Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Temmuz 18, 2006
Dolu dolu :)
Yine uzun,yorucu ama cok güzel ve dolu dolu bir haftasonu gecirdik :)

Cumartesi ögleden sonra Arkadasim geldi cekirdek ailesi ile :) Ben Sudenaz'i kaptim hemen kapida Arkadasima'da "Siz yolu biliyonuz " dedim utanmadan :) Napim Bebek görünce dayanamiyorum, Annesi bide elbise giydirmis oy oyyy :))

Biraz evde oturdukdan sonra Bahce'ye indik, Eslerimizi ekmek alma görevi ile gönderdik,bizde beklemeye basladik,ay bekle bekle gelmezler, sanirsiniz ki Tee Münih'e gönderik ekmek almaya :) bi ara benim ki aradi ve " Hayatim ya hic bi yerde pide bulamiyoruz,ekmek alsam olur mu?" diye sordu, "Ay alin iste bi ekmek gelin ya aciktik" diye ciyakladik telefonda, sonra baktik saat geciyor, gectik iki kadin Mangalin basina, Ates yakacagiz, hemde biz :) Ama helal olsun bize basardik bu isi de, heh bizden kacar mi yaa :) hos baya bi duman icinde kaldik ama olsun yandi ya önemli olan da bu, ha bide bizimkiler gelince " Bu kömür az böyle mi yakilir" falan diye bizim azmimizi yerle bir etmeye calistilar ama yemezler heheh :)


Dilos ve Kaan cok güzel oynadilar masallah, hic kavga etmediler, ikisi bir olup bizi delirtmek tek amaclariydi sanirim :) Gece gec saate kadar bahcede oturduk, Ablamlar da katildi sonradan bize, sohbet güzeldi ama cocuklarin uykusu geldi ve havada serinleyince kendimizi eve attik, hemen cocuklara dus aldirip yatirdik, Sudenaz masallah hic sesi cikmiyo, hemen uyudu ve uyanmadi hic :)





Bizde Kocalarimizla okey masasina oturduk, efenim benim arkadas kendine cok güveniyo ya, illa ki biseyine oynayalim dedi, bunun cok esprikli kocasida kaybeden digerinin elini öper dedi mi :) Benim arkadas hemen atladi mi tamam diye :) tabii ki kaybettik ama yine benim arkadas yan cizdi öpmedik el falan :))) rövansi var bunun daha ondan sonra dedik, siyrildik :))))

Sabaha karsi gittiler, o kadar gitmeyin kalin artik dedik ama dinlemediler, e iki cocugu olunca bende üstelemedim fazla, bilirim insan yine en rahat kendi evinde oluyor :)

Ertesi gün Ögleden sonra Annemlere gittik, hem Babami ugurlayacaktik hemde bütün aile bir arada olacaktik, ki oldukta, baya kalabaliktik, En büyük ablam ve ailesi, biz, kayinvaldimler, Kuzenim ve ailesi, diger ablam ve ailesi, bir cumbus ki anlatamam :) bi ara benim büyügüm olan ablamin Eltileri de katildi bize, Babam habire " Ha masallah Emineeee bak ne kalabalik bir aile olduk biz ha masallah" diyip durdu Anneme :)))




Yine mangal yapildi (bu ara bögk geldi artik ama ha) sohbet üzeldi, ortam güzeldi, Dilos Melissa'sina kavustugu icin acayip mutluydu, bol bol oynadi, Ablamin minik oglusu Ediz'i sevdi bana "Anne bizde bebek alalim" baskisi yapildi, bakti olmuyo Ediz'i biz götürelim dedi :)))

Mangal basina benim Esim ve Kuzenin esi gecti, en büyük enistemde baslarinda habire talimat veriyodu, e benim dilimden kurtulamadi tabii bütüngün, tembel tembeelll :))) Diger Enistem hele hic yok ortalarda:) o da tembeel:)) saka saka sadece karelerde yakalayamamisim :)))))))


