Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Kasım 02, 2006
Kis geliyor Kiiiissss :))))
Evet kis gümbür gümbür geliyor, bugün kar yagdi bizim buralara, Dilos sevinc danslari sergiledi evin icinde :))) zaten az daha yagmasaydi biz kar duasina cikacaktik, nasil bir heyecanla bekliyordu anlatamam.
Bugünde kar yagdigini görünce hemen odasina kostu kar tulumunu aldi, neymis efenim giycekmis hemen disari cikacakmis ve kayacakmis, ya kar yagiyo ama öle ahim sahim cok diil azicik bisi, oda yere düser düsmez eriyo zaten, hangi karla oynayacaksa artik :))

Balkona cikardim ve gösterdim daha oynayacak kar diil bu diye de ikna oldu cadi, yarin cok yagsinmis bi zahmet :)) Balkona cikmisken hemen yagan karin resmini de cektik :) bizim balkondan manzaralar alttaki karelerde yer almaktadir efenim :)))










Bu kadar kar muhabbeti simdilik yeter, nasilsa daha coook yagacak ve ben bi ara girip buraya "Aaaaay yeter biktim kar'dan ama ya günes görmek istiyorum" diye bagrinacagim, su an sadece bu mevsimin tadini cikartiyoruz ailecek :))) hele ben evden hic cikmayayim modundayim, ama benim koca var ya benim koca durur mu, bugün inatla hadi cikalim dedi, hic keyfim yok sen kizi al cik diyorum yok sende gel bütün gün evin icindesin azcuk hava al dedi sürükledi beni de, amanin nasil soguk disarsi ciktigim gibi girmek istedim, dondum resmen donduuuuummm !!! Allah bu havada kimseyi sokaklarda yasamak zorunda birakmasin insallah :(((((

Bu hafta kresimiz tatil oldugu icin kizimda evdeydi tabii, her sabah zorla uyanan o diilmis gibi bu hafta tam kres saatinde tepeme dikildi kücük hanim " Anneee kalkalim miii??" diye soruyo bi de utanmadan :))) onun odasina gecip yatagina seriliyorum tekrar o boya falan yaparken bende uyuyorum izin verdigi kadar :))))

Dün Kaynanamlar bize geldi, efenim Kaynanamla aramiz cok iyi diil, o beni pek sevmez bende onu, karsilikli sevmiyoruz birbirimizi biz :)) Ben onun aradigi gelin degilim, oda benim hayalimdeki kaynana degil, ama bi araya geldigimizde durumu iyi idare ediyoruz, Esimin Annesi sonucta :))

Neyse lafi cok uzatmaya gerek yok, sadece gercekleri acik acik yazmakta fayda var, yani sanal aleme yaziyorum diye hayatimida sanallastiramam ya, buraya aman kaynanami cok severim oda bana bayilir da yazabilirdim ama kendimi kandirirdim,

Nerde kalmistik, ha dün kaynanamlar geldi bize, oturduk yemek yedik gayet normal seyrinde ilerliyodu hersey, taa ki Kaynanam her zaman oldugu gibi sirf Dilara'yi sinir etmek adina bana vurur numarasi yapana kadar !! Bunu hep yapiyor ne anlar ufacik cocugu sinir etmekten anlamis degilim, ama Dilos bu defa hic sinirlenmedi, gayet sakin bi sekilde " Babaanne seni sevmiyorum evine git" dedi yetmedi gitti kaynima " Amca babaannem eve gitcekmis götür hadi" dedi gitti kapiyi bile acti, ben sok oldum sanki ögretmis gibi :((( üzüldüm aslinda sonucta Babaannesi ve torununu cok seviyor ama bu yaptigi sulu sakalarin ters teptigini ve torununu ondan uzaklastirdigini görmüyor maalesef, benim kizima hic birseyi ögretmeme veya göstermeme gerek yok bu konuda kendi görüyor ... Neyse kaynanam durumu sakaya aldi da ortam gerilmedi, gerci benim ögrettigimi düsündügüne emin gibi bisiyim ya neyse :))))

