Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ocak 15, 2007
Oy Tembelim tembelll :)))
Yazima bu iki pembe gül resmi ile baslamak istedim, kizlarim da benim iki gülüm ya o bakimdan :))))



Kac gündür Blogumu güncelleyecegim de bi türlü pc basina cöküp yapamadim !!!

Ciddi bir tembellik var üstümde, evi bile zar zor toplar oldum, sanki biri beynime silah dayamis da zorla baskasinin evini temizliyormusum gibi oflaya poflaya yapiyorum, hayir bi yandan da kendime "Kadin sanki baskasinin evini mi temizliyon, kendi evin iste, senin esyalarin temizle alla allaa" diye de firca cekiyorum :))))

Temizlik yapisimi da bi görseniz, o ayri bi alem, iki toz al iki otur, niye cünkü belim agriyo :( evet cok erken bel agrisi icin ama bu bel agrisi bana kizimdan hatira kaldi, ona hamileykende cok belim agrirdi 5 dakikadan fazla ayakta duramazdim, al bu da ablasi kilikli olcak :)

Gecengünlerde tembelligi atayim biraz üstümden dedim ve temizlige giristim, canim nasilda söyle dip köse temizlik yapmak istiyor, ama yapamiyorum ki, uzanmak yasak, egilmek belimi agritiyo, agir kaldiramam, kimyasal ilaclardan uzak durmam lazim, eeee nerde kaldi zevki temizligin ??? söyle haldir huldur esylari kaldiracagim, bi elimde camasir ilaci bi elimde bez camlari silecegim bi yandan "kakilmistir benim adiiiim heryeri siler parlatiriiiimmm" diye sarki sölücem ki temizlik yaptigimi anlayayim

Neyse giristim ben yine de, önce oturma odasi iyice tozu alindi, oturuldu, sonra kalkip süpürüldü yine oturuldu,paspas olayi sonraya birakildi ve kizin odasina gecildi, dolaplar bosaltildi, kücükler ayiklandi,oyuncakalrin yarisi cöpü boyladi, diger yarisi paketlendi kilerin yolunu tuttu, elde kalan bikac oyuncak özenle toplandi ve oturuldu, kalkildi odanin tozu alindi yine oturuldu, kalkinca oda süpürldü, paspas yine sonraya birakildi :)))

Yatak odasina gidildi, dolap acildi, aaahhh ahh cekildi eeee bu göbekli halimle giyemiyorum ki caniiim kiyafetleri, giymediklerim ve bi süre giyemeyeceklerim toplandi hava gecirmez özel torbalara kondu ve göz önünden yok edildi :))) orasi da süpürüldü ve nihayet bütün ev paspaslandi :))

Simdi merak ediyorum evin bu temiz ve mis hali ne kadar dayanacak ki benim iki terminatörüme ???

Haftasonu benim cadi bizim dügün albümünü gecirmis eline bol bol firca yedik hanimdan, onu nereye birakmisizda onu niye götürmemisiz de ay analatamadik sipaya sen yoktun o zaman diye :))) Hatta Fotolarda kiz kardesim kücük oldugu icin taniyamadi Dilos ona dönüp " Teyzee seni de mi götürmediler dügüne,dedem mi izin vermedi?" diye sordu :)) Alem bu cocuk :)))

Dün aksamda Yunan restaranuna gittik yemege, Dilos iki dakka susmadi , yemekten önce Dondurma yicem diye zirladi, yemegi begenmedi hadi eve gidelim diyip durdu, bi daha Dilos'la yemege cikmak mi aman aman kalsin ben almim :))))

Cumartesi günü internetten bebisin arabasini siparis ettim, aslinda arabayi Toys'r'us da begenmistik ama ben nette arastirinca 100 euro daha uygun fiyata satan bir firma buldum ve ordan siparis ettim, iyi ki arastirmisim yoksa bayilcaktik o kadar parayi, Ama Dilos begenmedi neymis pembe olsunsunmus, ona kalsa hersey pembe olsun, odasini boyadigimizda da iki duvari pembe iki duvari mavi yaptiydik, simdi ona kiziyo niye mavi yapmisiz sadece pembe istermis eller belinde habire azar isitiyoruz cadidan :))))

Yavas yavas Killerden eski esyalari da cikartmaya basladik ama ilk önce aklima bile gelmeyen bi detay cikti ortaya, Dilos Kis bebegiydi bu Yaz bebisi olacak yani bircok seyi kullanamayacagiz biz :((( oysa Dilosun hic giymedigi o kadar güzel kiyafetleri vardi ki, ama hepsi kalin tam kislik yani Mayis ayinda sanmiyorum giyebilsin :((

Offf bi sürü isim var Mutfagimda gelcek 3,5 hafta sonra, daha orayi bosalticam, elektirik falan dösencek yeniden simdiki halinden cok farkli olcak cünkü, firin ve ocagin yeri degisecek ,yavas yavas basladim lazim olmayacaklari falan yavas yavas kaldiriyorum, o da iki esya kartona 3 dakka otur seklinde, Gecengün Can'dan azar isittim zaten,kendimi cok yoruyomusum, ama napim bu islerin bi sekilde yapilmasi lazim, yavas yavas yapiyorum zaten, bu hizla devam edersem sanirim 3 ay sonra falan bosalir mutfak dolaplari :)))

Neyse hepsi bi sekilde hallolucak insallah, Kardesimde gelecek yardima kiyamam benim icin izin almis 4-5 gün yanimda kalacak ay sonunda , o zaman bi sürü is hallederiz zaten ikimiz birlikte :))
 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ocak 15, 2007 | Permalink |


2 Comments:


  • At Salı, Ocak 23, 2007, Blogger sevilay

    off canim benim, o bel agrilarini bilirim ben, samet te bende cok cekmistim, 2 dakika ayakda sonra oturmam lazimdi, hatta son 1 ayida basonla yani (Krücken) onlarla yürümeye baslamistim, yoksa hic olmuyordu, merdivenleri 10 dakika da cikiyorum, nefesim kesiliyordu. Insallah ikinci hamileligimde cekmem diye düsünüyorum ama galiba cekecem.

    Temizlik isinide bilirim, ama bak kardesin gelecekmis, kendini cok yorma, bebegini düsün canim.

    Dilosun aklina gelenlerine hayran kaliyorum, dügüne neden gelmemis, ay yerim ben onu.

    Iste bu kis ve yaz bebek olayi cok kötü, yazik oldu esyalara desene. ben ikince cocugumu planliyorum, yaz cocugu olsun istiyorum, eger yaz cocugu olursa, kizkardesimden dünya kadar esya alacagim, eger kis bebegi olursa, sametin zaten deposu var.
    Sana kolay gelsin diyorum canim, kendine iyi bak. hadi öptüm sizi

     
  • At Salı, Ocak 23, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim insallah ikinci gebeliginde cekmezsin ya,cok kötü bu bel agrisi :((((

    Ya sorma bir de bizim ailede hep erkek var en büyük ablamin iki oglu var, bi büyügüm olan ablaminda bir oglu var, ve hepsi kis bebegiydi :)))

    gerci öyle olmasaydi da ben kendimi tutamazdim sanirim ne güzel seyler var ya insanin ici gidiyo valla, hele yazliklar bi ciksa hemen aticam kendimi alisveris merkezlerine ya daha heryer kislik dolu :))))

    Temizlik artik yapmiyorum, yani günlük isler disinda, kardesimi bekliyorum, zaten Mutfak tadilati baslayinca ortalik toz duman olcak ne diye kasayim kendimi dimi :))))