Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Perşembe, Kasım 16, 2006
Aslinda haftasonu yazisi olcakti :)
Ama pazartesi basladim yazmaya anca bugün bitirebildim :)

Cumartesi sabahtan kizimla tembellik keyfi yaptik, , o bir koltuga serildi ben bi koltuga :)) Babamiz gece calistigi icin o zaten horlamakla mesguldü :)) Dilara'ya film secmesini söyledim, önce Barbie ve 12 dans eden Prensesi izledik, bitti , Barbie ve 12 Dans eden presnsesi izledik, bitti Barbie ve 12 Dans eden Prensesi izledik :))

Yok yok yanlis yazmadim, tam 3 defa ard ardina ayni filmi izledik, niyeymis, cünkü cok güzelmis :)) Icim disim Barbie oldu, yetmezmis gibi Alman kanalini actigimizda reklamlarda Bu filmin bilumum oyuncaklarinin reklami cikti, Tabii ki hepsini almamiz yönünde emir verildi hemen !!!yok yok bu cocuk bizi milyoner saniyo kesin :)))

Neyse efenim ögleden sonra babamizi yataktan kazidik (azcik zor uyanir da kendisi sagolsun) Sünnet dügününe davetliydik o gün, aslinda benim hiiic Dügüne gidecek halim yoktu ama Dilara Dügün delisi, birde yakinen tanidigimiz bir arkadasin olunca el mahkum gittik :))Dilos tabii ki Hint kiyafetini giydi, salina salina girdik salona, salon kücüktü davetli coktu feci kalabalikti yani, Dilos yanimdan bi dakika bile ayrilmadi o bile ürktü kalabaliktan, yoksa dügünlerde Dilosu pistten indirebilene askolsun :)))

Bi ara palyaco geldi, balonlardan sekiller yapip dagitti cocuklara, balon icin bile izdiham yaratan bazi Vatandaslarimiza burdan selam ederim cok kinadim sizi cook, el kadar cocuklari ezecektiniz nerdeyse bir balon icin koca insanlar olaraktan ayip ayip !!!!

Ben alttaki resimde pek baygin bakmisim ayol, sanirim palyaco ile alakali, hi sevmem palyacolari senirim kücücükken Annemlerden gizli gizli izledigim " O" filminin yan etkisi bu :))) hayret ben kücükken korku filmi izlerdim, simdi tirsak oldum :)



Efenim su alta karalerde görmüs oldugunuz üzre, benim Cadi kizim babasinin ceketini iliklemeye calisiyor, yalniz babamizin göbeginin masallahi oldugu icin beceremiyor ve en sonunda babasina " Babaaaaa yemek yeme artik yeter,bak göbek var sende kocaman, ceket olmuyoooooo" diyerek babasinin tüm karizmasini ayaklar altina aliyor :)))

Aslinda zavvalicim her yaz kilo vermeye karar veriyor ama bi türlü baslangici yapamiyor ) yemek yemeyi cok seviyor üstelik birde gece calisinca kilolari daha kolay aliyor, Ama vermesi kendi sagligi icin iyi olucak ya dur bakalim, simdi benimle birlikte sisiyor :))))









Pazar günü Nürnberg'de yasayan Ablam Burda oturan Ablama gelecegini haber verdi, bizde hepimiz En büyük ablamda toplastik, yedik ictik muhabbet ettik, ben bol bol Ediz'i sevdim, sipa cok tatli oldu ya, tam da yaramazlik zamani, Annesi elleme dediginde falan hic tinmiyor bile, kafayi bile cevirmiyo sadece yan yan bakip yapacagini yapiyo :)))))

Pazartesi günü Kizi kresten aldik ve bebise yatak bakalim diye ciktik yola :) Önce burdaki Türk Mobilyacisina gittik, ufacik bir yatak vardi tamam cok güzeldi, takimlari falanda sahane ama bebis ayaklandigi an o yatagi kaldirip baska yatak almamiz gerekicek, Fiyatini sorduk asagi yukari 270 Euro dedi, sadece takimi sordum onun icinde nerden baksaniz 120-130 vardir dedi, sanirim kisisine göre fiyat veriyor, tam su fiyattir demiyo, bizde ciktik tabii ki almadik :)))

