Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Temmuz 03, 2006
Bosver + Ben = Sakarlik :)))
Son zamanlarda neye bosver dersem bi sakarlik yapiyorum :)

Bundan bikac ay önce evde tadilat vardi, hemen hemen bütün mobilyalarimiz yenilendi, Sadece oturma odasinda'ki kücük masa kalmisti,ilk baslarda cok gözüme batiyodu, hersey yenilendi o kaldi ya, ama tam hosumuza gideni bulamadigimiz icin birazda fazla acildigimiz icin ben esime " Bosver ya kalsin masa, hem daha sapasaglam renk olarak o kadar uyumsuz olmadi " dedim,Esim'de "Iyi sen bilirsin,o zaman ilerde degistiririz" dedi, tadilat yeni bitmis, evi temizlemisim artik bir oh cekecegim ama önce masayi sileyim dedim, Masanin ortasi cam kenarlari tahta, akilli ben kalktim daha iyi silmek adina masayi yan devirdim, harala gürele siliyorum,Cam'in kenarinda bi leke gördüm sunuda sileyim bitti diye icimden geciriyodum ki, sangiiiirrrrtttt diye bi ses duydum :)) sen masanin cami düs yere ve bin parcaya dagil :((( Allah'dan kizim o an koltugun üstünde beni izliyodu, normalde oturmaz da pek :)

Cocuk'da sok oldu sonra bakti ben fena olmusum beni teselli etti " Anne üzülme babam yenisini alcak sana" diyo bi de :))))

Masanin kirildigina mi yanayim, temizledigim heryerin yeniden cam kirigi olmasina mi yanayim bilemedim bi an :) bende kalktim sakarligimi belgeledim ve resmini cektim :))





Bu olaydan sonra Balkonu temizledik, tadilat yaparken elimize geceni oraya atmistik :)Orda da özel balkon halisi var, yine Esim "Degistirelim bunu da ya eskidi artik" dedi ve yine ben "Bosver hayatim ya bu sene idare eder daha" dedim, ertesi gün bir kova boyayi döktüm halinin üstüne :(

Aradan cok gecmedi, Benim kiz arkadasi ile oynarken perde'ye takilmis ve kornezin ortasindan kirmis, ama kenarlar tutuyor daha, tabii yine kocacim " Gidelim alalim yenisini bi an önce tam düsmeden" dedi ve yine akilli ben " Ay bosveeerrr bu sicakta cikamicam bi yere" dedim, o aksam balkona cikarken ben perdeye takil, ve perde kornezle birlikte aynen yerlerde :((((

Dün esim bana ciddi ciddi " Hayatim sende bu beceri varken eger Mutfagi siparis etmemis olsaydik, gider mutfaga da bi bosveerr derdin ve mutfak dagilirdi dimi" dedi :))))))))))))) he ya simdi bende ciddi ciddi düsünüyorum acaba degistirmek veya kurtulmak istedigim bisi kaldi mi ki ? gidip bi bosveerrr dicem de :))))

Neyse gecelim benim sakarligimi , biraz da kizimdan haberler vereyim ,Bu haftasonu Kuzenim geldi bize,anlatmistim ya bizim kiz Melissa ile cok iyi arkadas diye, cok seviyolar birbirlerini ama kavga etmeden de duramiyorlar, ikisi de birbirinden cadi, ikiside dedigim dedik :))

Gecen hafta terlik yüzünden kavga etmislerdi, benim kiz biraz fazlaca süsüne düskündür, Melissa'nin terlikleri takkada tukkada yapiyomus onlari giyecekmis, ben ona hic almiyomusum ama, hep baska aliyomusum artik yetelll'mis , ay bacak kadar veletten azar isitmistim resmen :)

Terlik kavgasindan bi kare :)


