Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazartesi, Ocak 08, 2007
Hosgeldin 2007
Evet yepyeni bir yila basladik, herkese hayirli olsun, umarim herkes cok güzel bir sene gecirir :)
Biz Gayet sakin karsiladik bu sene yeni yili,bayram günüydü ama Annemlere gitmedik, Annem o gün gelmeyin oturun evinizde dedi, ben cok kalabaliga gelemiyorum zaten tansiyonum düsüyor, e bayram da Annemlerin evi devamli dolu oluyor, o yüzden bu bayram ayriydik ama gönüllerimiz birdi nasilsa diye avutuyorum kendimi :)))

Yilbasi aksami Ablamlari davet ettim bende, önce birlikte yemek yedik, sonra oturduk cay ictik sohbet ettik, enistem bizim sazi aldi eline dangir dungur calacicam diye baya debelendi allahtan bizim bizdiklar sazi elinden aldilar da kurtulduk :))))

Dilos istedi diye babasi gitmis bikac tane havai fisek almis, havai fisek bile denemez aslinda yerde kendi kendine parildiyo bikac saniye ve sönüyor, Dilos cok mutlu oldu tabii,bütüngün "Ne zaman yapcaz ne zaman cikcaz" diye basimi yedi, saat 12'ye yaklasinca ciktilar disariya, ama ben nasil panikliyorum, ya hic sevmiyorum su havai fisek olayini acayip korkuyorum birinin üstünde patlayacak diye, Can'a " Bak cocuga dikkat et, sakin bunun eline bisi vermesinler ha disardaki veletler, ay Caaaaannnn cikmasa mi dilaraaa??? Dilara sen cikma annem ya" diye habire konusuyorum :)))) En sonunda Can " Eger tam 1 sene boyunca sen beni niye göndermedin miylamasini dinlemek istiyosan gönderme" dedi e hakli valla beynimi yer benim cadi :)))

Neyse onlar parka cikti bende balkona ciktim izlemek icin, bi ara gözlerimi kapadim ve sadece sesi dinledim,igrencti tek kelime ile igrenc, aklima savas olan ülkeler geldi onlar bu seslerin daha kötüsünü hergün duymak zorundalar, ve onlar her boomm sesinden sonra kahkaha atamiyorlar mutlaka birilerinin cani cok kötü yanmis oluyor :(((( gözlerimi actigimda gökyüzünde bi sürü havai fisek ayri renklerde harika bir görüntü yüzümde kücük bir gülümseme ile izlemeye devam ettim napim :(((

Sonra baktim benim cadi eve dogru geliyor ama yaninda biri var, bu biri Esim degil, Enistem diil yegenlerim hic degil, Kiz kardesime benziyor ama ben ihtimal vermiyorum, "yok canim daha neler, bu saatte!! o kadar yol !!! i ih gelemez" diyorum ama cidden gelmis cadi :))) ve onun gelecegini herkes biliyomus bi ben bilmiyomusum, bana süpriz yapmis, siz beni erkenden dogurtcaniz mi diye kizdim :)))))))))) cok sevindim ama gelmesine, aramizda yaklasik 6 yas var ama en iyi anlastigim kardesim o benim :)) Ablalarimla da anlasiyorumda onlar biraz daha agir, ben de pek agir duramiyorum genelde, illa bi yerden sonra civiklik basliyor :)))

Bu arada gectigimiz Carsamba doktoruma da gittim :))) bebisim gayet saglikli hersey yolunda, ben 2 kilo almisim iyi gidiyorum simdilik toplam 8 kilo oldu 21 haftalik hamileyim umarim böyle devam eder :))

Cinsiyetimizde Belli oldu, Asya hanim geliyor :)) benim bir kizim daha olucak, Herkes oglun olucak diyordu, ben bile kabullenmisim erkek olucak diye, Doktorum ilk "Kiz" dediginde sok oldum sonra gülmeye basladim, iki kiz kardes olarak büyüyecekler ,Esim " Eyvaaahh bir evin icinde 3 kadin , yandim ben ki ne yandim" diye sizlaniyo :))))))))) ama hemen sonra " heheheheh kizlar babaci oluyooo" diye sinir etmeyi ihmal etmiyor :)

3 Boyutlu Ultrasona girdim bu defa, o görüntüler gözümün önünden gitmiyor mucize gercekten, doktorum bundan sonra devamli 3 boyutlu yapicak ve sonunda DVD olarak verecek, Dilosum'da yoktu bu imkan maalesef :(((

Iste simdi cok isim var, Killerden bütün kartonlar cikicak, Dilosun bütün kücükleri tekrar elden gececek yikanacak ütülencek, hala baslayamadim, bu arada birilerininde beni tutmasi gerekecek ki yeni seyler almim daha dogrusu abartmayayim :))) daha cinsiyeti ögrenmeden bir elbise almistim zaten, cok hosuma gitti,oglum olursa hediye ederim diye düsündüm ama kizima kismetmis :))))

Yeter bebisten bu kadar bahsettigim, benim cadi kizim neler yapti neler onu anlatayim, simdilerde favori kelimesi "Ben sana ne dedim ben sanaaaa!!" resmen azar isitiyorum bu kizdan :)))

Gecengün Babasi komsu ile kapida konusuyor, bizim kiz habire araya girmek icin debeleniyo "Amcaaa Amcaaaaa" diye yirtiniyor, benim en sevmedigim harekettir iki kis konusurken ücüncü kisinin araya girmesi tabii kizima da ögretmeye calisiyorum "Dilara baban simdi Amca ile konusuyor, onlar bitince sen konusabilirsin" dedim, anam bi hisim yanima geldi, elleri belinde yüz ifadesi görülmeye deger gözler pörtlemis burnundan soluyo tabiri tam uyar yani " Ben sana ne dedim haaa ne dedim ben sanaaaa" dedi bende " Ne dedin kizim?" diye sorcak oldum " Ben konusucam beeeennnnn, ben sorcam bi Amca'ya Ilhan nerdeeeee offffff!!" dedi ve yine bi hisim gitti...

Cok fena oldu bu, dedigim dedik halleri siddetlenerek devam ediyor, yine gecen günlerde almis eline benim rujlarimi onun olsunlarmis cünkü onun hic yokmus, veremem ama kizim onlar benim dedim, hep kendime aliyormusum zaten ona hic almiyomusum, ay ortakcim oldu resmen herseyime göz dikti, cizmelerime de laf ediyo neden ona öyle topuklu cizme alinmiyormus, niye hep ben giyiyormusum, bende giymicekmisim töbe töbeeee.... Bu modelden bi tane daha gelcek yakinda, bi de babamiz icin yandi derler, asil yanan benim,onun esyalarina göz diken yok ki, olan benim parfümlerime ve kozmetiklerime oluyo :))))) Olsun kizlarima feda olsun dimi ama :))))))))

Alttaki resim gectigimiz sene Ocak ayinda cekildi, ne güzel kar vardi o zaman, simdi tik yok, kis gelmiyor bi türlü, gelse iyi olur ama ya, yoksa bu yaz keneler azacakmis diye bi haber okudum zaten tirsiyorum o minnacik igrenc yaratiklardan, daha da tehlikeli olabileceklerini düsünmek bile istemiyorum, kar yagsin heryer buz tutsun ve bütün mikroplar ölsün istiyorum cok mu istiyorum???




 
posted by süpürgesizcadi at Pazartesi, Ocak 08, 2007 | Permalink |


2 Comments:


  • At Salı, Ocak 09, 2007, Blogger sevilay

    masallah cok uzun bir post bu, nerden baslasam?
    Kiz kardesin ne güzel de yapmis sana süpriz yapmakla, umarim cok eglenmissinizdir.

    En cok beni maf eden ne oldu biliyormusun, hani gözlerini kapayinca, o havai fisek seslerini, bende o aksam öyle düsündüm, o kadar sesli bombalar vardiki, insanlar egleniyordu, bagriyordu, kendi kendime dedim, böyle bombalar ama gercektende var, hemde daha büyükleri, insanlar agliyor, sizliyor. Neyse ben baya karamsattim:)

    Gözünüz aydin, demek kizin oluyor, 2 cadi olacak demek bundan sonra:) Cok sevindim, allah seni bir nefes de kurtansin, zaman ne cabuk geciyor ya, 21 haftalik oldun demek, yarisi gitmis bile:)

    Vallah bu sene kar yagmiyacak galiba, baksana disarda hava 10 - 12 derece, ne bu ya? Hani kis, hani kar?

    Öptüm seni

     
  • At Pazartesi, Ocak 15, 2007, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim kusura bakma hemen cevaplayamadim yorumunu !

    Sorma bizde bekliyoruz kar yagsin soguk olsun diye ama nerdeee hic gelecegi yok, hic kis gelsin diye dua edecegim aklima gelmezdi ama dua ediyorum artik ya, yoksa bu yaz cok fena olucak bu keneler falan :(((((

    Ya evet iki kiz Annesi olacagim insallah, bakalim neler yasayacagiz simdiden merak ediyorum :))))