Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Temmuz 20, 2007
dolu dolu geciyor zaman...

Gece emzik aramaktan bikmis Anne modeli yatagi emzikle doldurur :))


Sok Sok Sok, Olay Olay Olay, Asya gülümserken objektiflere yakalandi :)

Anne bu kim ya ??? durmadan bana bakiyo !!!!

Gel evladim gel seni kanatlarimin altina alayim


Kücük Abla ve Kücük Abi :)))


Dünya'nin en modern Kuaför salonu :)


Bu da Dünya'nin en rahat kuaförü, müsteriyi birakti telefonla konusuyo :))

Yüzmekden yorulan, yeni enerji icin Elma kemiren Dilos

Aktivty center'in yildizi ile derin sohbet halindeki Asya :)


Hiissst Anneee bacaklar ortada firikik vermeyelim !!!


Ay bu postu sözde pazartesi yayinlayacaktim ama havalar bir isindi pir isindi buralarda, hic net basina oturasim gelmedi, hadi oturdum diyelim onda da yazasim gelmedi :)) bi yerden baslim bari anlatmaya


Dilosumun saclarini kestirdik efenim, aslinda katiyyen izin vermiyodu ama nasil olduysa Teyzesi geldiginde tepesine bindi kizin " Ümmiiii sacimi keesss, ümmi kes sacimiii hadiii cool olayim" diye :) bende ikiletmedim hic hemen oracikta bahcede sandalyeye oturttum ve kestirdik saclarini baya beline kadar iniyordu, hem taramasi cok zorlasmisti hemde sagliksiz görünüyodu iyi oldu böyle :))


Gecen hafta Cumartesi benim biricik can dostum en yakin arkadasim Arzu bize geldi , o da yaklasik 1 ay önce dogum yapmisti bir oglumuz daha oldu, e biz dünür olma hayalleri kuruyoruz ya bakalim artik nasip kismet :))


Benden cok Arzu hevesli yalniz habire Asya ile Taha'yi yan yana yatirip poz poz resimlerini cekti, hatta bi ara baktim Asya'nin elini taha'nin elinin icine koymus öyle dursunlar diye debeleniyordu :))yalniz Taha'nin asya'dan cok saci var olmaz ki canim ama dimi ama :))


Maalesef o gün dönmek zorundalardi, hic alisik degiliz bu duruma, hep bikac gün yatili kaliriz birbirimize gittigimizde, aramizdaki mesafe aslinda sadece 110 km kadar ama onun esinin calisma saatleri ile benim esimin calisma saatleri uyusmuyor uzun zamandir :(( En kisa zamanda tekrar görüsme ümidi ile ugurladim onlari :((


Pazar günü sabah Dilos'la balkon keyfi yapiyoduk, bakti komsu cocuklari havuza gidiyor bu da basladi yalvarmaya gidelim diye, Babasini uyandirdik benim niyetim onlari bas basa göndermek, malumunuz ben koca göbekli bir siskoyum, inat ettim bu kilolar gitmeden havuza gitmicem, ama Ablam aklimi celdi sen oturursun cimenlerde napcan evde diye, e hakliydi valla napcaktim ki evde ?? Apar topar hazirlandik, Asya ilk defa etek giydi efenim :))


Neyse havuza giderken dilos bana sen yüzmüyecekmisin Anne diye sordu, ona gayet acik sözlü olaraktan siskoyum girmicem kizim dedim :)

Havuza vardigimizda Dilos hemen suya atladi tabii babasi da pesinden gitti, bende yayildim Asya kizimla cimenlere, aldim elime kitabimi keyif yapmaya basladim :)) 10 dakika sonra Dilos geldi ve bombayi patlatti " Anneee cooook siskolar da yüzüyo hadi sende yüz!" o o kadar kolay degil kizimcim, senin Annen inat etti dedim ya bikini ile girecek o havuza, bu sene unut babanla idare et :))


Dilara cephesinde durumlar böyle, 1 hafta daha krese gidecek sonra tatil basliyor, ama hanfendi istemiyo kapanmasini o cani isteyince yine gitmek istermis ama, akidesleri onu özlermis :)))


Asya'ya gelince 2 aylik olduk bile, ya hamileyken gecmeyen zaman niye simdi hizla akip gidiyor, bana gicigi mi var, Asya cok cabuk büyüyor yahu :((( sabah uyandiginda cok neseli oluyor " Uyanmis mi benim kiziiiiimmm" dedigimde elleri ayaklari nasil oynuyor anlatamam birde gülücük atiyor tam yemelik oldu lokum lokum :))