Bu kadar kaynana muhabbeti de yeter :))) biraz hamileligimden bahsedeyim :) bulantilarim büyük ölcüde azaldi, ama agzimdaki o garip tat hala duruyor, ne yersem yiyim ayni tat sanki bakalim bu ne zaman gececek, göbegimde cok cabuk cikti normal kiyafetlerimi hic giyemiyorum artik, bu yüzden gecen hafta cikip bir pantalon ve bir etek aldim , keske su hamileliginde sirf azicik göbegi cikanlardan olabilsem ama i ih simdiden 5 aylik gibi duruyorum oysa daha 3 ayim yeni bitti, neyse beklicez görücez, cinsiyetini cok ama cok merak ediyorum ya, bi an önce ögrenmek istiyorum umarim ablasi gibi doguma yakin göstermez :))) isim konusunda karar verildi bile, Erkek olursa Arda, kiz olursa Ya Ada yada Azra düsünüyoruz ama kiz ismi daha kesin degil, her an degisebilir :))))

Bebek arabasi ve Bebek yatagini yeni alacagiz, cünkü Dilos'da kullandigimiz araba hic kullanisli degildi o zamanalr moda diye kocaman lastikli arabalardan almistim ama sehir merkezine gidildiginde o koca tekerlerle hic bir magazaya ve alisveris merkezine giremedik ,simdi dönen tekerli bi araba düsünüyoruz,hatta ben gözüme bi tane kestirdim bile , yatagi da Dilos tepe tepe kirdiydi :)))) Ay ya ben bir an önce dogurup bebegimi öpüp koklamak istiyorum, gecmiyor günler gecmiyoooorrr :))))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Kasım 02, 2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At Pazartesi, Kasım 06, 2006, Blogger sevilay

    selam canim, kusura bakma, uzun zamandir bende sana ugrayamadim, son zamanlar bendede baya bir stess ve yogunluk vardi.

    Evet cok haklisin, kis geliyor, geldi bile, ama burada kar pek yagmioyr, yagarsa da bir iki gün duruyor ve gidiyor, söyle lapa lapa kar yagmasini ve aksam üsütü, sokaktaki lambalrin isigin altinda gezmek isterdim, kara basincada gicir gicir olsun isterim, cok seviyorum ben kari, inallah bu sene cok yagar ve biz oglusumla karda bogusuruz.

    Seni öpüyorum kendine iyi bak.

     
  • At Pazartesi, Kasım 06, 2006, Blogger birten

    bende kari sevenlerdenim ama üsümeyi sevmedigimden üstüste giyer cikarim...
    benim icimden gecen erkek olacak, ne biliyim öyle gecti birden aklimdan:)) ama hayirlisi olsun, dedigin gibi soguklar geldi ama bizim buraya henüz kar yagmadi ama yakindir!!!
    kayinvalden konusuna gelince, gereksiz sakalar yapmak insanin moralini bozuyor ve kücük cocuga bile anlamsiz geliyor!!ama gelde bunu ona anlat, anlamak istedigi gibi anlayacaktir, tatli dille anlatsan bile..
    bende simdiden arabalara bakiyorum cocuk icin ama nasil bisey alacagimi bilmiyorum, ilk aylar icin maksi kosili 3 tekerlekli araba ve sonrada normale dönüsenlerden istiyorum, hem az yer kapliyor hemde pratik..bide oda bakiyoruz...bende biran önce sarilip onu koklamak istiyorum ve hep dua ediyorum bunun olmasi icin!! kendine iyi bak ve karnin falan ciktigi icinde dert etme..yapi meselesi bazilarinda cabuk cikar, bazilari belli etmez, en önemlisi saglikli olmasi...öptümmmm:))

     
  • At Pazartesi, Kasım 06, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim Insallah sizin oralara da cok cok kar yagarda oglusunla bogusursunuiz, biz gecen sene iyice tadini cikartmistik kizimla, iyiki de yapmisiz bu sene babasi ile oynayacak mecburen bende onlari izlicem bir köseden :((( neyse seneye bebis'de katilir dördümüz yuvalaniriz karlarin icinde dimi :)))


    Birten'cim bende üsümeyi hic sevmeyenlerdenim, lahana gibi giyiniyorum resmen kat kat :) ama hala üsüyorum :)

    Hadi bakalim icine dogan olacak mi ?? ne zaman ögrenirim ki cok merak ediyorum, Dilos cok gec göstermisti ya :) carsamba randevum var yine bakalim 13 haftalik olduk belkiiii görünür :))

    Kayinvalidem hep böyle sakalr yapar, aslinda hoslanmadigimizi cok iyi biliyor ama inadina yapiyor sanki, birde son zamanlarda bebisin cinsiyetina takmis durumda, erkek senesini kacirdin sen gec kaldin diyip duruyor, bende kiz olursa sevdirmicem görürsün dedim, cok sinirimi bozdu cünkü :))))