Canim kocam Kiz kardesime saclarini kirptirdi :) kiz yakinda bin pisman olucak kuaför olduguna :))))Önce esim oturdu sonra sirayla yegenlerim oturdu,herkesin sacini kesti nerdeyse :) yazik kiyamam onu cok iyi anliyorum, bende kuaförüm ama radikal bir karar alip Aileden kimsenin sacini kesmemeye karar verdim, en basta kocamin saclarini, nazi gectiginden midir nedir, daha oturmadan basliyo "Bitmedi mi daha, yanlari kisalt, üstten cok alma, surayi söle yaptin dimi" diye sormaya normalde 15 dakikada biticek olan kesim 1 saati buluyodu, bende deliriyodum tabii, bi daha kesmicem dedim ve kesmedim :)))

Efenim bu alt resimdeki tosun pasa Kuzenimin oglu Melih,1,5 yasinda tam bir canavar , agzi hic bos durmasin habire yesin, ilk kelimesi de Mamma olmustu zaten :) bir de titiz beyimiz, ev terliklerini düzelticem diye debelenip durdu :)


Su alt resimde gördügünüz kücük prens'de Ablamin 8 aylik oglusu Ediz, Ailenin en kücügü ünvanini tasiyor su an, bununda keyfini sürüyor tabii, herkes basinda pervane :)hele Dedemiz izine de gidecek ya hic kucagindan indirmedi Ediz'i :)
Efenim Fotografinin cekilmesinden cok hoslaniyor ve ben daha makinayi elime alir almaz siritmaya basliyor, egerki acele etmezsem sinirleniyo bide boyuna bakmadan :))) bu sayede sanirim 30 tane resmini cekmisim bikac saat icinde :))



Annemlerden baya gec geldik eve, Dilos gemek istemedi cok agladi ama kres oldugu icin getirmek zorundaydim, hele bi tatile girsin birakicam bikac gün doysun bi iyice :)))


Tabii sabah uyanamadik ve krese gidemedik, Bu sefer de niye beni krese götürmedin diye zirladi, Lisa -Marie onu beklermis ama aglarmis ama, e kizim uyanamadik diyorum niye uyanmamisim, Senin Annen Android'mi kizim uykuya ihtiyacim vardi uyudum, hem sende uyudun ne bagiriyon Anneye :)))))))))




 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Temmuz 18, 2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At Çarşamba, Temmuz 19, 2006, Blogger sevil

    ne guzel bir hafta sonu gecirmissiniz.
    boyle dolu dolu gecince insan yasadıgını anlıyor hele sevdikleriyle birlikte olunca yorgunlugu falan unutuyor insan.

     
  • At Perşembe, Temmuz 20, 2006, Blogger sevilay

    oh oh oh , nefis bir haftasonu, havada zaten ates gibi:))

    Helal kiz size, aferin bak erkeklere tas cikartacagiz, mangalida yaktiniz ya.

    Gelin bakalim, birde bizlen okey oynayin:) BIz profesioneliz, ehi ehi ehi, biz kari koca birlestikmi, kimse kazanamiyor bizi, (biraz attim:))

    Bende sac kestirmeye geleyim he, nedersin? Belki o zaman meslekten vaaz gecer kizcagiz:)

    Cocuklar cok ama cok tatli, masallah.

    En kötü günleriniz böyle olsun canim, hem allah kavustursun bakem, babani yolladiniz, bizde bugün babami yolluyoruz, hayirlisiyla.

    Seni ve cadini öptüm, kendine iyi bak.

    Selamlar

     
  • At Perşembe, Temmuz 20, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Evet Sevil'cim gercekten Insan sevdikleri ile birlikte vakit gecirince gercekten yasadigini anliyor :) ´

    Sevilay bak bi kere söedin okey oynucaz karsilikli hic kurtulusun yok, nasilsa ikimizde Almanya sinirlari icinde yasiyoruz elbet birgün bulusuruz dimi ?

    Gel Kardesim keser senin saclarini , o seviyor simdilik meslegini cok güzel planlari var insallah basarisi devam eder :)