Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Eylül 18, 2006
Bi yerden baslamak lazim :)
Evet arayi o kadar uzattim ki, ne zamandir nete girip uzun uzun yazasim yok, oysa anlatacak o kadar cok sey birikti ki !!

Mesela gecen hafta burda panayir vardi, ufacik bisi ama Dilos'a o kadar söz verdigimiz halde bi türlü havalarin izin vermemesi sonucu eglence parkina götüremeyince bari birazcik hevesini alsin diye her gün gittik, hergün ucaga da bindi, carpisan otolara da bindi aman cok eglendi ama 3 gün sonra panayir bitince yikti ortaligi niye gittiler ben daha bincektim, ben daha hic binmedim ben daha hic gitmedim diye , duyda Inanma :))))

Kresimiz de acildi cok sevinerek gittik ama hevesimiz kursagimizda kaldi, en sevdigimiz Arkadasimiz baska bir sehire tasinmis, tabii Dilos cok üzüldü, uzun bi süre anlamak istemedi,o gelmiyo bende gitmem diye agladi falan ama cok sükür atlattik simdi, yeni bir arakadas gelmis onunla kaynasti, bu sene de basimizi Julia diye sisirecek gibi durmakta :)))

Kardesi olacagi icinde cok seviniyor, ama keske biraz daha gec söyleseydik diyorum bazen, cünkü günde en az 100 defa ne zaman gelcek kardesim diye soruyo :)))

Son günlerde birde yasgünü heyacani var kizimin, Temali bir parti planladik, kizlarimiz prenses olarak gecelek, Erkeklerimiz de korsan olarak gelecek partimize, dur bakalim bu isin altindan nasil kalkicaz :))) Haftaya Pazartesi büyük gün, dile kolay tam tamina 5 yasinda olucak benim kizim :))))))

Alttaki resimler panayirdan bikac kare, blog stili bi ara büyütmeye izin veriyodu simdi yine yamuk yapiyo, umarim üzerine tiklayinca büyür :)) bu sekilde fazla bisi belli olmuyo ya, niye bazilari büyürken bazilari büyümüyo anlamis degilim :((((((






Babasi ile carpisan arabalara bindi, bende bindim hatta komsumla birlikte hamile oldugumu bilmiyordum, Allah korumus diyorum cünkü az carpismadik esimle :))))))

Dilos doya doya ucaga bindi ama ben neler cektim o bindiginde bi ben bide allah biliyo, cok korkuyorum ya, ayaga kalkar düser falan diye, Can "Korkma o büyüdü artik biliyor kalkmamasi gerektigini" diye sakinlestirmeye calisti ama ben yirttim kendimi yine " Dilooossss otuuuurrr, sakin kalkmaaa, elini koyma öle kenaraaaaa, bosver havalanma sen alcaktan uc evladim!!!" diye, Can'da söle bi bak etrafina karicim senden baska bagiran var mi diye sinir etti beni :))) Napim korkagim iste korkak :)))) biz böyle tartisirken Dilos Yegenime " Buraaaakkk yüksek yaaappp, coooook yüksek yaaappp " diye bagiriyodu :))))))



 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Eylül 18, 2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At Perşembe, Eylül 21, 2006, Blogger sevilay

    oohh ohh güzel eglendirmissiniz kücük cadi´yi. Bizde eglenci parka gittigimiz zaman ayni olaylari yasiyoruz, bizim oglan orda bagirmaya basliyor, ayy konusmaya basliyacagi zaman aceb nolcek?

    bEBIS nasil bu ara? Sen nasilsin?

    Ben daha tebrik etmiyeyim, dogum gününde tebrik ederim minik cakiyi, güzel planlamisiniz, prenses ve korsan...

    Resimler neden büyümeyebilir:
    Anlatmaya calisayim canim, ilk önce resimleri bearbeiten yapiyorsun ve bazen bearbeiten yaptigin zaman büyümüyor. Bak resimleri hic elleme ve yükledikten sonra direkmen acikla, dann müsste es eigentlich klappen. Yari almanca yari türkce, okuyanlar kusura bakmayin...

    Selamlar

     
  • At Cuma, Eylül 22, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Tessekür ederim Sevilay'cim, simdilik cok iyiyim, az biraz bulantim var ve yorgunluk var ama bunlar normal,umarim böyle devam eder..

    Resim konusunda aciklaman icinde tessekür ederim bakalim deneyelim, gerci ben yükledikden sonra hic kurcalamiyorum artik ama bak son eklediklerimden biri büyürken digeri büyümüyor !?

     
  • At Pazar, Eylül 24, 2006, Blogger sevilay

    Ramazan ayiniz mübarek olsun canim. Bütün dualariniz kabul olsun.

    Sevgilerimle