Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Ekim 10, 2006
Bi yerlerden baslamali
Anlatacak cok sey var aslinda ama bende bir tembellik bir tembellik sormayin :))

Hamilelik bulantilarim hala devam ediyor, sanirim bu bebek arabayi alan hic sevmicek cünkü arabaya biner binmez midem cok kötü oluyor, gecen haftasonu Kaynanacuma daveliydik, onlarda bize yaklasik 1 saat uzak bi köyde kaliyorlar, yollari da cok fena virajli dag yolllari, cok kötü oldum ve esime de dedim Bulantilarim gecene kadar o yolu bi daha görmek istemiyorum, aklima geldiginde bile fena oluyorum yaws :((

Ha bu arada yine gecen hafta Doktoruma gittim, doktorum demisken, cok severim ben doktorumu Dilos'a hamile kaldigimda tanismistim, o kadar sevecen o kadar tatli dilli o kadar Insani rahatlatan bir yapisi var ki kosa kosa gidiyorum resmen:)) normalde hic sevmem doktora gitmeyi de :)) neyse lafi uzatmim, Doktoruma gittim bebegimi gördüm, 8 haftalik olmustu bile yani su an 9.cu haftamizdayiz, hersey yolunda görünüyo, minicik kalbi pit pit atiyor :))))

Off bir de kilolar var, ben Dilos'da tam 27 kilo almistim, az simarmamistim ama, günde 7-8 kutu ayran, yok tatli canim cekti, aman pasta isterim, mmmhhh hamburger olaydi diye esime bol bol naz yapmistim ve bu nazlar bana kilo olarak dönmüstü :)))) neyse dogumdan 1 sene sonra hepsini vermistim :))

Dilos'a 68 kilo ile hamile kalmistim, ki evlendiginde 47 kilo olan biri icin bu cok cok fazlaydi ama calismamak evde oturmak, tanidigin cevreden ayri olmak, tanimadigin bi yerde oturmak kilo almamda büyük rol oynamisti :((((

Neyse planim devamli bi daha hamile kalirsam en cok 60 kilo olcaktim, doktora gidecegim sabah evde tartildim 64 kilo gösterdi, ehhhh napalim dedim, ama doktorda tartildigimda tarti 68 kilo gösterdi ve ben sok oldum ya, Hemsire hemen anladi ama bozuldugumu " ne oldu" diye sordu bende evdeki tartinin 64 kilo gösterdigini neden burda 68 oldugunu anlayamadigimi anlattim, hemsire de bana " Bende b tartida 2 kilo fazla geliyorum hep" dedi e iyi o 2 kilo fazla gösteriyo + üstümdeki kiyafetker ve ayakkabilar toplam 4 kilo eder dimi ???

Isin garip olani ben kendimi o kadar sisko görmüyodum yahu, ama simdi sanki hic biseye sigamiyorum:)) ama dikkatliyim, yediklerime dikkat ediyorum, düzenli kahvaltimi yapiyorum :) simariklik yapmiyorum :)))) su gebeligi 13-15 kilo ile tamamlarsam cok sevinicem :))




Bebisi anlattigim yeter, biraz da benim cadiyi anlatayim dimi ama, ne de olsa bu blog onun icin acildi :)))

Dilos Abla olacagi icin cok mutlu, hergün göbegimi öpüyor ))))

Yalniz kücük bir sorunumuz var, Geceleri bizim yataga geliyor, babamiz gece calistigi icin haftaici pek sorun degil de haftasonu ücümüz sigmiyoruz yataga, hele kücük hanim ortada yatmam diye inad edince ortalik karisiyor gecenin bi yarisi :))) gecen haftasonu babasini kovdu resmen yataktan ya " Sen git benim odamda yat" dedi :)))) napicaz bilmem, o kadar odasini ballandiriyorum ay ne güzel aman kocaman, Dilara'nin yatagi cok güzelmis falan diyorum, bu seferde senin olsun odam diyo :)))))))

Büyüdü benim kizim, bazen söyle bi bakiyorum da yüz hatlari, davranislar tam bir cocuk artik, bebeklikten eser kalmadi, üzülüyorum ya, ne cabuk büyüdü ne zaman akti zaman ???? daha dün dogmus gibi oysa simdi karsima gecip benimle resmen kavga bile ediyor :))))

