Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Ekim 01, 2006
Dogumgünü partisi -2
Evet dün Aksam Aile ici olan partimizi de kutladik , yine oldukca yorucu birgün oldu benim icin, üstüne birde bas agrim tuttu ögleden sonra, o kadar misafire yemek yapilcak ama ben yamulmus bi sekilde yattim bi süre, hamileligin kötü yani iste ilac kullanamiyorsun kendiliginden gecmesini bekliyorsun, allaha sükür misafirlerin gelmesine 2 saat kala gecti de yemeklerimi vaktinde bitirebildim :))))

Dilos asiri derecede Hint müzigi ve Hint kiyafetleri hastasi, cok seviyor onlarin danslarini o satafatli kiyafetlerini, uzun zamandir da istiyordu ama bizim burda yok ki söyle iyi bir hint magazasi gidim alim :((( Nihayet Internetten buldum istediklerini, bir adet Sari (Bu hintlerin kiyafetlerinin adi) ve bir adet tikka yani alin takisi :)))), bunlari aldigimi Dilos'a söylemedim ama, dün aksam herkes muhabbete dalmisken Dilosu hemen bizim odaya götürdüm ve orda giydirdim, allahim yavrum nasil sevindi havalara uctu resmen devamli bu benim mi ? bana mi aldin diye sordu kusum :)))

Neyse kardesim pastamizin mumlarini yakip bize seslendi ve biz kizimla iceri girdik, tabii herkes sok oldu Dilosu öyle görünce, benim kizimda sevincten dört köse, agzi kulaklarinin yanina yerlesmis bir sekilde siritarak üfledi mumlarini, ve Gecen'in gere kalan kismini yüzündeki bu ifade ve üzerindeki sari'si ile gecirdi :)))))




Iste bu seneki yasgünü maceralarimizda böyle gecti, seneye Allah kerim :)))



 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Ekim 01, 2006 | Permalink |


4 Comments:


  • At Salı, Ekim 03, 2006, Blogger sevil

    maşallah çok tatlı cıkmıs kızın resimlerde. sari'side pek yakısmis. mutlulugu gözlerinden okunuyor. yeni yaşı kutlu olsun. Allah uzun ömürler versin. seninde hamile oldugunu bilmiyordum. ne kadarlık hamilesin? bulantıların olduguna göre yeni galiba

     
  • At Salı, Ekim 03, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Sevil...

    Evet ya cadi o kadar mutlu oldu ki gözlerinin ici isil isildi o gece :)))bütün güzel dileklerin icin tessekür ederim ..

    Hamileligime gelince evet daha cok yeni su an 8 haftalik mikro mercimegimiz :)))))

     
  • At Cumartesi, Ekim 07, 2006, Blogger ülkü

    ay canim benim ya cok tatli olmus :) gercekten cok yakismis kiyafeti.. kendi kücüklügümü hatirladim tabi bana anlatilan kadariyla cünkü pek hatirlamiyorum ben.. 4-5 yaslarindaymisim, o zamanlar hint filmi furyasi almis basini gidiyormus.. bizde ablamla beraber acarmisiz videoyu gecermisiz karsina onlar gibi oynarmisiniz.. hatta bir firfirli etegim varmis, onunla güzel oynuyorum diye hic cikarmak istemezmisim :))) acaba benim kizimda sevecekmi hint danslarini..cünkü bende ona böyle bir kiyafet almayi isterim, Dilos cok hos olmus gercekten..
    bu arada bulantilarin devam ediyormu hala? benim bulantilar 5 aydan sonra kesilmisti, umarim sende daha erken olur.. öpüyorum ikinizide :))

     
  • At Pazartesi, Ekim 09, 2006, Blogger sevilay

    cadin süper olmus, yerim ben onu, ALLAH ömrünü uzun etsin insallah.