Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Ağustos 04, 2006
Piknige gittiydik biz :)
Anlatacak fazla birsey yok aslinda, son zamanlarda pc basina oturamiyorum, otursam'da hemen mail kontrolü yapip bir iki yeri geziyorum sonra kizim tepeme cikiyor :) Kres tatile girdi de bütün gün evdeyiz kizimla, kres acilsin diye dua etmeye basladim bile ben, ki daha ilk haftamiz bu, bakalim , kim kimi delirtecek, (sanirim deliren ben olucam)


Gecen Hafta Göl kenarina piknige gittik, gerci havalar bozdu burda yine, Almanya'nin yazi 2 haftadan uzun sürmüyor iste, illa ki araya soguk hava ve yagmurlu günler giriyor, kös kös eve tikandik resmen :(

Zaten son zamanlarda hic birsey planladigiiz gibi gitmiyor, acayip moralim bozuk,Mutfagim Bu ayin sonunda gelecekti ama Dolaplari yapan firma ile sorun cikmis Verdikleri tarihe yetismiyormus, daha sonra montecilerin bos randevusu yokmus teeee 11.ci ay'da gelcek belki mutfagim, oysa ben kendimi acayip hazirlamistim, bu haftasonu bosaltmaya baslayacaktim yavas yavas, simdi bi 4 ay daha beklemek sinirimi bozuyo :(

Alttaki resimler gece haftasonundan, piknik güzeldi, doga harikaydi, ama arilar igrencti, Buraya Dilos'a hamile ikende gitmistik ve beni oturdugum yerde ari isirmisti :)))) ben bagirinca herkes sancilarim tuttu sanmisti, aktraksyon olduydu, hele esimin yüzü hala gözümün önünde:)) anilarim depresti tabii arilari görünce iyyy :))))

Ay nasil karmakarisik yazmisim ya, kiz yine tepemde ikide bir bisiler soruyo, benimde aklimi karistiriyor tabii, ne yazacagimi unutuyorum :)))

























 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Ağustos 04, 2006 | Permalink |


1 Comments: