Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Ocak 31, 2007
Sobelenmisim :))
Hakkimda bilmediklerinizi yazmam gerekiyor, ilk defa sobelendim aslinda tam olarak ne yazacagimi da bilemiyorum ya neyse deneyelim bakalim :))

1- Takintiliyim,renk ve uyum takintim var, gerek kendi kiyafetlerimde gerek kizimin kiyafetlerinde renk uyumu olmak zorunda yoksa kendimi cok rahatsiz hissediyorum,hatta kizim bebekken durumu kiyafetine uygun renkte emzik, önlük ve biberon alarak abartmistim :))

2-Meyva delisiyim, Elma ve Cilek en sevdiklerim, kilolarca yesem doydum demem :)) bu yüzden kücükken babam hep alay ederdi seni manava verelim diye :)))

3-Kapali ortamda kalamiyorum panik olurum, bu yüzden solaryum ve asansörlerden mümkün oldugunca uzak dururum, mecburen Asansöre binersemde cikana kadar bildigim bütün dualari okurum, dügünümden önce azcuk esmer olayim diye solaryuma gittim ama asla o kapagi tamamen kapatamadim, hep bi elimle tuttum üstüme düser de icinde kalirim diye :))))

4-Cok sabirsiz biriyimdir, istedigim veya aklimdan gecen seyin bir an önce olmasini isterim, hemencik olsun bitsin isterim, eger isler istedigim sekilde ilerlemezse sinir olurum, terör estiririm evde :))))

5-Maymun istahliyim, bir seyi görüp begenirim, inat ederim alirim ama bikac hafta sonra keske almasaymisim derim,spora baslarim yine ayni sekilde bi sürü sey alirim ama iki hafta sonra bikarim, evde kücük bir Fitnes salonu acmaya yetecek kadar spor aleti oldu sayemde, hepsi tozlanmaya mahkum maalesef :(( belki dogumdan sonra kullanirim ama 2 hafta falan :))))


Oh ya ne zormus Insanin kendini anlatmasi, daha dogrusu bilinmeyen yönlerini anlatmasi :))) benim daha fazla blog arkadasim yok ama devamli takip ettiklerim arasindan Yorgun Anne( http://yorgunanne.blogspot.com/) ve Birten'i( http://birten.blogspot.com/) sobelemek istiyorum, gerci Birten uzun süredir görünmüyor umarim iyidir !!!!
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Ocak 31, 2007 | Permalink |


0 Comments: