Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Aralık 06, 2006
Nerden baslasam ki ???
Oldukca uzun bir ara vermek durumda kaldim bu defa :(

Önce cok kötü dis agrilarim vardi,hatta bir gece hic uyuyamadim dis agrisi yüzünden, aslinda hala dis doktoruma gidiyorum düzenli ama bu doktoru bulmadan önce gittigim doktor bütün dislerimi mahvetmis, öyle ki yaptigi bütün dolgulu dislerim cürüdü, hemde sadece 1 sene icinde :((( simdi ki doktorum her bir dis icin 1 saat harciyor nerdeyse, önceki doktorum 4 oturumda bütün dolgularimi yapmisti sözde :(((
Ayrica iki adet kök tedavisi var 1 tanesi baslamisti digerini bekliyoduk daha, ama agri yapinca onun kök tedavisi de basladi gecen hafta, su an iki taraflada dogru dürüst yemek yiyemiyorum, kendimi dissiz nineler gibi hissediyorum :((((

Tam dis agrisindan kurtuldum derken bu defa cok kötü bir bogaz enfeksiyonu basladi bunu grip de yalniz birakmadi, yaklasik 1 hafta resmen süründüm, zaten dislerim yüzünden dogru düzgün yemek yiyemiyorken bogazlarimin acisindan hicbisi yiyemedim, sadece corba icebildim bol bol, Hamile kalmadan önce olsa umrumda olmaz bahaneyle kilo verdim derdim ama bu sefer cok korktum bebise bisi olur diye o yüzden zorlana zorlana yedim ve özel vitaminler kullandim, allaha sükür simdi hepsi gecti iyiyim artik :)))

Cadi kizimi da Yilbasi heyecani sardi, heryeri isil isil görünce cok seviniyor, Noel baba bu sene ona da gelcekmis öyle diyor, Yilbasi agaci bile aldik bu sene onun icin, normalde ben evim kücük diye cok hopsuma gitmesine ragmen hic aldirmamistim, ama bu sene Dilosum cok heveslendi diye kücük bi tane plastik olanindan aldik, daha süsleme tamamlanmadi tamamlansin resmini de eklerim buraya, eve hos bir dekorasyon oldu, aksamlari isiklarini yakinca cok güzel oluyor, bi de süslemesini yapabilsem tam olucak ama bi türlü istedigim tarzda süs bulamiyorum!!


Hediye listesi de kabarik kücük hanimin , bi sürü sey istiyo, liste basinda su gecenlerde anlattigim At kafasi var, Atin saclarni boyayip tokalarla süsleyebiliyor , ikinci sirada Bebek var, Aglayan, su icen, altina yapan ve gaz cikartan bir bebek:))) ikisini birden almak istemiyorum bende ona karar vermesini söyledim ve söyle bir cözüm buldum, yilbasi ve bayram hediyesi olarak ilk istedigini alacagim, ikinci istedigini de Kardesi getircek gelirken :))))) Karar veremiyo ama cadi, bi at diyo bi bebek :)))))


Araya bu kadar uzun zaman girince yarim yamalak anlatiyorum cogu seyi ama bu bana ders 0lsun bi daha bu kadar ara vermicem :)))

Gecengün Araba ile dolasiyoruz disarda feci yagmur yagiyor, bizim cadi kar yagsin istiyo ya, bi baktim bu Dua etmeye basladi " Noluur kar yagsin, nütfeeennn, hep yagmur hep yagmur yetell artik yetel, ben kar oynamak istiyom ben Babamla kaymak istiyom, nütfeeen, bitte bittteeee" diye dua ediyo cadi :)))))

Bugün Ayrica doktoprumda randevum vardi, bebisi gördük, ben aslinda bugün cinsiyeti ögreniriz diyordum ama maalesef tepetaslak yatiyor icimde bizdik hicbisi anlasilmadi, sagligi yerinde haftasindan bile daha iyi gelismis eh bunlarda en önemlileri zaten degil mi ??? 17 haftalik oldum bu arada ilk basta zaman gecmiyor gibi gelmisti simdi nerdeyse yariladim hamileligi diyorum :))) Bir an önce kucagima almak istiyorum ya, cok sabirsizim coookkk :))))

Neyse simdilik burda birakiyorum yazmayi cünkü ne yazacgimi bilmiyorum aslinda bi sürü sey vardi aklimda aaa mutlaka yazmaliyim dedigim ama au an hic aklima gelmiyor :(((((
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Aralık 06, 2006 | Permalink |


6 Comments:


  • At Cuma, Aralık 08, 2006, Anonymous Adsız

    selam canim
    ilk önce geccccmissssss olsun, ne bu ya, dis agrisi, bogaz agrisi, neseki atlatmissin. Dikkat et kendine.

    Gelelim su nikolaus isine, gecen esimle bu konu üzerine tartistik. Nikolaus histrian inancina bagli, tamam türkiyede dogmus ama bizim dine degil histrian inancina inanmis birisi, yaptigi sey cok güzel birseydi ama yinede ben karsiydim, aslinda bakarsan hala ögleyim de... Esim bana söyle diyor, zamaninda benim ablalarim nikolaus gününde kapinin önüne cizme koyarlardi ve bende heycanla hediyelerimi acip bakardim ve ertesi gün okulda anlatirim dedi. Ben evde böyle birsey yasamadim, sadece okuldan biliyorum, bana sorduklarinda, ben müslimanim, bizde bu kutlama yoktur diye söylerdim. Hediyeler ederdik birbirimize ama dedim ya, okulda oluyordu bu olaylar. Annem ve babam böyle birsey yapmadiklari icinde hic özlem cekmedim.
    Simdi Samet var, o daha kücük, ama kindergarten´e basladigi zaman, oda taniyacak böyle seyleri. Memo diyorki, simdi bütün cocuklar hediye alacaklar, Samete sorduklarinda, cocuk öyle sussunmu diyor? Bende hayir canim, anlatabilir, ama kiskanmamasi icin, nikolaus gününde ben oglumla gider özel bir gün yaparim, mesela oynama parkina giderim. Durumu iza ederim diye gibi cümleler gecti. Görümcem, ogluna (Enes, 4 yasinda) hazirlamis ve kapinin önüne koymus, birden telefon calmis ve Enes cikmis telefona, telefonda bir tanidik, ehh nikolaus geldimi, sana hediyeler getirdimi diye sormus, oda hayir daha gelmedi nikolaus demis, diger tarafdan yine, o zaman kapi ac ve bak. Cocuk sevincten havaya ucmus:) Hediyelerini almis.
    Simdik, bu duruma nedenir? Yaptiklari sey, histianlari taklit etmek, oysaki bizim dinimizde o kadar güzel günler varki, kutlanmadik, ne yazikki. Mesela sordum, magdem ablan Enese hazirladi, peki cocukbayraminda yani 23 Nisanda enese hediye aliyormu diye sordum, cevap (-----).

    Tamam, baska bir ülkede yasiyoruz, uyum saglamamiz lazim, ayak uydurmamiz lazim, ama bu demek degilki, onlarin inanclarinada katilmak lazim

    ben simdi böyle konusuyorum, samet okula gittiginde o da istiyecek, biliyorum, ama ben yinede ona aciklamayi tercih ederim, ne olur bilmiyorum. benim düsüncem bu.

    Tabiki herkes bu konuda farkli düsünüyor, saygi duyarim. Sen mesela camagaci almis koymussun, ben mesela asla ve asla koymam. Neyse bu konu baya uzadi

    Gelelim su kar meselesine, bizde dört gözle bekliyoruz kari, biran önce yagsada bizde karda yuvarlansak, samet gecen seneki kari hatirlamaz sanirim, bu sene ne yapacak, cok merak ediyorum,eger kar yagmassa onla, bir yere giderim, sauerland oder so, wo es schnee gibt.

    Kendine iyi bak canim
    öpüldün

     
  • At Cuma, Aralık 08, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Gecmis olsun dileklerin icin tessekür ederim canim, gecti cok sükür simdi cok iyiyim :)))

    Bu arda Bloguma nolmus benim yaa cözemedim bi türlü :(( ben mi garip görüyom tek acaba yoksa sizde mi tek yazilari görüyorsunuz, stil yokolmus :((((

    Sevilay'cim benim kücüklügümde de yasanmadi bu noel olayi, Ama ben Dialar'nin her iki kültürü de taniyarak ve bilerek büyümesini istiyorum, gerek dini bayramlarimizda gerek diger bayramlarda Dilos'a mutlaka kücük bir Hediye alinir, 23 nisan'da mesela bir arkadasimza kart gönderdik birlikte hazirlayip, baska bir arkadas'da bize gönderdi bebislerimiz.com'da cekilis yapmistik:))yine bayramlarda Gider büyüklerinin ellerini öper, biz zaten Noel kutlamiyoruz biz yilbasini kutluyoruz, ve her sene evin kücüklerine yilbasi hediyesi alinir:) cocuklarin gözünün ici gülüyor buna da degiyor acikcasi, ha Müslüman olduklarini unutmuyiorlar bu arada :)))))

    Ben sahsen hristiyanlari taklit ettigimizi yada onlara özendigimizi düsünmüyorum, sonucta kurdugum acagin altinda sarkilar söyleyip dualar etmiyoruz, onlar noel agaci diyor ben yilbasi agaci diyorum, onlar dini sembol olarak görüyor ben dekorasyon olarak görüyorum, biraz bakic acisina bagli,

