Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Mayıs 10, 2007
Geri sayim basladi :)


Evet doguma 9 gün kaldi, ama bana sanki 9 ay daha böyle hamile kalcakmisim gibi geliyo niye ki :)))

Kendimi koca bir deniz topu yutmus gibi hissediyorum,hareket edemiyorum, iki adim atinca yoruluyorum, nefesim kesiliyor hala azcik asagiya ineyim de Annem rahat nefes alsin demedi kücük cadi :((( yani karnim burnumda tabirine tamami ile uymakdayim, cidden karnim burnumda yani :)))

Dün doktor kontrolümüz vardi, 3400 gr olmus asagi yukari, ne cok iri bir bebek ne de cok kücük bir bebek tam olmasi gerektigi haftada gelisimi bu sevindirici haber :)) hersey yolunda bu da sevindirici haber, ama hala yukarda bu kaka haber :(( dogum kanalina gireyim de dogayim artik demiyo cadi yaaaa :((( Doktoruma su Sezeryan sonrasi epidurel olayini sordum, malum ebemiz hanim asla katiyyen yapmiyoruz demisti, Doktorum "Olur mu öyle sey yapiyoruz" dedi ben doktoruma güveniyorum :)))

Kontrolden sonra akupunktur olayina gectik, bu defa bacaklarima sapladigi igneciklerin yani sira bi de kücük parmagima sapladi ki o acidi ha !!! efenim sancilari tetiklemek icinmis o, sancim olmadi ama canimin yandigi kesin, bi ise yaramasin bu ignecikler görür o ebe, bende ona akupunktur yapicam o zaman :))))))))))

Bugün ne olur ne olmaz diye düsünerek minigin Biberonlarini ve emziklerini sterilise ettim, aniden hastaneye gidersem eve döndügümde hazir olsunlar bari, Bir de ne olur ne olmaz diyerekden bi paket formula mama aldim, emziricem elbette ama olurda gece yarisi bi durum olur emziremem yada emmek istemez hersey olabilir gece dimdizlak kaliriz diyerekden önlem aldim :)) Caylarini da aldim, insallah Ablasi gibi cayi severek icer...herseyimiz hazir bi Asya hanimin gelmesi kaldi ki, hic niyeti yok gibi :((

Üstüne üstlük "Daha dogurmadin mi kiz?! " telefonlari gelmeye basladi,artik telefonu acar acmaz "hala evdeyim hala hamileyim" diyorum :))))

Dilos'a gelince o da iyice sabirsizlanmaya basladi, artik 10'dan geri sayima basladik ya o da sayiyo bizimle birlikde 10 defa uyucaz sonra Asya gelcek diyo :))Yolda alisveriste baska bir cocuk görünce hemen hava atmaya basliyo " Anne senin göbende benim kardesim var demi" diye bagira bagira konusuyo ki duymayan kalmasin :)))) hayir göbegim de öyle görülmeyecek gibi degil ki :))

Gecengün Yatak odasi icin yeni bir komidin aldik, yerlestirirken kücük hanimda büyük bir ilgiyle beni izliyo, bi baktim benim ojelerimden bikacini kapmis kaciyor " Derhal geri adim kücük cadi ne o elindekiler bakim" dedim, " Ama Anneee benim hic yok, bunlar benim olsun" diyo bide utanmadan, herseyime ortak oldu cadi,utanmasa senin makyaj neyine Anne ver hepsi benim olsun diyecek yani, ya daha 5,5 yasinda bu cocuk,ve makyaji sevmeyen bir Annesi var, hani hergün makyaj yapsam süslensem püslensem dicem ki beni örnek aldi ondan böyle ama yok, hic sevmem asiri makyaji dügüne giderken bile zor yaparim ama kizim tam tersim pek süsüne düskün, simdi böyleyse ben bunun 16 yaslarini falan düsünemiyorum yeriz birbirimizi kesin :))))

Asya cok oturdun anne o aletin basinda yine diye kendini hissettirmeye basladi simdilik bizden bu kadar, o beni tepikleyen ayakarini dogunca nasil sapur supur öpücem görürsen sen iki numarali cadi :)))))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Mayıs 10, 2007 | Permalink |


11 Comments:


  • At Cuma, Mayıs 11, 2007, Blogger AsYa

    mrb süpürgesiz cadı:) sonuna rastladım hamileliğinin :) ama yetiştim :) 9 günün kaldı demek..herkes ayarlamış bu aralar doğuruyo ,ben çok geç kaldım :)
    adı asya mı olacak gerçekten ? buna ayrıca sevindim,hoş isim :)
    güzel bekleyişler,kendini çok yorma ,kilolarıda dert etme ..herkesin bana dediği gibi emzirirken yattığın yerden verirsin kiloları:)
    asya

     
  • At Cuma, Mayıs 11, 2007, Blogger Ayşe

    sakiiiş nasıl heyecanlandım okuken yaa, ay çok az kalmış, herşeyleri tamam. Bir dahaki yazını minik asya yatağında uyurken yazabilirsin yani. Canım inşallah herşey kolay kolay olsun ve süreç başladığında hemencene asyamız gelsin.
    Diloşa gelince, canım benim demek gün sayıyor haa. annesi çok iyi anlaşacaklar inşallah göreceksin. süslü hanımı öperim kocaaaman.