Ordan kizi Toys'r'us'a götürdük, kendimiz kasindik evet :)) Girise bir at koymuslar, görseniz gercek gibi ama oyuncak at, kuyrugunu salliyor, kisniyor, basini oksayinca basini egiyor falan Dilos bayildi tabii, alalim Anneee Alalim nütfeeeennn diye miyladi, ama siparis verilemesi gerekiyodu bu bir, ikincisi ben o koca ati evimin neresine koyucam, ayrica cokda pahali sirf bi kösede durcak ve kisneyecek diye 300 euro veremem kizim kusura bakma :)))))baska bisi begen dedim, demez olaydim, barbie'leri buldu ama öyle böyle degil, yok arabasi, yok evi, yok kedisi yok köpegi, amanda At'i, kiyafeti ,terligi seklinde bi dolu istekle geldi karsima, bende eger Yilbasina kadar akilli bir cocuk olursa ve odasini düzgün tutarsa Yilbasinda istediklerinden birini alacagimi söyledim :))) simdi benimle pazarlik yapiyor " Anne iki tane al ama" diyo ama parmaklari ile 4 gösteriyo :))))

Bakalim simdilik gayet akilli bir cocuk gibi davraniyoruz, tabii arada zivanadan cikmiyor degil ama benim bakisimi görünce sinirlendigimi anliyor ve hemen " tamam Anne tamam yapmiyom bak yapmiyom, barbie alcan dimi?" diye soruyo :)))

Bu haftasonu cok cok sevdigim bir Arkadasim gelecek teeee Avusturya'dan cok özledim onu :)))) Onunla Bebislerimiz.com'da tanistik su an cok güzel bir Arkadasligimiz var, kim demis Sanal Alemdeki dostluklar yalan diye, bende bunun tam tersi bi sürü örnek var, bakin bu da ayri bir post konusu aslinda evet evet bi dahakine sanal olmaktan cikmis dostlarimi yazayim ben :))
 
posted by süpürgesizcadi at Perşembe, Kasım 16, 2006 | Permalink |


3 Comments:


  • At Cuma, Kasım 17, 2006, Blogger bujene

    bayılıyorum ben bu fıstığa :) hint kıyafetleri çoook yakışmış, e güzele ne yakışmaz di mi :) çok akıllı bu diloş ya, iki deyip dört gösteriyo :)) sağlama alıyo işi annesi :P

    "O"nun kitabını okumuştum, filmi de mi vardı? hii ben nasıl kaçırdım, neyse iyi ki izlememişim :)

    öptüm seni ve diloşu çok ;)

     
  • At Cumartesi, Kasım 18, 2006, Anonymous Adsız

    barbie und die 12 tanzen.....inan bende bu filimi belki 4 kere izledim, sen niye izledin diye sorarsan, ilk önce ben kendim baktim cünkü ben böyle filimleri cok severim, sonracigima sametle baktim, sonracigima sametle, memoyla baktim ve samet birdaha bakmak istemisti. SÜper diymi?
    Ve bu reklamdaki barbieler yavasyavas benim sinirlerimi bozuyor, samet arasira tv bakiyor ve bu reklamlar cikinca, pes pese cikiyor masallah oda sarkilari ezberledi:)

    Memo´da cok zor kalkiyor, her sabah savas var:(

    Resimler cok güzel, hint kiyafetini yesinler senin:) Masallah, cok güzel.

    Ehh bir aile resmi cekersin, ablan gedigi zaman.

    Bu oyuncak isi beni simdiden sikmaya basladi, samet vicüm yapiyor toyrus´a gittigimizde, düsün daha 2 yasinda, yandik anam yandik...

    iyi eglenceler diliyorum sana ve arkadasina canim. evet bu internet sayesinde köylülerimizi bile bulabiliyoruz:)) Sen ve ben:)))

     
  • At Pazartesi, Kasım 20, 2006, Blogger birten

    kizin cook tatli olmus, hintli elbiseside cok yakismis:)) dügünler zaten ses, gürültü falan derken cekilmez oluyor bide kalabalikta eklenince...
    ediz benim cok sevdigim isim, ben simdilik onu düsünüyorum isim olarak,ablanin cocugunun ismide öyleymis ne güzel..bizde gecen hafta oda bakmaya gitik, cünkü gelene kadar anca olur 1. ayin sonunda gelicek..odasinida düzer, elbiselerini yerlestiririm son ayima girmeden:))
    tabiki sanal arkadasliklarda olabiliyor hemde en güzelinden.senin baktigin senin niyetine bagli, eger kötü niyetliysen öyle bir arkadas bulursun ama amac arkadas olmak biseyler paylasmaksa blog sayesinde biz bunu katladik sanirim:))