Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Temmuz 25, 2006
Sicaaak cok sicaaakkk :)
Bilgisayar basinda oturmaya bile halim yok, sadece mailleri kontrol edip cikiyorum son günlerde, Dilos'u Kresten aldigimiz gibi kendimizi havuza atiyoruz aksama kadar balik gibi suyun icindeyiz :)

Dilos'a kalsa hic eve gelmeyecek, havuzun icinde uyuyacak nerdeyse "Eve gitmeyelim ben yüzcem" diyip duruyo cadi :)

Blogu iyice bosladim, bari kizimdan bikac anekdot yazayim suraciga :)

- Anneeeee
-Efendim kizim
-Ben gezmeye gidim mi ?
-Hayir kizim aksam oldu
-Gidicem isteeee
-e madem gideceksin ne diye sordun
-Sorcam iste
- ----------------------------------------------------------------------
-Anneeeeeeeeeee
-Efendiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmm
-Sen bana etek alacan miiiiii
-kizim dolabin etek dolu ama
-Bitmis hepsi, giydim ya anne offfff
-------------------------------------------------------------------------
-Anneeeeeeee
Annenin cok isi vardir,sinirleri tepesindedir
-Bi defa da baba de be kizim ya
-Babaaaa, babaaaaa Anne bagiriyooooo
------------------------------------------------------------------------- -
Teyzeeeee teyzeeeee
-Hi bi tanem
-Sen Dilara'ya gelcen mi ??
-gelemem ki
-Gelceksiiiinnnn dedim
--------------------------------------------------------------- -
Deniste deniste (eniste oluyo)
-Efendim Dilara
-Sen Dilarayi seviyon mu ?
-Seviyorum tabii -
Cok seviyon dimi, bu kadaaaaarrr cok seviyon dimi hehehe
------------------------------------------------------------------------------
-Babaaaaa babaaa baak ucak
-Aaaa cok güzel
-Babaaa sen bana ucak alacan mi ??
-Kizim ucak cok pahali nasil alalim para yok o kadar
babanin cüzdani alinir icinde bulunan kagit paralar cikartilir ve
-Baaakkk bu neeeee, para var yaaaa, hadi ucak alalim
-?!?!?!!????

----------------------------------------------------------------------------

Gectigimiz hafta Aksam üstü kiraladigimiz filmleri vermek icin ciktik evden ailecek,yolun üstünde de bi balikci var, aksam 8'e kadar izgara balik satiyo, Dilos haftada bir defa mutlaka aldirir ve yer, neyse yine ordan geciyoz ama balik falan kalmamis saat gec olmustu zaten,

Ama Dilos kalmamis, bitmis, yarin aliriz, falan anlamiyor habire tepiniyor arabanin icinde " Ben balik yiceeeemmm" diye
Filmleri vermek icin Babamiz arabadan indi biz ikimiz kaldik, bu basladi makinali tüfek gibi konusmaya, ben hic tepki vermiyorum cünkü sinirim tepemde tepkim bagirmak olucak, tutuyorum kendimi

- Anneeeeee ben balik yicem dedim
-Ben balik istiyom dediiiimmmm
-Anneeeeeee duymuyon muuu??? Dilara konusuyooo!! balik istiyoooooo!!
-Bak Anne bak kizarim, bak arabayi kirarim, kirim mi he arabayiii hi?? bak yapalimmmmm

Ben gülme krizine girince baligi falan unuttu, bu seferde ne gülüyon diye aglamaya basladi

Oy anam oooyyyyy
 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Temmuz 25, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Perşembe, Temmuz 27, 2006, Blogger sevilay

    gülmekten okuyamadim ilk önce, sonra bir daha okudum, ayy yerim ben onu, ne kadar da tatli konusuyor. Bende cok merak ediyorum, acaba bizim oglan konusmaya basliyinca, neler diyecek diye. Keske MC Donald´s a gitseydiniz, ordan fishmac alirdin, hic olmassa dilegi yerine gélirdi.

    Öpüldünüz

     
  • At Cuma, Temmuz 28, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim hele bir konusmaya baslasin Samet arada ay sussun artik diye beklemeye baslayacaksin :))) Ben diyorum ya bu kadar mi cene olur iki dakika bile susma ihtiyaci hissetmez mi bir cocuk, sadece uyurken duruyo cenesi :))

    Fischmac sevmiyo hanim, illa ki izgara balik olucak, ve illa o satilan yerden alinacak,o yoldan gecemez olduk resmen :)