Bu haftada ayni seyler yasandi, yalniz tek fark vardi bu sefer Melissa deplasmandaydi, Dilos ev sahibiydi tabii bu durumu köküne kadar kullandi,
Benim kiz tam bir hint filmi hastasi, onlarin kiyafetlerine, danslarina bayiliyor, simdiden bikac dans figürü kapmis durumda , e bu durumda evde bi sürü hint filmi var, her alisverise cikisimizda bi yenisi aliniyor diyebilirim, Melissa daha nemo ve Buz devri asamasinda , bu sefer de film kavgasi yaptilar, biri nemooo diye zirladi digeri dannnsssss diye zirladi, bende aldim kumandalari ve filmleri ellerinden oturun boya yapin dedim :) Bu sefer de boya basinda kavga ettiler, neymis kirmizi kalemi önce bizim ki almismis, sanki baska kirmizi kalem yokmus gibi o kalemin basinda kavga ettiler :(((

Kavga etmek yerine birazcik birlikte oynadiklari bi an cekilen Foto :))


Yetmedi kavgalari bi de yarisa giristiler
D- Benim annem bana lila elbise alcaaakkkk
M-Benim annemde bana lila alcak, kirmizi alcak, yesil alcak, sari alcak, mavi alcaaaak yaaaa
D-Annee sende bana alacan miiiiiii ???
M-Hayiiiiir senin Annen almicak benim Annem alcak !!!!
E bu durumda sevgili kuzen'cim kizlarin elbiseleri ellerinden öper lütfen her renkten birer tane al olur mu :)))))))Kizin cok israr etti ille de Annem alacak diyo :)))

Bi ara benim kiz "Bi daha bize gelme melissa" dedi, melissa cevap olarak " Gelmicem zaten" dedi ve benim kiz "iyi olur" dedi, Amanin yeni nesil kavga ederek geliyo yandik ki ne yandik :)))))) biz o yaslarda oyuncak bebelerimize mama yedirir evcilik oynardik, bunlar direk arkadasliklarini sorgulamaya ve görüsmeme karari almaya basliyorlar yaws :)))))








 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Temmuz 03, 2006 | Permalink |


5 Comments:


  • At Salı, Temmuz 04, 2006, Blogger sevil

    blogunu bastan son okudum cok guzel yazmıssın supurgesiz cadında cok tatlı Allah uzun omurler versin
    gorusmek uzere

     
  • At Salı, Temmuz 04, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Güzel dileklerin icin tessekür ederim, Amiin Allah Herkesin evladina uzuuuun ömürler versin insallah :)

     
  • At Salı, Temmuz 04, 2006, Blogger sevilay

    off offf off
    kiz ben simdi nerden basliyayim?? Sen varya, ilk önce evinde kuran okuttur, sonracigima, su BOSVER kelimesini agsindan hic ama hic cikarma, bu nee yaa. Masa, perde, balkon .... zaten aksilik geldigi zaman, hep üst üste olur, bunlan gecmis olsun canim, insallah bundan sonra hersey düz gider.

    Hem sen yandin be güzelim, ne cadiymis bu kizlar böyle bakim!! Cok tatli cadilar bunlar ama, bizim zaman nerde bu zamaninki cocuklar nerde, arada dünya kadar fark var. Yeterki hayirli evlatlar olsunlar, Saglikli ve basarili. Güzel bir hafta diliyorum size.

    öüldünüz

     
  • At Salı, Temmuz 04, 2006, Blogger sevilay

    hee, masan icin üzüldüm, benimde ona benzer bir masam vardi, sametin sayesinde kaldirdik ve yerine bir tahta masasi geldi.

     
  • At Salı, Temmuz 04, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Ah sevilay'cim ben her daim sakarimdir, Kuran okunmustu benim evimde gerci cok oluyo 5 sene olucak nerdeyse, bakalim herkes bi izine gitsin gelsin, benim Mutfak isi de bitsin ondan sonra yapicam artik :)))

    Ya sorma kizlar pek cadi ya öyle böyle degil iki dakika rahat vermediler ki kuzenimle oturup iki kelime sohbet edelim, ya ben Dilara diye ciglik attim ya kuzenim Meliiih ve Melissaa diye bagrindi durdu :(((((

    Masa icin ben ilk basta cok üzüldüm, degistirmek zorunda kaldigimiz icin degil ama kirdigim icin üzüldüm talibi bile vardi :)))) yenisi bizimde tahta artik Cam almam ya, yemek masasi cam o yeter :)