Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Kasım 04, 2007
Bizden son haberler.....
Nihayet cok sevglili blog izin verdi resim eklememe, ay sinir yapti resmen ya...



Neyse efenim bizim buralara kis geldi sanirim,cok soguk buzzzz gibi bir hava var disarda, evim sicak ve rahat ohhh aksam keyiflerimiz basladi esimle, en cok bu yönünü seviyorum galiba kis aylarinin :)




Artik kizlarin kendi odalarinda uyumalarina alistim, bende gece uyumadan bikac sayfa kitap okuma keyfime kavustum, direk yataga girip hemen uykuya dalan Insanlari hep kiskanmisimdir zaten, uyuyamiyorum kardesim, aklima türlü türlü seneryolar geliyor,en azindan gözlerim kapanana kadar kitap okuyunca hemen daliyorum :))




Dilos yatisi :))




Asya yatisi :)))


Simdi bu hatun böyle hem tulumla hemde üstünde örtü ile pisiyodur yahu diye düsünmeyin, o örtü üstünde en fazla 5 dakika duruyor, uykusunda nasil yapiyosa yapiyo o örtüyü bacaklarinin altina almayi beceriyo :)))



Allahim bu mendil paketini icat edene ne kadar dua etsem azdir ..


Dislerimiz kasiniyor hemde cok fena,elimize ne gecirirsek dislerimizi kasimak icin kullaniyoruz, genelde Annenin parmaklari baya ise yariyor ama onlari yakalayamayinca kendi elini kemiriyor, ya da resimde görüldügü üzre mendil paketini kemiriyor, hem hasur husur cikan sesleri seviyor hemde dislerine iyi geliyor sanirim,Dilos'da böyle 5 aylikken kasinmaya baslamisti ama ilk incimiz 8 aylikken tesrif etmislerdi,bakalim Asya ne kadar kasinicak :(



Ay düstü gene kafamin üstüne ,hiiic ugrasamam..Annnneeeeeee inngaaaaaaa!!


Tembellik ayni sekilde devam,bikac defa sirtüstü yatarken yüzüstü döndü, ama sevmiyor ya simdi saga dönüyor sola dönüyor, poposunu kaldirip bacaklari ile kendini öne dogru itiyor, ama göbeküstü konuma gelmemek icin elinden geleni yapiyor, ben hah simdi, aman simdi derken bi bakiyorum kiyisindan geri dönüyor :)) bu defa gicik Anne ben!! gidip göbek üstü yatiriyorum, cok sinir oluyo,bikac dakika basini kaldirip dönmeye calisiyo falan, ama beceremeyince o sekilde yüzünü yere gömüyor istersen cevirme, bogulucak cadi !!!!!


Dilos'a gelinceeee...


Allahim bazen aramizda öyle konusmalar geciyor ki, bu kiz ne zaman büyüdü ve biz ne zaman bu sekilde konusmaya basladik diye düsünüyorum..

Gecen hafta Kresi tatildi, evde cok bunaliyor, hic istemedi tatili hayret, oysa ben sevinir diye düsünmüstüm, uykusunu alacak falan diye ama i ih, hergün daha ne kadar sürecek bu tatil diye sordu,aslinda cok güzel bu, demek ki kresini seviyor ve orda mutlu, evet evet sevinmeliyim :))

Cok küstüm'cü bir kiz oldu yalniz,hemen küsüyor, dogru dürüst birsey anlatamaz olduk, daha leb demeden bu "Küstüm iste" diyip kendisini odasina atiyor..

kim demis cocuklar büyüyünce rahata erersin diye, peh peh peeehh, bosuna demiyorum Asya hemen büyümesin biraz daha bebek kalsin diye, ben basima gelecekleri biliyorum :)))

 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Kasım 04, 2007 | Permalink |


4 Comments:


  • At Salı, Kasım 06, 2007, Anonymous Adsız

    Ben demedim:))))
    Sakiscuummm Asya buyumus,yuz ifadesi degisir gibi olmus sanki,bana mi oyle geldi yoksa,belki benim goz ifadem degismistir:)))))

    Dilos`la Berke ikiz gibiler zaten,Berke`nin huysuzluklarini gormen lazim,rahat batiyor,surekli didismek istiyor!!!Ikisini bir odaya kapatalim,hurrraaa!!!

    :))))

    Mucukslar....

    Aynur teyzeniz:p

     
  • At Salı, Kasım 06, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Aha Aynur'cum gelmeyi basardiginizda Dilos'la berke'yi bi odaya kapatalim bence de :)) bizi yiyeceklerine birbirlerini yesinler :))) bi de bakarmisiz bunlar oturmus karsilikli bizden sikayet ediyolar :)))))

     
  • At Çarşamba, Kasım 07, 2007, Blogger Anne ve Bebisi

    Gercekten de Asya'nin yuz ifadesi coook degismis.. Cok tatli olmus, zaten tatliydi tabii de bir baska sirin olmus:)

    Mendili kemirirken sol elini ne kadar kibar tutmus oyle masallah:)

     
  • At Cuma, Kasım 09, 2007, Anonymous Adsız

    yerim diloşun yatışını çok tatlı ya pembe cibinliği de çok hoş hep özenmişimdir cibinliğe...zehraya oda yapalım böle bir cibinlik istiyorum bende

    ablasına benzeyecek asya da... gözlerinin rengi çok güzel maşallah...

    bu birinciler mahvedecek bizleri ...
    huysuzluklar küsmeler işimiz zorrr