Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Kasım 10, 2006
Tin tin tinimini hanim :)
Baslik bulamadim da idare edin artik :)))

En son postumuzda Kar yagdi diye sevidnrik olmustuk ya, sevincimiz kursagimizda kaliverdi, bi daha kar yagmadi, bizim Cadi'da bu durumdan hic ama hic memnun degil :( Sabah uyanir uyanmaz ilk isi Pencereden Disariyi kontrol etmek ve hemen ardindan yaygarayi koparmak
-Anneeeeeeeeeee kar yagmamiiiiiiiiiiissssss
-Evet Annecim ya Kar yagmiyor, bekleyelim ama mutlaka yagacak tamam mi ??
-Anne kar yap !!!
-Oldu kizim nasil kar isterdin, kartopu oynana cinsten mi üstünde kayilan cinsten mi, töbe töbeeeee ben nasil kar yapim evladim ???
-Ama ben kar oynamak istiyooooommmm
Bu sekilde uzayip giden ve hersabah mutlaka tekrarlanan bir muhabettimiz var, ve sanirim kar yagana kadarda sürecek :)

Tabii ki günlerimiz sirf Kar yagsin diye dua etmekle gecmiyor, mesela mesela Carsamba günü Doktora gittik bebisi görmeye ve Ablasi da geldi ilk defa "Bende görcem Kardesimi, bende gelcem sizinle" diye cok yalvardi kiyamadik tabii, neyse efenim Kontrole girdik, ultrason'dan minigimizi izledik, pek keyfi yerinde yan gelmis yatiyor bizim 8,5 cm :)) evet evet tam 8,5 cm olmus, doktorumuz gelisiminden cok memnun tam haftasina göre dedi,

Dilos Doktordan ciktigimizda "Kardesim nerde?" diye sormaya basladi, ve kucagimizda bir bebekle cikmadik diye cok bozuldu, sanirim doktora gidicez kardesi alip gelicez saniyordu yavrum benim :)Kardes daha büyüyecekmis daha cok kücükmüs ama falan diyerek durumu acikladik, evde ona Hamile kiyafetleri satan bir katalog'dan resimler gösterdim " Bak Annenin karni da böle kocaman olunca kardesinde büyümüs demek olucak, iste o zaman gelecek evimize tamam mi, simdilik Annein karninda uyuyo kardes" diye anlatmaya calistim ne kadar anladi bilmiyorum ama tamam dedi :))))

Bende 3 kilo almisim öhöm öhöm :)) yan gelip yatmalarim sanirim kilo olarak dönüyor, cünkü abarti yemiyorum ama fazla hareketde etmiyorum, ki ben hergün Nordic Walking denilen Spor'dan yapiyordum ama Kres tatile girince birakmak zorunda kalmistim, sonra hamile kaldim, Ramazan girdi araya., simdide havalar cok soguk ve ben cok cabuk hastalaniyorum bu yüzden kendimi riske atamiyorum, gerci bende yürüyecek hal yok zaten simdilik :))))))))) umarim en azindan su uykusuzlugum ve halsizligim gecer artik ya, 13 haftaligim hatta nerdeyse 14 haftalik olucam ama hala bulantilarim devam ediyor ve halsizlik had safhada :((( evi zor temizliyorum , utanmasam ve hatta Türkiye'deki gündelikci imkani burda olsa tutucam bi kadin :))) en azindan ütümü yapsa yeter, kabus gibi geliyo bana ütü yapmak :))))) bi de Camlarimi siliversin baska bisi istemiyom, digerleini zati bi sekilde yapiyorum :)

Herneyse bu kadar kendimden söz ettigim yeter, kizima dönelim :))

Bugün kreste st.Martin yürüyüsü vardi, St. MArtin'in kisa bir hikayesi var, bir zamanlar bir sovalye yolda gördügü bir dilenciye yardim eder, soguktan donmak üzre olan dilenciye pelerinin yarisini kilici ile keserek verir, bikac gün sonmra Rüyasinda Hz. Isa'yi görür ona " Dilenciye yaptigin yardimi gördüm bu karsiliksiz kalmayacak" der, Sovalye o gün asker olmayi birakir ve kendini dinine verir, gel zaman git zaman bu adami Bisof yapmak isterler, ama St.Martin istmeze ve bir kaz kümesine saklanir, ama kazlar o kadar cok gürültü yapar ki yakalanir ve bisof olur, o gün bugündür St. Martin her sene kasim ayinda kutlanir,
Cocuklar ellerinde fenerleri ile kiliseye dogru yürüyüs yapar,kilisenin icinde papa ufak bir konusma yapar, Kresten bazi veliler hikayeyi kücük bir tiyatro oyunu ile temsil eder , ve kutlama sonunda herkes elindeki kücük ekmekcikleri (Brötchen) yanindaki arkadaslari ile paylasir :)))herkes evine döner :))))

Türkceye tercüme edince hikaye kulaga biraz garip geliyor ama oldukca ilginc aslinda :))





Üstteki resimler kizim elinde feneri ile krese giderken ve yürüyüs aninda cekildi :)) Bu sene feneri babasi yapti, gecen sene de babasi yapmisti hemde son dakika'da, bu sene haftalar önce söyledim...

