Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Eylül 18, 2007
Asya ve ek gida...Dilos ve Yeni kresi...


Evet önceki yazimda'da belirtmistim yavas yavas ek gidalara basliyoruz,Asya'ya artik sadece formül mama'nin yetmedigini anladim,bikac gün erken basladik, normalde 4 ay bittikden sonra diyorlar, ama son kontrolümüzde Doktorumuz istersek baslayabilecegimizi söyleyince bizde basladik :))

Ilk gün ögle mamasinda önce bikac kasik havuc püresi isittim,ilk kasik'da yüzünü burusturdu ama ikinci kasikda yalanmaya basladi, kasikla yemeyi ögrenmesi gerekiyor ya, tam beceremiyor tabii yutkunucam derken püskürtüyor,tecrübeli sayilabilecek ben unutmusum bu püskürtme olayini, sonuc, Asya'nin üstü basi, benim üstüm basim, ve koltuklar da minik minik havuc püresi lekeleri, allah'dan koltuklar deri de siliniyor hemen :))ilk gün sadece 4 kasik verdim, ertes gün 6 kasik yedi, su an 125 gr'lik kavanozlarin yarisini yiyor :) yarin'dan itibaren havuc ve patates karisimli püre'ye gececegiz, haftaya'da ilk meyva püresini vermeyi planliyorum, önce sebze olayini kabullensin de :))

Dönme konusunda azcuk tembel, ama kendi ekseni etrafinda süper dönüyor, yatagina düz yatiriyorum,10 dakika sonra bi bakiyorum ayaklari basucuna dönmüs bas'i da ayakucuna :)))yüzüstü yatmakdan nefret ediyor resmen, ilk dakikalar basini kaldirip biraz inceliyor etrafi ama yorulunca basliyor mizlanmaya, sirtüstü dönemiyorda bi türlü debelenip duruyor ben kurtarana kadar, bu konuda bile ayni Dilos gibi, o da bebekken nefret ederdi bu durumdan :))


Artik kahkaha atarak gülüyor,kucagima alip dans etmemden cok hoslaniyor,oyuncaklarla da ilgilenmeye basladi, en azindan elini uzatip tutmaya calisiyor,daha bikac gün öncesine kadar " Bu kadin bu oyuncaklari niye gözüme gözüme sokuyo bi anlasam" der gibi bakmiyor :))


Cikar beni su seyin icinden Anne ya .......


hah böyle daha iyi


Salincagini seviyor,ana kucagindan nefret ediyor ,bosuna almisiz, oysa Dilos'da cok kullanmistim bunda da cok kullanirim diye almistim ama i ih sevmiyor belki biraz daha büyüdügünde daha dik konuma getirdigimde sever, ev bebek esyasindan gecilmiyor, Oturma odasinda yerde kat kat serilmis battaniyeler üzerinde aktivy centeri duruyo, yemek odasinda mama sandalyesi duruyo,cocuk odasinda ise salincagi ve anakucagi duruyor, habire ayagimiz biyere takilmakda, hadi ben alistim cambaz gibi yürümeye'de, esim cok zorlaniyo garibim, korkarim yakinda hepsini toplayip balkondan atacak :)))


Dilos'a gelince sabahlari umdugundan daha kolay uyaniyor, sabahin 5'inde uyanmak zorundayiz ama kizim banamisin demiyor uyan dedigim an hooppp zipliyor yatakdan, ben sürünerek cikiyorum resmen o ayri :) sanirim tam o saatlerde hafif uykusunda oluyor, baska aciklamasi yok, daha gecen sene 7:30'da zor uyaniyordu cünkü :)))


6'da servis geliyor ve gidiyor,ögleyin de 13:45 gibi evde oluyor,simdilik cok memnun kresinden, daha simdiden bir gelisme görmeye basladik, bu sekilde devam ederse acigini hemen kapayacak gibi görünüyor insallah :))


simdi bu kücük cadi'nin yasgünü var yakinda, tabii hediye krizi yasanmali, ne istedigini soruyorum ohooo biraksam 3 saat boyunca liste yapacak, "Kizim sadece bir tane hediye alacagim,en cok ne istiyorsun söyle" diyorum " eeemmmm Barbie kazak,Mutfak,elbise, etek, ayakkabi........" diye uzayip giden seyler siralamaya basliyo, sabirli anne ben tekrar " Sadece 1 tane kizim, en cok istedigin ne" diyorum "Haaaa tamam o zaman, etek, elbise, barbieee..." diye basliyor tekrar siralamaya :))) Ögrenecek elbet , ben sabirla anlatmaya devam edecegim :))


Büyüdü kizim benim, artik odasinin kapisi kapaliyken öyle pat diye giremiyoruz,kiziyor kücük hanim önce kapiyi tikildatmamiz gerekiyormus :)))Gelen arkadaslarini odasini dagitmamalari konusunda uyariyor ve ekliyor "kosmak yok, ziplamak yok cünkü alt katta yasli teyze var ve o hasta sonra aglar" :))Alt katimizdaki Yasli teyze bu yaz Beyninden ameliyat oldu, bizde ziyaretine gitmistik Dilos'da yanimizdaydi aklinda yer etmis daha dikkatli davraniyor :)


