Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ağustos 28, 2006
Uzun bir aradan sonra...
Yaklasik 1 hafta bilgisayarimda hata vardi, bi türlü nete baglanamadik, sanirim biz yokken cikan firtina sonucu olusan bir durum, cünkü evden ciktigimizda gayet iyi durumdaydi :)

Neyse lafi fazla uzatmayayim, kizimdan son haberleri vereyim :)

Iki hafta önce haftasonunu Kuzenimde ve kardesimde gecirdik, Cumartesi Kuzenime davetliydik, pazar günü de kardesimle kaldik, Annemler izinde oldugu icin bi basina bunaliyolar biraz erkek kardesimle :)

Dilos orda cok egleniyor, hele Annemin kedisi Binnaz hanim ortaya cikinca daha da cok seviniyor, Binnaz'i ben Dilos'a hamile iken almisti Annemler, aslinda ben cok istemistim ama hamile kalinca tehlikeli diye Annemlere verdim, herneyse Binnaz hanim Dilos dogdugunda feci kiskanmisti, biz annemlere gittimizde resmen Dilos'un bos pusetinin dibinden ayrilmiyordu, biz giderkende evin icinde sevinc oyunlari oynuyordu, simdi de Dilosu görünce saklaniyor ve Dilos gidene kadar cikmiyor ortaya, cok nadir aciktiginda geliyor :))) e hakli kedicik, az cekmedi Dilos'un elinden, kuyurugunu mu cekmedi, biyiklarini mi yolmadi sabika defteri kabarik yani kedi konusunda :))))

Son kaldigimizda da Binnaz ortaya cikinca Dilos hemen saldirdi kedicige, sütünü bile icemedi zavallim hemen kacti ama ben bir iki kare resimlerini yakalayabildim :)


Havalar berbat buralarda,sabah kalkiyoruz aman günes var diye sevindirik oluyoruz daha 1 saat gecmeden kara bulutlar geliyor ve yagmur basliyor, Bizde söz verdik kiza eglence parkina gidecegiz diye, kismetse bu pazar gidicez umarim yagmur yagmaz ve cok soguk olmaz, yoksa kiz depresyona girecek bende akil hastanesine yollanicam, bütüngün devamli durmadan ayni soruyu duymaktan gina geldi, ona da sormaktan gina gelmis olacak ki taktik degistirdi simdilerde


-Anneee biz nereye gitcez ??
-nereye gidicez kizim?
-Nayn Annee söyle sen parka gitcez deee :)))
-Haaa parka gitcez kizim
-Hheheheheh parka mi gitcezzz ??hadi gidelim :))
-?!?!?!!


Sükür haftaya kresimiz aciliyor, nitekim evde ve disarda oynanabilecek bütün oyunlari oynadik, saklambac,sulu boya, oyun hamuru, birlikte yemek ve kurabiye yapmak, yap-boz, Evcilik, doktorculuk, anne toplasin Dilara dagitsin gibi türlü oyunlar oynandi ve bitti :))))))

Bunaliyor evde Arkadaslarini özledi, bende en azindan sabahlari bana ait olan birkac saatimi özledim acikcasi :) daha afyonum patlamadan binlerce soruya cevap vermek, binlerce istege ayni anda yetismeye calismak yordu beni, tatile ihtiyacim var sanirim :))))

 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ağustos 28, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Pazartesi, Eylül 11, 2006, Blogger sevil

    merhaba canım, ben kediden cok korkarım gecenlerde benim kız anne ver seveyim diyor kapı onunde bir kedi gormus. annesinde o cesaret nerde elini bile suremez. ama cocukların alısmasını isterim.
    evet evde cocuklar cok sıkılıyor. yuva onlar icin buyuk bir nimet. benim kızada dun canta aldık cok ozeniyor diye beslenme koyalım okula gidelim orda yiyim diyor. ama daha iki yasını 4 ay gecti ve daha gonderme taraftarı degilim kucuk daha en az dort yasında gider diyorum anneannede bırakmıyor zaten.

     
  • At Çarşamba, Eylül 13, 2006, Blogger sevilay

    Selam canim,
    sana memleketimizin havasini ve kokusunu getirdim, bak yolluyorum
    =====MMMIIISSSSSSSSSSSSSSSSS======
    O kadar güzellesmiski Denizli, anlatamam, en cok da Camlik ki begendim, aman allahim neler var neler, gittigin zaman tavsiye ederim.
    Postuna baktimda, uzun zamandir yazmiyorsun, umarim iyisindir canim. Öptüm seni ve dilosu