Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Eylül 25, 2006
Iyiki Dogdun Canim Kizim
Dile kolay tam 5 sene önce Bu saatlerde aldim seni kucagima bi tanem, tam 5 sene gecmis aradan, o minnacik mis kokulu bebek artik karsimda kocaman bir cocuk olarak duruyor, zaman ne cabuk gecti diyorum her yasgününde ayni seyleri tekrar tekrar yasiyorum, Bebekligin geliyor gözümün önüne ve simdiki hallerin, büyümüs benim kizim diyorum, büyümüste Annesine arkadas olmus :)))

Resmin altindaki yaziyi gecen sene 4.cü yasgünü icin yazmistim, blogunda da olsun istedim ve buraya oldugu gibi ekliyorum :)) Yazida yazilan yasi disinda hicbirsey degismedi nasilsa :))))Aslinda her yasgünü icin bir yazi yaziyorum ama bu sene gecikecek gibi maalesef Pc basinda fazla duramiyorum bu Hamileligim oldukca bulantili geciyor cünkü :((( ama mutlaka yazacagim bu da devam ettirmek istedigim bir dogumgünü gelenegi cünkü :)







Canim Kizim, Bugün senin 4.cü yasgünün, dile kolay tam 4 yasindasin, tam 4 yildir hayatimizdasin,yok yok tam 4 yildir hayatimizsin :)

Sana bakiyorumda ne zaman büyüdü bu kiz diyorum, Dogdugun gün geliyor aklima, o kadar minik, o kadar savunmasizdin ki, sana dokunmaya bile korkuyordum, bi yerini incitirim diye, bi yerini acitirim diye :) dogdugun an , ilk bakismamiz ,seni ilk koklayisim ,ilk dokunusum ve ilk öpücügüm hala bugün gibi aklimda, Hastane odasinda seni emzirme cabalarim, yapamayinca aglayislarim" Nasil Anneyim ben bi emzirmeyi bile beceremiyorum" yakarislarim, Baba'nin beni susturamayinca Hemsirelerden medet ummasi :)))

Tüm bunlar dün gibi , ama sen 4 yasindasin artik, saka maka artik Bebeklik'ten eser yok, ciddi ciddi kücük bir kiz cocugu oldun, Hareketlerin degisti, tepkilerin degisti, artik benimle tartisiyor, benimle sohbet ediyorsun, artik Bebek degilsin, bunu kabullenmek nasil zor geliyor bana :))
Oysa dogdugunda "Ay bi büyüseydi" diye gözünün icine bakiyordum, simdi ise "Biraz daha böyle kalsin" diye gözünün icine bakiyorum, ama kalmayacaksin bunu da biliyorum, daha büyüyeceksin, bugünki kücük tartismalarimizin yerini belki daha büyük tartismalar alacak, bugünki masum sohbetlerimizin yerini daha ciddi konular alacak, sen büyüyeceksin, seninle birlikte bende yeniden büyüyecegim...

Her yasgününde hatiralarim canlaniyor gözümün önünde, Hamile oldugumu Ögrendigim gün, icimin kipir kipir olmasi, dogacagin günü dört gözle beklemem, yedigim tonlarca yemek ve aldigim kilolar :))) Dogdugun gün, Evdeki ilk günümüz, sudan cikmis balik gibiydim, o güne kadar Hastaneden cikmak icin yalvaran ben ,nerdeyse Hastaneye geri dönüp " Nolur geri yatirin beni, kizim büyüyene kadar kalalim burda" diyecektim :))))

Hele seninle ilk basbasa kaldigimiz geceyi hic unutmuyorum, Baban ise gitmisti, sende actin, emzirdim ama doymadin yetmedi Anneciginin sütü seni doyurmaya, Bende kalkip Mama verdim ardindan, sen hic sevmedin bu iki karisimi ve cok kötü kustun, o kadar korktum ki hemen Babani aradim is yerinden aglayarak " Cabuk eve dön cabuuukk Dilara kustuuuu ühühühühühühüh beceremiyom iste yaaaa" diye feryat figan etmistim

Ilk aylarda gündüz uyuyup gece uyanik kalmakla cok büyük bir basari örnegi sergiledin, Baban sabah isten gelip " Aaa uyandiniz mi siz bakim" dediginde yedigi fircalari anlatir sana cok yakinda :))) 3 aylik oldugun gece ilk defa deliksiz uyudun, o günden sonra bu düzenini de hic bozmadin kocaman bir Aferin sana Melegim benim,

Eger seni dogurmadan önce biri bana o kadar büyük heyacanlar yasayacaksin ki aklin sasacak dese inanmazdim, ama ilk bilerek güldügün gün sevincten havalara zipladim, hele ilk döndügün gün evin icinde göbek attim, ilk disin ciktiginda dünyanin en büyük olayi cikmis gibi herkesi arayip haber verdim, ilk emekledigin gün, ilk adimlarini attigin gün, hepsi bir öncekinden daha büyük heyacan yaratti icimde, Ilk yasgününü nasil heyacanla bekledik, ama sen yasgününden önce bize kötü cok kötü bir saka yaparak bogulma tehlikesi gecirdin, ama cok sükür önemli bisi olmadan atlattik bunu da, bu yüzdendir ki hala sen elma yerken tedirgin oluyorum, hala sen biraz öksürünce "Aman Allahim gene mi" diye panik oluyorum, korkuyorum Annem ,sana birsey olacak diye cok korkuyorum, sen benim en degerli varligimsin, bu korkularim yüzünden seni cogunlukla bunaltiyor olabilirim,
Babanla bu konuda rakip tanimiyoruz, en ufak seyden bile bir felaket senoryosu yazabilecek kapaziteye sahibiz cok sükür :)) Yillar su gibi akip gecti, tabii bu sürecte sen bircok sey ögrendin, bircok seyi sevdin yada tam tersi nefret ettin, mesela Hala banyo yapmayi cok seviyorsun ama saclarinin yikanmasindan, daha dogru basindan su dökülmesinden pek hoslanmiyorsun, basiyorsun yaygarayi "Anneee sacima degiiiilll " diye kiziyorsun bide, ama saclarini cokta seviyorsun,en cok da acik biraktigimizda bi o yana bi yana savurmak cok hosuna gidiyor :))

Canim kizim, biricik boncugum, Hayat sana hep güzellikler getirsin, sen herzaman gül, yüzünden gülücüklerin hic eksik olmasin, Biz seni cok ama coooook seviyoruz, iyi ki bizim kizimizsin, iyi ki dogdun, yasgünün Kutlu olsun....

Annen Ve Baban
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Eylül 25, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Pazartesi, Eylül 25, 2006, Blogger ülkü

    Dogumgünün kutlu olsun kücük prenses :) gerci artik kücüklükten cikiyorsun, abla olacaksin :) bundan sonra sadece prenses diyelim bari :) öpüyorum seni yanaklarindan..

     
  • At Çarşamba, Eylül 27, 2006, Anonymous Adsız

    Mutlu yıllar Dilara. Hayatın boyunca sağlık ve mutluluk seninle olsun. O tatlı yanaklarından öpüyorum