Arzu Teyzesi Asya icin Activity center almis cok sevdik, tepemizde asili duran Ay'a ve yildizlara bakip bakip bisiler söylüyor, gülüyor ciglik atiyor, ama bi süre sonra sIkIliyor onlardan ve basiyor yaygarayi al beni burdan diye, kucagima alir almaz susuyor ve etrfai incelemeye basliyor,salincagini da cok seviyor yani kisacasi etrafi inceleyebilecgi bi yerde olunca cok sakin, karni acikana kadar durabilir :)) ha birde 2 aylik ama cok güzel sac yolabililiyor, eline bi gecirmesin yani zor kurtariyorum kendimi :)))

Son olarak, Asya ve Dilara'nin kücük kücük videolarini myvideo.de adresine yüklüyoruz, izlemek isteyenler arama yerine Lavento yazip seceneklerden de video yerine Mitglieder'i secerek videolarimiza ulasabilirler efenim :)



 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Temmuz 20, 2007 | Permalink |


4 Comments:


  • At Pazartesi, Temmuz 23, 2007, Blogger Açalya

    Ay canim benim ya, Asya cok tatli olmus. O yatagi emziklerle doldurma olayi bizde de ayni.
    Eger Almanya'da varsa mutlaka almani oneririm, Avent'in gece parlayan, yanar doner bir emzigi var. Gece emzik aramalara son!!! Bulamazsan sana gondereyim hemen, ciddiyim. Adresini acalya.heeren@gmail.com a gonder, en kisa zamanda gondereyim. Asya'ya hediyem olsun.

     
  • At Pazartesi, Temmuz 23, 2007, Blogger sevilay

    ay allahim bu ne kadar büyümüs masallah. Zaman ne cabuk geciyor, hic anliyamiyoruz. Ne mutlu sana, ikinciyide yaptin sanirim zor günlerde gecti, ohh gel keyfim gel:))
    Bizde son günlerde ikinci cocuk konusu cok geciyor evde. Ama ben istemiyorum, Samet bir uslansinda veya söz dinleyecek durumda olursa, o zaman ikinci gelebilir saniyorum. (2 sene felan) he he :))

    öpüyorum hepinizi, resimler cok süper olmus, senin büyük cadida büyümüs

     
  • At Pazartesi, Temmuz 23, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Acalya'cim cok tessekür ederim nazik teklifin icin, burda da Avent markasi satiliyor bi bakayim, Asya damaksiz emzik kullaniyor Aventin de damaksiz mi su an bilmiyorum , sanirim su an kullandigimiz Marka'ninda gece parlaya modelleri vardi, ben gözümü acamiyorum ki göreyim, el yordami ile buluyorum emzikleri :))


    Sevilay'cim nerelerdeydin sen gene ? evet büyüdü ya zor günler pek yasamadik biz ya, ilk haftalar belki biraz o da düzen oturana kadar yani :) Dilos'un büyük olmasinin faydasi cok bu arada :) bence benim sahsi fikrimi ögrenmek istersen biraz daha bekle ikinci bebis icin, su an Samet'in dünya benim etrafimda dönsün dönemi cünkü, Samet nasil bakiyor hem bu kardes olayina, bence onun da fikrini alin bu konuda cok ciddiyim, Dilara 3 yasindayken kesinlikle kardes istemiyordu, birak kardesi benim baska bir cocukla ilgilenmem bile delirtiyodu onu, ama 4,5 yasindayken basladi kardes isterim bebek alin demeye :))

     
  • At Salı, Temmuz 24, 2007, Blogger sevilay

    Bence samet daha 2. bir cocuga hazir degil. Cünkü yegenimle ben ilgilenmeye basladigida, oda bebek hareketleri yapiyor ve onunla ilgilnmemi istiyor, yani kiskanclik var. Bencede samet söyle 4 - 5 yasina bir gelsin allahin izniyle, o zaman bakariz.

    Nerelerdesin diye sormussun, Sametten vakit bulamiyorum, devamli disardayiz veya arkadas ortamindayiz, aksmlari oturuyom pc basina, o zamanda cok yorgun oluyorum yazmaya, kafa cekmiyor. biraz daha uslansin, yazilarim bollasir:))