Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ağustos 14, 2006
Kisa kisa....
Bikac haftadir icimden net basina oturmak bile gelmiyor,Esim normelde devamli gece calisiyor ama kendi bölümü tatile girdi esimde baska bir bölümde normal vardiya calisiyo, allah'dan bu hafta son, alismisim onun tüm gün evde olmasina, genelde uyuyo olsada evde ya :)))

Gectigimiz haftasonu aslinda bir eglence parkina gidecektik, ama havalar öyle bozuk ki her an yagmur bastirabiliyor, bizde riske girmek istemedik, o kadar yol git sonra yagmur yüzünden hicbisi yapamadan dön olmasin dedik ve baska arayislara girdik, kapali alanlarda parklar varmis, bize en yakin olan Münih'de bulduk bi tane, Arkadasim Serap ve ailesi, Kuzenim Seral ve ailesi ve biz 3 aile olarak düstük yollara, artik ne bekliyorduysak ben büyük hayal kirikligi yasadim, gerci cocuklar oldukca cok eglendi ama alan cok kücüktü hic de intenetteki resimleri gibi degildi :( yaklasik 1,5 saat yol teptik ve topu topu 2,5 saat durduk cünkü cocuklarda her oyuncagi denedikden sonra mizlamaya basladi :(

Geri dönerken Ingolstadt'a gecen sene acilan bi yere gittik, ismini cok duymustum ama bi türlü gidememistik, oysa dibimizde, Ayni Amerika sokaklari gibi dizayn edilmis bir Alisveris köyü, en ünlü markalarin magazalari ve butikleri var. Ve alisveris yapan Insanlarin da bizim gibi normal calisanlar olmadiklari her hallerinden belli oluyodu, Esime "Ay beni niye getirdin buraya delirim diye mi" diye sitem ettim sakaciktan, ama gercekten ya insanin moralini bozer böle yerler, sözde ucuzluk varmis bir ceket bakayim dedim eski fiyati 1500 Euroymus simdi sadece ve sadece 1000 eurocukmus, yahu o parayla bütün bir ayi gecindirmek zorunda olan insanlar var,

Kiskandigimdan falan degil ama böyle yerelere gidince cok sinirleniyorum, hele o burnu iki karis yukarda olan tipler, oysa o kadar ac cocuk var, o kadar fakir insan var ki :(( hayat adil diil diyorum kendi kendime :(

Tabii ki hersey o kadar pahali degil di, bizim gibi normal kazanan insanlar icinde alinabilecek seyler var di mesela,ben en cok dekor esylarinin oldugu magazalari begendim ,ama ben Dilos'un pesinde kosmaktan ve her daim ona dikkat etmekten hic birseye bakamadim, ödüm koptu bisi kirip yikacak diye, cocuga anlatamiyosun ki cok pahali bi kirilirsa ömür boyu öderiz diye :)))))

Pazar günü de Annemi yolcu ettik, Babam zaten 3 hafta önce gitmisti, Annem gittikten sonra aklima geldi, bu Annem'le Babamin yillardir ilk defa basbasa gecirecekleri bir izin olacak, kiz kardesim ve Erkek kardesim gitmedi bu sene, bizde gidemedik, ikisi de emekli oldu artik bunca yilin yorgunlugunu atma vakitleri geldi, onlar icin cok sevindim, insallah bizde onlar gibi olabiliriz :)))

Alttaki resimler gittigimiz parkta cekildi :) resimler konusunda hala sorunlar yasiyorum, simdi üstüne tiklayinca büyüyor ama yanyana ekle dedigim halde ve yazarekn yanyana durdugu halde postu yayinlayinca hepsi alt alta diziliyo :(((














 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ağustos 14, 2006 | Permalink |


0 Comments: