Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Salı, Ekim 24, 2006
Son günlerimizden kesitler :)
Son günlerde bizim evde Arda asagi Arda yukari durumlari yasanmakta, Dilos feci sekilde bu ismi sahiplendi kardesi icin, ki daha Erkek olacagi bile belli diil simdi her dakka Arda sayikliyor,30 hafta daha nasil oyalayacagiz bilmem :)))))

Sadece bir defa Arda dedik onun yaninda, o da kardesin olursa ismi ne olsun diye sorduk kalkti Ediz dedi, bizde Ediz olmaz o teyzenin oglu ya kizim , senin kardesin erkek olursa Arda olsun mu ? dedik, demez olaydik !!!

Yemek yiyorum geliyor "Annee Arda acikmis mi ? diye soruyo, yatiyorum " Annee Arda'nin uykusu mu gelmis" diyo, herseyi Arda'dan biliyo !!

Haftasonu Kuzenim geldi bize, benim kiz sakarlik yapip bir adet tabagi parcaladi, hemen gidip mutfaktan el süpürgesini getirdi, ben almak istedim gayet ciddi bi sekilde " Hayir Annee sen yapma Arda acir, teyze yapsin" dedi, sok oldum sanki ögretmis gibi," kizim teyze yokken kim temizliyo evi baban mi?" dedim " Eveeeettt baba yapiyooo" dedi, e bende sustum artik yoksa daha fena batacagiz milletin gözünde :)))

Dün Bayramdi ya, biz de Ablama gittik kahvaltiya, ordan dönüste yolda komsum ile karsilastik, giyinmisler süslü püslü geziyolar, Dilos tutturdu mu bende dügüne gidicem diye zirlamaya, evladim ne dügünü sabahin köründe !yok dügün falan bayram bugün bayram!! geziyo millet diye anlatiyoruz ama yok i ih bütün gün "Ilhan dügüne gitti bende gidicem" diye miyladi, bende bütüngün " Dügün diil kizim, bayram bugün bayram, Ilhan Babaannesine gitti" diye aciklama yapmak durumunda kaldim Allahima sükürler olsun bu sabah unutmustu :)))


Bugün onu kresten aldiktan sonra Alisverise götürdüm, bayiliyor benimle yalniz gitmeye, kücük alisveris arabalarindan aliyoruz, ben elimle gösteriyorum o alip sepete koyuyor, pek egleniyor bana yardim ederken yavru kusum :)))

Son günlerde Mutfaga da ilgisi artti, ben yemek yaparken ben karistiricam diye yalvariyo, kurabiye yapalim diyor, pasta yapmak istiyor, ama Annesinin dermani yok bilmiyor bende onunla birlikte bisiler yapmak istiyorum ama kendimi zor tasiyorum bu günlerde, devamli esneyerek dolaniyorum resmen, ne zaman enerjik olucam ben ya??

Dilos'a hamileyken de ayni böyleydim 4-5 aylikken falan anca kendime gelmistim, ama o zaman Dilos yoktu özel ilgi isteyen yoktu, icim rahat yatiyodum tüm gün, simdi Dilos icin üzülüyorum ama elimden de bisi gelmiyo, umarim daha cabuk atlatirim bu dönemi, ay su yaziyi yazarken bile habire uyuyacagim nerdeyse, en iyisimi burda kesmek, sonra devam ederim, benim kizimda marifet cooookkk

 
posted by süpürgesizcadi at Salı, Ekim 24, 2006 | Permalink |


8 Comments:


  • At Çarşamba, Ekim 25, 2006, Blogger birten

    yorum göndermede problem var galiba,bayagi bir denedim yorum yazana kadar,önemli degil ama sadece sana söylemek istedim.kizina cook güldüm:))ee zaten cocuktan haber alican dimi ama?? seni ve bebegi düsünmesi ne güzel ama kizinin,en azindan kiskanmicak..bende cok uyudum bundan 3-4hafta öncesine kadar,ama simdi öglenleri uyumuyorum..hatta su aralar daha hassas oldum,geceleri ikidebir uyaniyorum..en azindan cocuga aliskanlik olur kalkmak icin..arda ismi cok güzel,abimin oglunun ismi arda..saglikli olsun,kacinci haftadasin,doktor bana 4 aylikken söylemisti..yazdiklarini okuyuncada kizin daha ayri bir yeri var galiba,ne biliyim mutfaga ilgileri,süsleri,alisverise gidisiniz:))) tabiki oglende farkli,hepsinin yeri ayri...
    siir cok güzelmis..kendine iyi bak!

