Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Temmuz 14, 2006
Yine bir hafta gecti gitti
Yine hergün yazma hayallerim gerceklesemedi, yine Cuma gecesine kaldi :)

Bu hafta aslinda pek bisi yapamadik, hava cok sicakti, Günlük rutin isler yapildi, Süpürgesiz her sabah uyanmayacagim diye zirladi, her gece uyumayacagim diye miyladi :)

Krese cok severek gidiyor allah'dan sadece uyanana kadar ugrasiyoruz, uyanir uyanmaz kiyafet begeniyor kendine, benim karismama izin vermiyor cadi, bu yüzden de her sabah evde kücük bir savas yasaniyor, sükür havalar sicak da istedigini giydirebiliyorum, kisin daha zordu, devamli etek veya elbise giymek istiyodu o soguk havalarda

Bu süpürgesiz acayip bir sebze canavari, salatalik,biber ,domates bayilir, hele havuc hic dayanmaz bizim evde nerdeyse hergün yarim kilo yer :) Sanirim bu yüzden gözler süper :))Gecengün yine havuc krizi tuttu, ayni zamanda kendim kesicem diye de inat etti, yapamazsin elini kesersin falan dedim ama dinletemedim " Ama ben kindergarten'de de yapabiliyom, Michaela bisi demiyooo sen hep hayil diyon hep hayil diyon" diyince hadi Sakis güven yavruna yapabilir dedim ve istedigini yapmasina izin verdim, gayet güzel ve dikkatli sekilde havucunu soydu ve kesti cadi, benimde ömrümden ömür gitti ama, ha simdi kesecek bi yerini ha simdi acitacak bi yerini diye tetikte bekledim :)

Daha sonra yine bir ilk yasadik ve Dilos ilk defa parka yaninda ben olmadan cikti, park hemen bizim balkonun önünde oldugu icin devamli gözetleyebilyiorum,uzun zamandir istiyordu tek basina cikmayi kücük diye ben cesaret edemiyorum ama sanirim arada birakmak gerekiyor, ama sadece arada söle ayda 1 defa falan :) Neyse cikti bu baya güzel oynadi, devamli balkonun önündeydi zaten beni gördükce " Annee yola gitmim dimi? ,Anneee buraya gitmim dimi, burda oynim dimi" diye sordu, sanirim fazla tembih ediyorum :)

1 Saat kadar falan oynadiktan sonra baktim toplamis parktaki arkadaslarini da kapinin önüne gelmis, film izleyeceklermis, e hadi girin bakalim dedim ve ceteyi eve aldim :))

Gördügünüz gibi tek bir kiz arkadasi yok ,hepsi erkek, hemen yaninda 32 disini göstererek siritan yegenim Burak, Dilos'un bas korumasi olur kendisi, Onun yanindaki karsi komsunun oglu Florian Arnavut kökenliler, hiperaktif bir velet, onun yanindakinden iki adet var, bizim mahallenin meshur tek yumurta ikizleri, Deniz ve Emre, cocuklar 6,5 yasinda ben hala hangisi Emre hangisi Deniz bilmiyorum, onlarda biliyolar tabii habire kandiriyolar bizi :) Bu iki terminatörün arkasinda kalan cocuk da komsumun Dilos'la yasit olan oglu Ilhan, onlari bugün Türkiye'ye yolcu ettik sormayon bizim kiz pek üzgün, vedalasirken devamli "Bende gitcem Anne, bende türkiye gitcem nolur" dedi, ahh keskeee :((


Bu haftasonumuz yine yogun gececek, yarin Misafirim gelecek ,okul Arkadasim gelecek ailesi ile, mis gibi bebek sevicem 4,5 aylik minnacik bir kizi var Arkadasimin, bide 4 yasinda bir oglu var, Dilos Kaan gelcek diye seviniyor ben Sudenaz gelecek diye seviniyorum, Arkadasim duymasin :)))

Pazar günü de Annemlere gidecegiz, Babam yine izine gidiyor, oysa geleli daha 3 hafta olmustu, emekli oldu ya durmaz artik buralarda habire gider, annem'de gidecek 4 hafta sonra :(
Biz kalicaz buralarda bi basimiza, Allah'dan evde yine tadilat yapilacak da biraz kafa dagilacak, son günlerde devamli izin hayalleri kuruyorum, allah sonumu hayir etsin, Esim simdi gidelim dese hic esya falan hazirlamadan cikarim yola o derece izine gitmek istiyorum :))


Güle Güle Ilhan, iyi tatiller :)))))))



Dipcik not: Süpürgesiz birde mutfak acti kendine, severek yedigi yemeklerin tariflerini ordan yayinlayacakmis

http://supurgesizinmutfagi.blogspot.com/
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Temmuz 14, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Pazartesi, Temmuz 17, 2006, Blogger sevilay

    selam canim, kusura bakma, son zamanda hic ugramadim, cok yogunum hic evde yokum bu aralar, nedenni biliyorsundur:))

    Ohh ohh senin kiz erkek fatma galiba:)))

    Iyi yapmissin disari birakmakla, kendi güveni artar. Ama cok dikat et, hic gözünden ayirma, allah ben ne yapacagim, onu merak ediyorum, 2. katta oturuyorum, bizim arkadada park var, balkondan herseyi görebiliyorum ama eger birsey olursa, nasil yetisirim diye düsünüyorum, o yüzden sameti yanliz birakamicam ilerde:(

    Canim öpüldün, ben simdi bebek sevmeye gidecem:))

    Selamlar

     
  • At Salı, Temmuz 18, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Ee Sevilay'cim teyze olmak kolay diil bilirim :))) oy oy tatli telas bunlar :)

    Ya tam erkek Fatma olacak diye korkuyorum cidden, Komsulara baski yapiyorum su benim kizima bir kiz arkadas dogurun diye ama nerdeee :))

    Bende 2.ci katta oturuyorum maalesef, ama bizim park her daim dolu, mutlaka komsulardan biri disarda oluyor bende balkondan takip ediyorum, esimde genelde asagida oluyor ama Dilosun göremeyecegi sekilde saklaniyo, kiziyo cünkü cadi o kendi oynayabilirmis :))) o yüzden biraz daha rahatim :)

    Bebegi benim icinde öpüver bi :))))