-Can bak St.Martin yürüyüsü var, kizin fenerini kresten mi alalim, sen kendin mi yapican ??
-Sakin kresten alma, ben yaparim kizima en güzelinden bi fener
-Tamam oldu !!

Aradan 1 hafta gecer...

-Can fener yapilcakti
-Hiiiiiiiiiiiiii eveettttt unutuyodum bak, sen netten güzel bi fener bulsana örnek olarak kullanim
-Ama ama ben ne bilim sen nasil bisi düsündün??
-Ya sen bul iste!!

Aradan yine 1 hafta gecer, yürüyüse de sadece 1 gün kalmistir...

-Caaaaaaaaaaaaaannnnnnnnn fener yahu fenerrrrrr bisi hatirlatiyo mu ???
-Eyvaaaaahhh hadiii cabuk alisverise gidelim, daha malzeme alicam
-Pes Can pessss kac gündür diyorum ama
-Ya tamam hadi malzeme alalim :))

O gün aksam....

-Can feneri ne zaman yapcan??
-Cok yorgunum ön hazirlaklari yapim gerisini yarin yaparim :)
-Yetistiremezsiiiinn
-Yetistiririm ben merak etmeeee
-Oldu peki :))

Bugün :)...

-nasil gidiyo hayatim fener isi??
-kafayi yicem ya, bu buraya niye olmadi ??
-??!!!!????
-Hay allah kahri belaaaaa yanlis yere yapistirdim *'#*§!#!!!!
-Sakin ol hayatim :)
-Hrrrrr grrrr mrrrrr ##&§"??
-aman ben seni fenerinle yalniz birakiyom :))

Ve yine gecen sene oldugu gibi tam kapidan cikarken fenerimizde hazir oldu :)) Seneye kesinlikle Kresten alicam kesinlikleeee :)))



Üstteki resimde, St.Martini temsil eden cocuk var ati ile birlikte, yalniz Esim Makinayi yanlis ayarladigi icin karanlik cikmis o :( Diger resimde dilenciyi temsil eden kadin var, kilise kapisinda dileniyodu :))) son karede Kilisenin icinden bi köse :) umarim üzerine tiklayinca büyür yoksa hic bisi anlasilmaz resimlerden :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Kasım 10, 2006 | Permalink |


4 Comments:


  • At Cumartesi, Kasım 11, 2006, Anonymous Adsız

    bu fener isine bayildim, cok güldüm, erkekler hep böyledir, son dakikaya birakiyorlar ve bizide kirize sokuyorlar, he he he.

    Vallah siz kari gördünüz, biz daha görmedik, ama yakinda gelir saniyorum cünkü havalar cok ama cok sogudu.

    Demek 8,5 cm oldu minacik. Daha neler görecegiz dur bakalim.

    Kendine iyi bak canim, öptüm seni ve cadini

     
  • At Pazartesi, Kasım 13, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Ya Sevilay'cim cidden niye böyle bu Erkekler, Bi de benim esim birsey yapacagi zaman perfekt olsun istiyor, olmayinca da sinirleniyor, sinirlenince de daha cok yanlis yapiyor, bermuda seytan ücgeni gibi icinden cikilmaz bir hale geliyor sonra :)))

    Kar yagar insallah ya yakinda ben kiza bahane bulamiyom artik, niye yagmiyo diye sorup duruyo :)))

    Sende kendine iyi bak canim...

     
  • At Pazartesi, Kasım 13, 2006, Blogger birten

    süpürgesiz cadi biz nekadar sabirsiz ve aceleciysen onlarda okadar sabirlilar galiba:))) bizdede farkli olacagini sanmiyorum!! cinsiyeti belli olmustur diye heyecanla okudum, ama en önemlisi saglikli olmasi... artik 4 hafta sonra terminin var, ozamana kadar bekleyelim:)) fazla kilo almamissin, bence iyi 3 kilo...bende fazla yemiyorum, ama dedigin gibi hareketsizliktendir;))
    kendine iyi bak.....

     
  • At Pazartesi, Kasım 13, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Birten'cim evet ya cinsiyet belli olmadi maalesef, ya ben alisveris yapmak istiyorum :))) eger kiz olacaksa Dilos'un bebeklik esyalarini cikartip ayiklicam yavas yavas, o kadar cok esya var ki doguma kadar anca ayiklanir :)) hem cok seviyorum böyle hazirliklar yapmayi ama cinsiyeti belli olmadan da baslamak istemiyorum :)))

    Bence de 3 kilo simdilik iyi, halsizlik de kalmadi artik pek cok sükür,ama simdide havalar buz gibi oldu evden cikasim yok :)))