Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Eylül 28, 2006
Dogumgünü Partisi 1
Evet ilk partimizi Pazartesi Ögleden sonra kutladik, ikinci partimiz Cumartesi Aile ici yapilcak :)

Pazartesi sabahi Dilara'yi krese biraktiktan sonra hemen ev islerine daldim, Midem cok bulandigi icin Mutfakta pek fazla vakit geciremiyorum , bu yüzden cocuklar icin hazir kek falan aldim zaten simdiye kadar gittigim partilerde de gördügüm cocuklarin oyun oynamaktan fazla bisi yemedikleriydi , eger acikirlarsa hazirda sosis ve hamburger ekmegi vardi ama istemediler :)))

Kapimiza kocaman "Parti burda" yazimizi astik




Masamizi güzelce süsledik, kizlara prenses temali tabak ve Bardak, Erkeklere de Korsan temali Tabak ve Bardak kullandim :)))


Bunlarda kücük Misafirlerimiz, Ben Korsan ve prenses temali bir dekor hazirladim ama cocuklar istediklerini giymekte serbestti, bu sayede palyacomuz, F1 sürücümüz,sovalyelerimiz, batman'imiz, Pipi Langstrumpf'umuz da vardi partide :)))




F1 Sürücümüz Tolga ve sovalyeler Deniz ile Emre, yandan kareye girmeye calisan da Batman Ilhan :))) en köseden görünen de partinin tek Korsani yegenim Burak :))))





Bunlarda kizlarimiz, en arkadaki minik fistik Shayenne, onun hemen yanindaki karsi komsumun kizi Eurona :) Palyacomuz Celina, Presnes tabii ki Dilara :)) ve pipi langstrumpf olan da Ronja, komsu kizi haric diger kizlarin hepsi Kresten arkadasi kizimin :)))



Bu resimde tencereyi bul oynuyoruz, cocuklardan birinin gözlerini baglayip eline de bir kepce veriyoruz, sonra tencereyi odanin bi yerine koyuyoruz, kurbanimiz elindeki kepceyi yere vura vura tencereyi bulmaya calisiyor, diger cocuklarda Sicak ve soguk diyerek onu yönlendiriyor :))




Burda da kizmabirader oynadik, ilk basta cok iyi gidiyordu da sonra kavgalar baslayinca oyun yarim kaldi :))))







Partinin bitmesine yaklasik 15 dakika kala artik hicbir oyun onlari tatmin etmedi, bütün balonlar patlatildi, hatta Disariye parka bile cikidli ama yetti artik film izlemek istediler, ama bu seferde Kizlar Barbie izlemek istedi, Erkeklerde Süperman izlemek istedi, bizde esimle careyi, kizlari oturma odasinda barbie izletmekte bulduk



Erkeklerde Dilos'un odasinda Süperman izliyor :)) Erkeklerin arasina kizlarda karismis :)))




Parti bitti, sira hediyeleri acmaya geldi, aslinda herkes gidince acacaktik ama Ronja bende yardim etmek istiyorum diyince en sona o kaldi ve iki arkadas paketleri birlikte acti :)))



Iste ilk partimiz böyle gecti, Ben baya yoruldum ama Dilos cok eglendi ve cok mutlu oldu, onun yüzündeki kocaman gülümseme de bana tüm yorgunlugumu unutturdu zaten :))) simdi cumartesi yapilcak olan parti icin hazirliklar basladi, Ramazan Ayi icinde oldugumuz icin Aile Fertlerini Iftara davet ettim, iftardan sonra da pastamizi kesicez insallah :))))




 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Eylül 28, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cuma, Eylül 29, 2006, Blogger sevilay

    canim benim, resimler harika, cocuklar cok eglenmis belli. Cok güzel hazirlamissin herseyi. Buara senin evin baya büyükmüs, kac m°2? Harika, cok cok güzel.

    ALLAH dilosun ömrünü uzun etsin, hayirli, basarili, saglikli ve neseli bir insan olur insallah.

    Seni öpüyorum, buara migde bulantisi icin, zwieback ye, veya kuru ekmek, iyi geliyor, du kannst auch maloxan nehmen, hamilelikte alabilirsin.

     
  • At Pazar, Ekim 01, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim evim o kadar büyük degil öyle görünüyor sadece 70 m2, oturma odasi ve cocuk odasi büyük, aslinda cocuk odasi yatak odasiydi ama biz nasilsa yatak odasini sadece gece uyumak icin kullaniyoruz ama cocuk nerdeyse bütün gününü odasinda geciriyor daha genis olmali diye düsündük ve odalari degistirdik, diger odaya sadece yatagi ve dolabi sigiyordu wickelkommode falan da sigdi ama cok daralmisti oda oynamaya hic yer kalmamisti, simdi rahat rahat oynuyor, e ikincide gelcek yine de hala genis olcak oda :))

    Ay amma uzun anlattim ha, kisacasi kücük benim ev kücük ama idare ediyor :)))seviyorum evimi :)))