     
  • At Çarşamba, Ekim 25, 2006, Blogger sevilay

    kiz cocugu baska oluyor demekki? Ehh peki senin icinde ne his var? Erkek mi kizmi? Ben hamileyken, daha 3 ayliktim ve icime dogmustu, erkek olacak dedim, kadindr.um kiza benziyor demisti ama bizim velet kendisini göstermiyordu, 8 aylikken ögrendim erkek olacagina. Umarim senin bu kadar uzun sürmez ve hemencik gösterir kendisini.

    Ayy bu uyku hali cok kötü oluyor, ALLAH dan benim sadece 2 ay sürmüstü, umarim seninde az sürer.

    Kendine iyi bak güzelim, selamlar

     
  • At Çarşamba, Ekim 25, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Birten yorum ayarlarina baktim ama ben bi sorun göremedim, belki tam senin yazdigin zamana denk gelmistir, az önce de bloglara ulasilamiyordu mesela, netten sanirim :)

    Cinsiyet konusuna gelince Dilosu yaklasik 7,5 aylikken ögrenmistim, umari bu Ablasi gibi utangac cikmazda gösterir bir an önce :))

    Kizlar hem cok tatli hemde cok cadi oluyolar, evlat ne olursda olsun cok özeller iste, gör bak sende neler yasayacaksin miniginle :)))

    Sevilay'cim Samet'de ayni Dilos gibi utangacti desene :)) Bende Dilos'da hep Erkek diye düsündüm ama kiz oldu :)) Birde benim doktorum kesin emin olmadan söylemem diye inat ettiydi,

    Su an hic bir his yok desem, yani arada kiz gibi geliyor arada Erkek gibi :)) bazen kizim diye severken buluyorum kendimi o da dil aliskanligi olsa gerek :)

    Benim tek derdim bir an önce ögrenip ona göre alisveris yapmak :))

     
  • At Perşembe, Ekim 26, 2006, Blogger Gamzeli

    Allah kurtarsın umarım ki ardanız sağlıklı bir bebek olarak dnya ya gelir...

    Sevgilerimle
    İzmir'li Kuğu

     
  • At Salı, Kasım 14, 2006, Anonymous Adsız

    SAKINECIM TEKRAR HAYIRLI OLSUN CNM SAG SALIM ARDANIZI KUCAGINIZA ALIRSINIZ INSALLAH ALLAH NAZARLARDAN KORUSUN DILOSS HNM ABL OLUYO AH BENIM KIZIMDA COK ISTIYO HEMDE ADINI ARDA ISTIYO INAN DUYMASIN KISKANIR ÇOK:D ANNE KARDESIM OLSUN KIZ OLURSA PELİN ERKEK OLURSA ARDA OLSUN ZATEN BIZDE ERKEK OLSAYDI ARDA KOYACAKTIK:D AMA OKULDAKI ARDADAN ETKILENIYOR:D CNMM KENDINE COK IYI BAKK INSALLAH GRSRZ GELDIGIMDE İREM-LARA

     
  • At Salı, Kasım 14, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Irem'cim insallah Lara'nin istedigi olur ve bir erkek kardesi olur :)))Adi da Arda olur :))) bakalim bizim cinsiyet hala belli degil, bi ögrensek de rahatlasak, Arda'mi yoksa degil mi :)))

    Insallah görüsürüz canim geldiginde, ben cok isterim seninle yüzyüze de tanisip konusmayi :))))

     
  • At Cumartesi, Ocak 26, 2008, Anonymous Adsız

    çok ihreç bi sayfa

     
  • At Perşembe, Şubat 21, 2008, Blogger lalubalia

    bende de süpürgeli bir cadı var...1,5 yaşındave tam bir cimcime.ev temizliyorum süpürgeyi elimden alıyor,bulaşık makinasını beraber boşaltıyoruz.yemeğini de kendi yiyor.cadı ya cadı....adı Pelin!