    Dilos'a tabii ki durumu acikladim yani bizim dinimizde Noel kutlamasinin olmadigini ve bizim yeni gelen yili kutladigimizi aciklamaya calistim, cocuk akli ile ne kadar anladi bilemiyorum tabii, bence bu kadar kücük yasta cocuklara dini aciklamaya calismak cok zor yanlis anlamaya o kadar megilli oluyorlar ki, din ve ölüm bu iki konuyu cocuga anlatirken cok dikattli olmali sevilay'cim sende Samete aciklama yapmadan önce bir uzman görüsü al istersen, ben öyle yapmayi düsünüyorum, dedigim gibi Hristiyan bir ülkede yasiyoruz ve onlarin gelenek ve adetlerini görerek büyüyoyorlar, yapacagimiz en ufak bir hata onlarin dine bakic acisini kötü etkileyebilir :((

    Kar meselesine gelince bizim buraya yaginca iyi yagiyor kar bi yere gitmeye gerek yok, aslinda ben hamile olmasaydim bizde Avusturyada bir klube kiralayacaktik bikac arkadas kizak kaymaya gidecektik ama ben yamuk yaptim :)) ben kayamazsam kimse kayamaz dimi ama :)) seneye insallah :)))

     
  • At Cumartesi, Aralık 09, 2006, Anonymous Adsız

    selam canim,

    blogun normal, hersey yerinde, yani yazilar da var, ciceklerde, hersey ayni.

    Inan canim, bu konu o kadar uzun ve derin ki, yazdikca yaz....

    Ben dedim ya, simdilik böyle düsünüyorum ama ilerde ne olur bilmiyorum, esim benim fikrimde degil, o da istiyorki, Samet hersey tanisin, bende tabiki istiyorum tanimasini, ögrenmesini, ama kendi acimdan nikolaus vs. seyleri yapmak, tuhafima gidiyor iste, neyse.

    avusturyaya gidemecegin icin üzüldüm, seneye yaparsin, aslinda bizim aklimizdan geciyor, belki yilbasina dogru isvicreye gideriz diye. Nasiip bakalim.

    Öpüldün

     
  • At Pazartesi, Aralık 11, 2006, Blogger birten

    süpürgesizcadi 17 haftalik oldu demek:)) ne güzel:)) aslinda bence ilk zamanlar daha cabuk geciyor, ilerledikce hareket kisitlandikca zaman gecmiyor yada gecmiyormus gibi oluyor... ufaklik göstermedi demekki kendisini:)) süpriz yapicak, seni biraz daha meraklandiricak... hastalanmana cook üzüldüm, bende grip oldum 3 hafta gecti ve daha yeni atlattim sayilir!!kendine iyibak, bol bol c vitamini alki fazla hastalanmayasiniz!!gecmis olur insallah:))
    kizinin listesi, vallahi bende olsam bende sasirirdim hangisini istiyecegimi:)) yilbasinda hep hediye aliriz ve benimde kücükken hep isteklerim olurdu kizininki gibi annemde bana secim yap derdi:(( ve o günü iple cekerdim, hangisini alacak diye...o heyecani, o mutlulugu ve bekleyisi anlatmam imkansiz.. benim icin inanailmaz bir mutluluktu...paketi orda görüp o saati beklemek;))
    böyle kücük heyecanlar mutluluklar hayatimiza ne güzel anlamlar katiyor dimi??heleki hatirlaninca o nalar!! kis bambaska güzel bence, her yer isik:)) bende evimde süslemeler, isiklar yaptim:))icim acilsin;))
    kendine cook iyi bak. kizini ve seni öptümm...

     
  • At Perşembe, Aralık 14, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim evet haklisin bu cok derin bir konu uzadikca uzar ;)))

    Ben üzülmüyorum gidemedik diye cünkü gitsek bile Yilbasinda geri dönmemiz gerekecekti cünkü ayni gün Kurban Bayrami Annemleri görmeden olmaz yani, seneye insallah Yilbasinida gittigimiz yerde kutlariz diye düsünüyoruz ya bakalim kismet :))

    Birten'cim evet sende hasta olmussun simdi okudum blogunda cok gecmis olsun, aslinda cok dikkat ediyorum ama yine de sifayi kaptim, havalardan oldu bence :((

    Ya sorma acmadi bebis bacakalrini pek terbiyeli olcak diyorum :)))))) bakalim 3 Ocak'da tekrar gidicme doktora insallah o zaman gösterir yoksa ben catlayacagim :)))

    Dilos'un herzaman böyle uzun listeleri vardir, istekleri hic bitmez, her gördügünü ister ama bi süre sonra kendisi bile unutur ne istedigini, ama bu at kafasini unutmadi bi türlü, bizde gittik aldik artik el mahkum :))) sansimiza yeni modeli cikmis bunlar indirime gelmis :)))

    Evet heryer isil isil cok güzel ama yilbasindan sonra boguyor beni biliyormusun hemen toplasinlar istiyorum, bana neyse :)))

     
  • At Perşembe, Aralık 14, 2006, Blogger birten

    son cümlene cook güldüm:)))))