Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Eylül 14, 2006
Cok Mutluyuz Cooookkk :))))
Benim Süpürgesiz cadim yakinda Abla olacak cünkü :))

Evet evimize yeni bir bebek geliyor, cok mutluyuz, ben hala saskinim, olsun mu olmasin mi ? Erken degil mi ? Dilos'a yazik degil mi ?? Dilos'a verdiklerimi ona da verebilecekmiyim diye bi sürü soru dolaniyordu kafamda, Ama Dilos artik kardes istedigini acik acik söylemeye baslamisti, bende ne yalan söylim, evimizin icinde bir bebek sesi duyma özlemini yasayamaya baslamistim, Esim zaten uzun zamandir ikinci bir bebegimiz olsun istiyordu :))

Bu hafta basinda önce evde test yaptim, kimseye caktirmadim durumu, özellikle de esime hic belli etmemeye calistim, Test sonucu postif cikinca hemen Bilgisyardan ona özel bir kart hazirladim üzerine "Babacim ben yola ciktim 9 ay sonra ordayim, hazir olun" yazdim , Bu kagidi da Dilosun eline verip babasina vermesini rica ettim, Esim sanirim uzun bi süre kagida bakti bakti baktiiii ve siritmaya basladi, ilk sözleri de " hadi yaaaa simdi oldu mu yani ??? anaaaaaaa" oldu :))))




Doktoruma gitmeden ve iyice emin olmadan herkese duyurmak istemedim ama tabii en yakin cevrem daha o gün ögreendi esim sayesinde :)) hemen telefona yapisti yine :))))

Bugün Doktoruma da gittim, hersey yolunda, daha cok minicik bir noktacik, yaklasik 3 hafta sonra tekrar gidicem insallah o zaman kalp atislarini falanda görecegiz, Yeniden hamile olduguma hala inanamiyorum ama ben, sanirim biraz zaman alcak alismam :))))

 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Eylül 14, 2006 | Permalink |


6 Comments:


  • At Cumartesi, Eylül 16, 2006, Anonymous Adsız

    Sakiscigim, umarim Dils'un gibi guzel ve saglikli bir bebek olur :)

    BEBISKO

     
  • At Pazar, Eylül 17, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    cok tessekür ederim bebisko'cum, darisi en kisa zamanda basina diyorum ve seni cok cok öpüyorum :)))

     
  • At Pazar, Eylül 17, 2006, Blogger ülkü

    canim ya cok sevindim :)) allah tamamina erdirsin insallah.. bak demek gecen görüstügümüzde hamileydin :) bir de kararsiz oldugunu söylüyordun, ama bak bebis senin karar vermeni bekleyemedi :P

     
  • At Salı, Eylül 19, 2006, Blogger sevilay

    Ayy inanmiyorum, okurken cok duygulandim. Cok sevindim, insallah güzel bir hamilelikdönemi gecirir ve bebisin saglikli olur insallah.

    Böyle birsey de ne söylenir bilmiyorum ama insallah hersey istedigin gibi olur, kizzz sakin unutma, hafta da bir kere resim cekin, böylece karnin ne kadar büyüdügünü görebilirsin.

    Seni öpüyorum canim, kizinida.

     
  • At Salı, Eylül 19, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Ülkü'cüm evet kararsizdim aslinda ama bu kararsizlik nereye kadar dedim ve gözümü karartim diyelim :))))Bebisimin de acelesi varmis gelmek icin bekletmedi kendini :))

    Sevilay'cim cok tessekür ederim canim, simdilik cok iyi geciyor ama bakalim ilerde nasil olucak, Dilos'da cok fazla kilo almistim ben 27 kilo kadarcik :))) bunda daha dikkatli olucam insallah o kadar sismek istemiyorum tekrar, bu foto fikri hosuma gitti unutmazsam devamli cekmeye calisicam :)))

     
  • At Perşembe, Kasım 02, 2006, Anonymous Adsız

    canım ellerıne saglık cooook guzel hazırlamıssın 2 blogunuda....

    yavru kusun hayırlı olsun saglıklı hamılelıkler dılerım...aılenlede saglıkla huzurla doya doya yasa opuyorummmm.Allah emanet olll...



    sıdelya-eda