Son zamanlarda favorisi babasi ile oyun hamuru oynamak, benimle oynamiyor cadi, neymis babasi daha güzel yapiyomus :))))

Benimle de oynuyor canim, genelde bütün bebeklerini kucagima verip "al bunlar acikmis corba ver diyo :)))))"

Hala odasini toplamasi konusunda sorunlarimiz var, dagitiyor dagitiyor, topla diyince ben cok yoruldum ama diyor :))) hatta gecen gün sirf odasini toplamamak icin erken uyudu cadi :)))

Off baya anlattim ha, umarim bundan sonra daha sIk yazabilirim :)))))
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Ekim 10, 2006 | Permalink |


6 Comments:


  • At Çarşamba, Ekim 11, 2006, Blogger sevilay

    canim seni okudukca kendi hamileligim aklima geliyor, ama ALLAH a sükür ben hic bulanti gecirmemistim. Bende 28 kg almistim hamilelikte ve bende hepsini tam 1 sene sonra verdim, yani eski kiloma ulasmistim, simdi 47 kg:)))

    Umarim tüm hamileligin problemsiz gecer canim.

    Dilostun yaptiklari cok hosuma gidiyor:) Samette geceleri yatagimiza geliyor ben ilk basta birsey dememistim ama artik baya bi aliskanlik yapti, gecenin 3´ünde geliyor yataga. Bende artik izin vermiyorum.

    Öpüyorum sizi

     
  • At Çarşamba, Ekim 11, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim bende Dilos'da hic bulanti cekmemistim, her hamilelik bir olmuyomus gercekten, Insallah cabucak gecer de bende rahatlarim, iki cocuk yetr diye düsündügüm icin bu da allahin izniyle son hamileligim olucak, tadini cikartmak istiyorum, doya doya yasamak istiyorum ama bulantilar ve halsizlik izijn vermiyo simdilik :(

    Aman Samet'e izin verme sonra sizde kovulursunuz kendi yataginizdan, gerci gecenin bi yarisi geldiklerinde yumusacik sarilmiyorlar mi insanin ici gidiyor ama alistilar mi da fena oluyor ya :(

     
  • At Pazartesi, Ekim 16, 2006, Blogger birten

    süpürgesizcadi okurken cok keyf aldim!!! bende 21 haftalik hamileyim ve kilo alma sorunu bendede var..eskisi gibi yememe ragmen yine kilo aliyorum..su ana kadar 7 kilo aldim!!ve sonuna dogru kilo alimi dahada artar diyorlar...ama önemli olan saglikli olmasi vede kolay hamileleik gecirmek..ama yinede is kilo vermeye gelincede....
    basta migde bulantilarim oldu ama okadar cok asiri olmadi ,evet dedigin gibi herkeste degisiyor....

     
  • At Salı, Ekim 17, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Blogumuza hosgeldin Birten ;)
    Ne güzel sen yolu yarilamissin 21 haftalik olmussun bile, bana sanki zaman hic gecmiyor gibi geliyor bu hamileligimde feciyat sabirsizim bir an önce dogurup kucagima almak istiyorum :))))

    Kilo konusuna gelince yok ya o kadar da cok almamissin bence ama yine de dikkatli olmak lazim tabii umarim geri kalan kismini da az kilo alarak tamamlarsin saglikla kucagina alirsin bebisini... cinsiyeti belli mi bu arada ???

     
  • At Salı, Ekim 17, 2006, Blogger birten

    su zaman konusunda bende sabirsizim, zaman sanki hic ilerlemiyormus gibi geliyor.evet cinsiyet belli,oglumuz olacak:))en önemlisi saglikli olmasi..hic farketmez ama senin bir kizin varmis insallah bir oglun olur,tabiki saglikli olmasi en önemlisi.bu benim daha ilkim.. hem senin simdi oyalanacagin cok tatli bir kizin var..
    tanidigim bir arkadas hamileligi boyunca 9kilo aldi, cocugu 3 kilo dogdu..ve hastane cikisindada kendisine hic kilo kalmamisti..sen basta dikkat et kendine:)))saglikli beslen,bebege onun faydasi olur;)

     
  • At Perşembe, Ekim 19, 2006, Blogger sevilay

    Bin aydan daha hayırlı olan Kadir Gecesinde, kainatın yaratıcısı ve alemlerin Rabbi bağışlayıcı ve acıyıcı yüce Allah tüm dualarınızı kabul etsin.