Ördeklere ekmek atíyor kücük cadi, acikmislar dedi evdeki bayat ekmekleri topladik gittik bizde :))



O kadar ekmek attik, hala kavga ediyolardi :) kavgaci Ördekler :))))

Asya'yi cok seviyor kresten gelince beni bile es gecip önce Asya'ya bakiyor öpüyor ve " Ben geldim güzel kardesim ben seni cok seviyorum cok seviyorum" diyor, eger o geldiginde Asya uyuyor olursa cok bozuluyor bana kiziyo niye uyutmusum diye :)))) Hatta ilk havuc püresi verdigimizde Asya yüzünü burusturunca hemen diklendi "Sevmiyo Anne yedirme ondan o güzel degilmis" diye de avukatligini yapiveriyor :)))


Asya'da ablasini görünce sevinc cigliklari atiyor, allahim nolur hep böyle sevsinler birbirlerini hep birbirlerine kenetli olsunlar....



Asya 4 aylik :)

Dilos 4 aylik :))






 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Eylül 18, 2007 | Permalink |


6 Comments:


  • At Çarşamba, Eylül 19, 2007, Blogger Ayşe

    ay inanmıyorum sakiş yaa, bu iki havluya sarilmiş prenses birbirinin aynısı yaa...ben önce yazıyı okumamışım, sonra okudum alttakinin diloş olduğunu ve cidden çok şaşırdım maşallah bu ikiside çok güzeller ve çok benziyorlar...

    canım asya da çok büyümüş, maşallah ek gıdalara bile geçmişsiniz..sebzeyi sevdiğine sevindim..seni akıllı anne seniii, önce tatsıza alıştırayım da tatlı sonradan gelsin diyosun haaa:))
    Diloştaki gelişmelere de çok sevindim, ne güzel okulun pozitif etkisini görmek değil mi??

     
  • At Çarşamba, Eylül 19, 2007, Blogger CeRoXiMo

    Ne kadar güzel birşeydir insanın kardeşinin olması. Ben tek çocuğum ve kimseye önermiyorum. Mutlaka ikinciyi de gelsin diye tembih ediyorum tüm anne babalara.

    Kızlarınız çok tatlı ve inşallah hep böyle güzel anlaşırlar.Nazar değmesin.

    İkiz gibiler cidden de. Allah bağışlasın Allah analı babalı sağlıklı büyümelerini nasip etsin.

     
  • At Perşembe, Eylül 20, 2007, Blogger AYSUN

    AAA gerçekten de ne kadar benziyorlar... Demek ki asya da çook güzel bir kız olacak:) Ohh erkenden başlamışsın ek gıdalara. Demek yavaş yavaş verince seviyor bu bebekler...

    Bizim evde de durum aynı. Heryer oyuncak:) Hatta bazen basıp kırabiliyoruz Berk de üzülüyor:(

     
  • At Perşembe, Eylül 20, 2007, Blogger SELIN

    IKI TANE TATLIMI TATLI PRENSES CANLARIM YA COK TATLILAR

     
  • At Cumartesi, Eylül 22, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Ayse'cim gecengün banyo yaptirdigimda baktim bu pozu verdi cadi, aha dedim ayni Dilos'un pozu Hemen esime resim cekmesini buyurdum, bazen o kadar cok benziyor ki Dilos'a, :)))) Sebzeyi sevdi cok sükür ve evet önce tatsiz seyler ,cünkülüm tatliyi yedigi an tatsizi kabul etmeyebilir ;))

    Ceren'cim tessekür ederim, bence de kardes mutlaka olmali biz 5 kardesiz,ama ben iki tane yeter diyorum :))

    Aysun'cum 4 ay bitti artik, sadece formula mama iciyor yeterli degil yani,zaten bikac gündür sanki dogdugu günden beri kasikla yermis gibi davraniyo :)))

    Selin'cim tessekür ederiz, bunlar bazen prenses bazen de cok fena cadi olabiliyorlar :))

     
  • At Cumartesi, Eylül 22, 2007, Blogger birten

    canim ya ben anlayamadim biri asya birinin dilos oldugunu,bu kadarmi benziyorlar birbirine hayret...biz üc kardes abim ablam ben hic ama hic birbirimize benzemiyoruz abim kumral ablam sarisin bense esmer yani kardes demek okadar zorki bize ama bunlarin kardes oldugunu herkes anlar...asyada ne cok büyümüs masallah ama resim biraz acik geldi sankim bana:))frikik var yaw bu resimde:))hemde ayip eli agzinda,kayrada ne zaman keyiflense hemen eli agzinda...bu ikisi cok keyifci olcaklar ya....yerim ben senin tatli cadilarini....sen böyle resimli postlar yaziyorsun ya,ben cok seviniyorum...dolu dolu yani...
    öptüm cok iki tatlini ve seni....