiz duygusuz bir ortamdi,küfürler ve argo kelimeler havada ucuyordu resmen :((

Küfür ve Argo hic sevmedigim seydir hayatta :(( haaa ben hic mi argolasmiyorum elbette ama arkadas arasinda sakalasirken len seklindedir, o da kisisine göredir .. yazik acidim o cocuklara büyüdüklerinde umarim Anne ve Babalarinin birer kopyasi olmazlar ama imkansiz gibi, daha simdiden o minicik cocuklar bile küfür ediyor :(((Allah'dan Süper Nanny'de benimle ayni fikirdeydi de evi temizletti, iyyyyyyy yaaa :(((

Simdi su yukarda okudugunuz kismi 2 gün önce yazmaya basladim, yarim kaldi basim cok agriyordu, Ben hayatimda böyle igrenc bir aile görmedim lafimi geri aliyorum, dün baska bir programda bi aile daha gördüm, hangisi daha igrenc karar veremedim, ilk aile o halinden memnun degildi ama degistirmek icinde bir cabalari yoktu, ikinci aile ise hayatindan gayet memnun, pis degilmis sadece biraz daginikmis, yatak odalari hinca hinc esya dolu, bebek arabasindan tutun da eski Bilgisayar ekranina kadar ne ararsan var, iyyykkkk :(((((

oturma odasini saymiyorum bile, bos icecek siseleri, dolu kültabaklari, bos sigara paketleri, ve tüm bunlarin icinde 2 tane minik yavrucak :(((((((((((( ya bunlari disatn biri izlese Almanlar icin ne pis millet yahu der, oysa öyle degil, yani benim tanidigim hic bir Alman'in evi pis degildi, böylelerini niye cikartilar anlamiyorum :(((((( bence uzman yardimi almalari gerek !!!

ha bi de kabak ve brokoli denicem demistim ya, Kabak denendi ve sevilenler listesine eklendi :))))
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Kasım 23, 2007 | Permalink |


6 Comments:


  • At Cuma, Kasım 23, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    ee prensesler oyuncakların ayagina gitmez, oyuncaklar onlarin ayagina gelir:)) Kibar kiz canim:))

    Pureyi kendin mi yapiyorsun, hazir mi aliyorsun supurgesiz?

     
  • At Cumartesi, Kasım 24, 2007, Blogger birten

    canim bende bakyiorum nannye..bide frauen tauschada bakiyorum ordaki evler daha pis:((heleki mutfagi görünce icim kalkiyor ya..dogru almanlar aslinda böyle degillerdir ama böyleleride var..mesela bizim is yerinde bi kadini birlikte ise gitmek icin almistim,zile bastim yukari gel khve icelim dedi evini gördüm ve ne yapicagimi sasirdim..mutfakta hersey küf icindeydi yani pisligin bu kadari diye düsündüm..bide hic bir sakinca görmeden evine cagiriyor!!bizede gelmisti...kimseyi yargilamayi sevmem,ama temizlik konusunda biraz takintiliyim,nasil rahat edebiliyorlar..yada cocuklarina o buzdolabindan yada bardaktan su icirmeyi nasil yapiyorlar..cok rahatliktanmi kaynaklaniyor bilmiyorum ama yaptigim temizligi düsününce bide misafirlige biri gelince extra yaptigim temizlik.....
    beni bide nannyde gördügüm cocuklar sok etmisti,cocuk tabiki yaramaz olucak ama dedigin gibi küfürler sonra annesini kücücük cocugun dövmesi ve cocuklarini zaptedememesi..ama cocuk aileden ne görürse onu yapar,problemli ailelerin cocuklari ama cocuklara yazik...
    asya icin dediklerine cok güldüm cook:))dilaranin bir pis versiyonu dedigin icinde cok korktum vallahi:)))bende benimkinden sikayetciyim beni isiriyor sacimi cekiyor:)))
    dilaranin kiskanmasi cok dogal,daha yeni anliyor artik sevgisinin paylasmasi gerektigini..hep ilgi odagi oydu..abimde beni cok kiskanirdi;))abimin yerinde olmak istemezdim tabiki:))

     
  • At Pazartesi, Kasım 26, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Esra'cim ben simdilik hazir aliyorum, en azindan güvenilir diye, Almanya'da son günlerde ard ardina gida skandallari cikiyor nereye güvenecegimizi sasirdik, Bio iyidir derlerdi simdi Bio her zaman iyi degil diyolar, daha bugün bir cok mandalina da 18 ayri madde bulmuslar :(((( tam'da Asya'ya yedirmeye baslamisken, gerci o birazcik suyunu emiyordu ama onu da yapamicam :(((

    Birten'cim Rahat olanda tam rahat oluyor yahu :) ben ev daginikken oturamiyorum yerimde hasta bile olsam hemen toplim ondan sonra yatarim diyorum :)))

    Asya cidden ablasindan daha daginik olacak gibi ya, sac cekme olayi bizde de va, hayir bide sadece benim sacimi cekiyor yahu anlamadim ben bu isi :))))

    laf aramizda bende benden kücük kardeslerimi kiskanirdim, hatta koca kadin oldum hala Anneme arada se onlari daha cok seviyon derim :)))))))

     
  • At Çarşamba, Kasım 28, 2007, Blogger AYSUN

    Ispanakmış demek yediği ohh kabağı da sevmiş canım benim. Sebzeci kız olacak asya. Sakis büyüyorlar hemencecik değil mi?

    Diloş daha da kıskanacak sanırım yürümeye falan başlayınca asya. Off dengeyi tutturmak sor oluyordur sanırım:( İkinci çocuk için en uygun yaş aralığı nedir yaa...

     
  • At Cumartesi, Aralık 01, 2007, Blogger Ayşe

    Sakisim demek bi anahtar macerasi yasadiniz,okudum simdi hepsini.. cok kibar ve en dusunceli sekilde davranmissin canim..

    hahhayyy demek kaynanayi aratmiyo dilos:))) abla iste annesiii, kiyamiyodur kardesine...

    Dilosun kiskanmasini da eminim ki en dogru yontemle atlatacaksiniz...
    Kizlarina ve sana kocaman sevgilerimle...
    haa hem ben foruma geldim biliyon mu sen?biraz rahatsiz oldugunu okudum, gecmis olsun tekrar. insallah iyilesmissindir canim...

     
  • At Çarşamba, Aralık 05, 2007, Anonymous Adsız

    slmmm cnmmm sizi tkip ediyorum iyisiniz hoşsunuz kızlarınla
    okudum hiç gözümü çekmeden ne güzel yazmışsınn sanki yanında gibi oldumm
    asya ablayada sima olarak benziyorr
    2 gül kızn annesi oldun maşalahhh
    sakinenin şekerleri koy blogunun isminiii bu arada bol resimmm istiyoruzzz bloga
    seni ve prensesleri sevgi ile kucaklıyorum
    irem*lara