     
  • At Cuma, Mayıs 11, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Asya, sanirimin kizimin adasi olacaksin :)))

    Evet eger yurdum teyzeleri degil de doktorum hakli cikar ve kiz olursa Asya olucak ismi :))

    Kilolari dert etmiyorum veririm elbet de Dilos'da emzirirken bi gram bile vermediydim üstüne aldiydim, neyse öenmli olan bebisin sgligi, ben zayiflarim nasils abi sekilde :))

    Ayse'cim evet ya cok az kaldi, ben de cok sabirsizlaniyorum artik, dogsada koklasam doya doya :))

     
  • At Cuma, Mayıs 11, 2007, Blogger hayalperisi

    öncelikle alah bir an evel hayirlisiyla kurtarsin bebeginide senide

    dogum sirasinda epidurale yaptirmaya gelince haklisin yapiyorlar ama daha sonrasi cok kötü belki inanmazsin ama ben yaptirdim (denediler omurligim cok sert oldugu icin 5 kez denenmesine ragemen basaramadik)ve su anda belimde agridan ölüyorum doktora o anda soruyorsun yan etkisi varmi diye yok diyor sonra benim belim agriyor deyince ee olur normal diyor

    neyse alah bri nefeste dogurmani nasip etsin birde ben kizima aptamil pre veriyorum aklinda olsun en iyi mama oymus bence emziremezsen felan insalah emzirebilirsin aptamil pre ver

    hos sen annesin sen bizden iyi bilirsin kendine ve kizlarina iyi bak dualarim seninle

    aklima geldide yemenin emzirmekle alakasi yokmus sadece bol sivi ve stilltee ic ben öyle süt yapmistim ;)

     
  • At Cumartesi, Mayıs 12, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Hayalperisi hosgeldin :)

    Önerilerin icin tessekürler ama ben sezeryan oldugumda da epidurel oldum hicbir yan etkisini görmedim, demek ki bünyeden bünye'ye farkli oluyor!!

    benim aldigim mama da Aptamil Pre :))

    Evet Anneyim ama eminim bebis geldiginde yine de sudan cikmis balik gibi olacagim, aradan uzun zaman gecti, kizim 5,5 yasinda herseyini kendi yapiyo bakalim neler yapicaz bebisle :)))

    Emzirme konusunda bende duydum yeme ic diye, Dilos'da da cok icmistim ama sütüm fazla gelmedi benim bir de gelen süt'de doyurucu degildi maalesef :((( mama takviyesinide Dilos kabul etmemisti Anne sütü ile formula mama karisinca kusuyordu :((

    Bakalim olursa olur olmazsa olmaz kendimi simdiden kasmiyorum bu konuda :))

     
  • At Cumartesi, Mayıs 12, 2007, Anonymous Adsız

    sabırsızlıla beklıyorum bebısın resımlerı n

     
  • At Pazartesi, Mayıs 14, 2007, Anonymous Adsız

    kendi heyecanimi hatirladim,unutamadim desem daha dogru olur...hersey güzel gecer umarim....cabucak atlatirsin ve cok uslu bir bebegin olur:))
    kendine iyi bak.dilaranin tepkisi nasil olacak cook merak ediyorum...bize haber et eve geldigin zaman, benim gibi cok bekletme:)))
    öptümm
    BIRTEN

     
  • At Pazartesi, Mayıs 14, 2007, Blogger ülkü

    Merhaba Sakiscim,

    ya ne cabuk gecti dicem ama sen güleceksin simdi, tabi sana cok uzun gelmistir 9 ay :)canim ya uzun zamandir görüsemiyoruz galiba ben de asya hanimi bekliyorum.. Eger haftasonuna denk gelirse dogumun, kesin gelirim hastaneye.. Yoksa baska bir yoluna bakicaz artik :) öpüyorum seni, süpürgesiz cadini ve de asya hanimi :)

     
  • At Salı, Mayıs 15, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Birten'cim bende Dilara'nin tepkisini cok merak ediyorum, her sabah "Asya ne zaman gelcek "diye soruyo :))) hayirlisi ile bir dogsaydi :)))

    Ülkü nerelerdesin sen ya???? senin icin haftasonu dogururum kiz nolucak :)))))) Bende Seni ve Dilasu'yu kocaman öpüyorum, bu arada Blogunu iyice boslamissin ncik ncik diyorum, anladin sen onu :))

     
  • At Salı, Mayıs 15, 2007, Blogger sevilay

    Ben simdi untaniyorum sana yazmaya:(
    uzun zamandir yazmadim. Güzelim, bir kac gün kalmis surada, umarim hersey yollunda gider ve sen bir nefesde kurtulursun ve minik cadinin resimleriyle bu sayfada bulusuruz insallah. O beklemek cok kötü, kendim bilirim, samet gecikmisti bile (4), ben artik patliyacaktim. Insallah sag saglim kavusursunuz birbirinize.

    Hem gecmis anneler günün kutlu olsun. Büyük cadiyi öp benim yerime, kendine iyi bak ve bizi cok bekletme onaa göre...

     
  • At Çarşamba, Mayıs 16, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Utancak ne var Sevilay'cim askolsun, yogun oldugunu blogundan anlasiliyo zaten :)) bende eskisi kadar net basinda duramiyorum artik, hemen maillerie bakip cikiyorum genelde :)))

    Evet az kaldi cok az kaldi ama tik yok bizim kiz'da, saka maka bi 9 ay daha biraksam kalicak herhalde icerde cadi :)))