Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cuma, Temmuz 07, 2006
Laylaylom :)))

Bu blogu acarken sözde hergün yazacaktim bisiler ama zaman yok firsat yok, zaman ve firsat varsa benim halim yok :)

Aslinda bu hafta dolu dolu gecti, Sali günü kizimin Münih'de termini vardi, yaklasik 6 aydir isitme cihazi kullaniyoruz ve arada testlere girmesi gerekiyor cihazlarla duyma ve konusma gelisimi takip ediliyor :)

Sali sabah erkenden ciktik yola Münih bize yaklasik 1 saatlik bir yol , oraya ulastigimizda bekleme odasinda bir Aile daha vardi minnacik bir bebekleri ile birlikte bekliyolardi, o minnacik bebisinde kulaklarinda isitme cihazi vardi icim gitti ya :((

Sira bize geldiginde Dilos coktaaan "Eve gidelim" diye miylamaya baslamisti, biliyo basina gelecekleri tabii istemiyo, Ilk Önce Doktorumuz daha dogrusu profesörümpüz Dilos'la biraz sohbet etti, sonra Kulakliklar takildi ve kulaga ses verilmeye basladi, önce sag kulak test edildi, her sesi duydugunda önündeki oyuncaga bir tahta ekleyecekti Dilos, ilk baslarda tam kavrayamadi, ama sonra cözdü olayi :) laylaylom yapildi sag kulagimizin testi, sira Sol kulaga gelince bizim cadi basladi mi Istemem diye yirtinmaya :( Adam da baya ugrasti ama i ih banamisin demedi, cani isteyinca bir tahta ekledi, ama allaha sükür Prof. cok iyi cocugun hareketinden mimiginden anliyor ama o koca cihazlar anlayamiyo tabii, sonucta sag kulagin test sonuclari icin kesin bisi diyebilirken sol kulak icin bisi diyemedi :(((

Adam Buna resimler gösteriyo ve bu ne diye soruyo, bizim cadi bildigi halde "Eeee öööö hmmmm ne bu" diye soruyo, oturdugum yerde delirdim resmen, bilemdigi bisi olsa Bilmiyo dicem ama yok biliyo, mesela Top resmi gösteriyo bizimki cevap vermiyo yada kalkip catal diyo, Arabada eve dönerken kalkip " Anneee o toptu ben biliyom saka yaptiiim" diyince seytan dedi uc arka koltuga :P


Neyse bu ayin sonunda Ameliyat oldugu hastanede de kontrolü var bakalim orda neler yasayacagiz !

Bugünde Kreste eglencemiz vardi, bikac ay önce kresin bahcesini tadilata almislardi bugün yeniden acilis yaptilar, aslinda eglenmeye bahane ariyoruz iste :))) herkes ülkesine has bir yemek cesidi yapacakti, benim sansima Börek ve Sarma cikti, Bugün aldik elimize böreklerimizi ve sarmalarimizi yollandik krese :)

Aman havada pek güzeldi bugünü buldu bozulmak icin, tam yerimize oturduk kara kara bulutlar gelmeye basladi sagdan soldan :( Cocuklar sarkilar söyledi ,sonra bahce acilisi yapildi ve ardindan yemekler hüpletildi, genelde Türk yemeklerinin tercih edildigini gördük pek sevindik :) eeee Türk Mutfagi bu var mi onun gibi lezzetlisi dimi ama :))

Kara bulutlar geliyor


herkes sarkisini söylüyo benimki saga sola bakiyo :)

Yegenim Burak ve bizim Cadi kresin Kücük klubesinin icine saklanmislar baya aramak zorunda kaldik, komik oldugunu düsünüyolar kendileri :)

Cocuklar oynadi biz oturduk laklak ettik, güzel birgün gecirdik sonucta ,bide benim dis agrim olmayaydi daha güzel olucakti ama neyse onunda caresine bakilcak, önümüzdeki haftalarda beni bir kök tedavisi bir de yirmilik disi cektirme olayi bekliyor, simdiden elim ayagim titriyo ama korkunun ecele faydasi yok, devamli agri cekecegime birkac saat Dis doktorunda aci ceker kurtulurum diye avutmaktayim kendimi :) Zügürt tesselisi yani anlayacaginiz :)


Bu haftasonu hayret ki ne hayret Evdeyiz, kimse gelmeyecek bizde bi yere gitmeyecegiz, evde kafa dinlemeyi düsünüyoruz, hava iyi olursa Bahce evimize gidip mangal keyfide yapabiliriz, sadece dinlenmek istiyorum bu haftasonu ya, son zamanlarda her haftasonu yogun gecti yorulduk :)))
 
posted by süpürgesizcadi at Cuma, Temmuz 07, 2006 | Permalink |


4 Comments:


  • At Pazartesi, Temmuz 10, 2006, Blogger sevilay

    Canim selam
    senin cadi cadilini yapmis. Kulaklari düzelebilirmi? Meine, musst sie für immer die geräte tragen?

    Crash´de günün güzel gecmis, yahuu ne yapacagiz biz bu cocuklari. Demek birde onlari aradiniz.

    Ara sira bir sesiz haftasonu gecirmek lazim, cok iyi oluyor. Bizde her haftasonu biryerlerdeyiz, hic evde olmuyoruz, ama bu haftasonuda biz evdeydik, güzeldi.

    Allahhhh, sana simdiden gecmis olsun canim, dis agrisi kadar kötü birsey yoktur, hem yirmilik hemde kök, offfff, senin yerinde olsam, (vollnarkose) yaptiririm. Bende 3 tane 20 lik cekildi, ama benimkileri kemige büyüme yapmis, o yüzden komple agzimin icini delik desik yaptilar, bende vollnarkose yaptirmistim.

    Canim benim, senin yerinde olmak istemem, ( he he he).

    öptüm seni ve cadini

     
  • At Pazartesi, Temmuz 10, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Selam Sevilay'cim ;)

    Simdilik cihazlari devamli takacak gibi görünüyor, ama tip hergün ilerliyo bakalim bekleyecegiz ve görecegiz, gerci bi cihazlar o kadar gelismis ki Dilos büyüdügünde sadece kulaginin icinde olanlardan takabilir mesela, simdi kücük oldugu icin ve hergün büyüdügü icin tavsiye etmiyolar...

    Benim 3 adet yirmilik disim gecen sene cekilmisti zaten, ilk ikisi cok kolay olmustu ücüncü baya zorlamisti, kökün biri anyaya biri konyaya bakiyomus :( bakalim bu nasil olucak, ayin sonunda daha terminim...ben daha cok wurzel behandlung'dan korkuyorum daha hic yaptirmadim cünkü, cok acimiyo diyolar ama gelde inan :)

     
  • At Salı, Temmuz 11, 2006, Blogger sevilay

    sen kormak, wurzelbehandlung ist echt nicht so schlimm, weissheitszähne sind noch schlimmer. Die wurzelbehandlung sieht nur brutahl aus, ist aber eigentlich nichts schlimmes.

    Kopf hoch:))))))))))

     
  • At Salı, Temmuz 11, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Heute wurde der weissheitszahn erledigt :) Dün gece o kadar cok agridi ki hic uyuyamadim, bugün sabah gittim cektirdim, das hat weh getan ey :( eine nerv war schon offen ,kadin o kadar igne vurdu banamisin demedi ya yuh ama kurtuldum :))

    Wurzelbehandlung bunun yaninda viz gelir artik galiba :)))

    Ay tarzan gibi yazmisim ya yari almanca yari türkce :)