Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Temmuz 20, 2006
Dünden bugüne Dilara
Kizim icin blog aciyorum ama onun hayat özgecmisini anlatmiyorum ncik ncik, ilk önce bu yazi ile baslamam gerekiyordu ama neyse zararin neresinden dönersen kardir :)

Hamileligim boyunca günlük yazdigim icin önemli noktalari ordan kopya cekiyorum :) amma hafizan varmis demeyin :)

02.02.2001 tarihinde evde yaptigim testle hamile oldugumu ögrendim

07.02.2001 tarihinde doktorum onayladi, ayrica ilk kontrolde ikizdi, ama ikinci kontrolde noktalardan biri yok olmustu :(

30.04.2001 ilk tekmesini yedim, resmen yataktan firladim korkuyla

18.07.2001 Artik bir kizimiz olacagini ögrendik,28 haftalikken lütf edip gösterdi cadi

25.09.2001 sabah saat 08:40'da Dilara prenses Dünyaya Merhaba dedi, sezeryanla oldu :)

Ilk aylarda uykusuz gecelerimiz oldu , bol bol halay cektirdi bize geceleri, daha dogrusu bana, Babamiz Gece vardiyasi calistigi icin görmüyodu tabii, ama sabah isten gelipde bizi ayakta görünce " aaa uyandiniz mi sizzz" diye sorunca " uyuduk mu da uyanalim" diye az azar isitmedi benden :)

Emekleme dönemine kadar cok akilli bir bebekti Dilos, yaklasik 9 aylikken emeklemeye basladi ondan sonra yaramazliklar basladi :)

Ben susuyorum artik resimler anlatiyor :)))

Ilk resim Ultrason resimleri, ufacik minnacik noktacikti :)

Ikinci resimde daha bikac saatlik kücük cadi, Babasi basindan hic ayrilmiyodu, resmen pabucum dama atilmisti yahu :)






























Yandaki resimde yeni yeni oturmaya baslamisti, kokos olacagi o zamandan belliydi, süsümüze pek düskündük, diger bebekler baslarinda sapka bile durdurmazken bizim cadi asla süsünü bozmadi :)









Alttaki resimlerde görüldügü üzre, emeklemeye yeni basladigi zamanlarda bol bol yaramazlik yapti, krakerleri döktügü yetmiyormus gibi bide koltugun altina altina itiyo :))


















Bu yasina kadar bütün dogumgünleri cok özel ve güzel kutlandi, gelenek haline getirmek istiyorum, öyle ilk yasgünü kutlandi gerisi önemli degil yapamiyorum ben, her yasgününde özel kiyafet ve pasta mutlaka olmali, bir daha cocuk olmayacak ki :)

Sirayla 1.ci yasgününden 4.cü yasgününü resimleri :) (bu arada Blogum icin sectigim stil resimleri tiklayinca büyük halini göstermiyor :( bende stilden vazgecemiyorum napicam bilmem )














Iki yaramazlik kaniti, ilkinde benim Rujumu sürmüs heryerine ve heryere :) yakalaninca ben daha bisi demeden direk banyoya kosup yikamaya calisti :)) Ikincisinde de kendi kendine sac yikamaya kalkismis lavabonun icinde hemde, bende sadece ellerini yikiyor saniyodum :)

Bu resmini cok seviyorum,1,5 yasindaydi, Eglence parkina gitmistik orda cekildi bu resim, cok masum duruyor, süt dökmüs kedi gibi :)))








Neden bilmiyorum su resimleri bi türlü istedigim gibi ekleyemedim bu gece, delirtti beni blog :) yazdigim editörde tam istedigim gibi oluyor, önizleme yapinca kaymis oluyo resimler :( daha fazla ugrasamicam o yüzden bu sekilde ekliyorum artik belki ilerde düzeltebilirim :)

 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Temmuz 20, 2006 | Permalink |


5 Comments:


  • At Cuma, Temmuz 21, 2006, Blogger sevilay

    ayy canim zevkle olkudum, 40. bin kere masallah, ALLAH nazarlardan saklasin, cok cok cok ama cok tatli bu senin cadi yaa, sende bana bir gönderde, bende onu öpeyim, issirayim:))

    Ne güzel yapmissin, resimlerle, en cok ultrasonda duygulandim, hemen sametin aklima geldi, saatlerce o ultrasona bakmistik, acaba nasil birsey olacak, kime benziyecek, saglikli olacakmi diye.:)))

    öpüldün canim

     
  • At Cuma, Temmuz 21, 2006, Blogger sevil

    cok guzel olmus resimler harika bir yazı olmus kızında cok seker Allah nazarlardan korusun.

     
  • At Cumartesi, Temmuz 22, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Olur Sevilay'cim göndereyim, yalniz iki saate kalmaz geri gönderirsin bu cadiyi sölim :)))

    Ya bizde o Ultrason resimlerine az bakmadik, büyüdükce aaa kafasi sana benziyo, burnu bana benziyo diye yorum yapmaya baslamstik, sonuc daha cok babasina benziyo :)))

    Sevil'cim tessekür ederim, Allah hepimizin evlatlarini nazarlardan korusun :)

    Bu arada resimler nasil olduysa tiklaninca büyüyo :) cok kizdigimi anladi herhalde :)

     
  • At Salı, Temmuz 25, 2006, Blogger ece

    Prensesin çok şeker canım allah bağışlasın...
    benim doğum günümde 26 Eylül :))
    ne güzel bir terazinin annesisin,işin zor şekercim biz teraziler çok süslü oluruz çokkkk, haaaa bir de çok kararsız oluruz kötü tarafı bu :))
    sevgiler...

     
  • At Salı, Temmuz 25, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Hosgeldin Ece :)

    Eyvaah yandin diyosun yani:) evet süsü cok fena ya napicaz bilmem, simden bütün esyalarima ortak oldu cadi :)

    Kararsizligi da var dogru, her sabah kiyafet tartismasi yasaniyor bizde, iki saat karar veremiyo ne giyecegine, ne yiyecegine :)