Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Pazar, Aralık 17, 2006
Sessizlik ve hafta özeti:))
Su an evde yalnizim, Esim ve Cadi kizim basbasa babaanneye gittiler gezmeye, ben gitmedim o yollar beni cok kötü yapiyor, gecenhafta gittik yine midem alt üst oldu o yüzden hic bana bulasmayin siz gidin dedim, su an kafami dinliyorum :))) uzun zaman olmustu böyle kendimle basbasa kalmayali:))

Neyse ben son zamanalrda neler yaptigimizdan bahsedeyim biraz, aslinda cok degisiklik yok hayatimizda, benim karnim gün gectikce büyüyor, Dilara hergün biraz daha büyük görünüyor gözüme, cene de aldi basini gitti, carcar bütüngün konusuyor hic susmasin, konusacak birsey bulamayinca basliyor sarki söylemeye "laterneeee laterneeee ooooo laterneee" diye bi sarki buldu kendince devamli ayni seyi tekrarlayip duruyor :)

Bütün hafta Kurabiye yapalim ikimiz diye yalvardi bana yavrum, ama aksamlari ya vaktim yoktu yada halim yoktu, en sonunda gecen Persembe aksami sivadik kollari ve kurabiye yaptik, daha dogrusu ben hamurunu yogurdum Dilos'da acti ve sekilleri cikartti :)) cok seviyor mutfakda bana yardim etmeyi umarim hep böyle olur :))





Gecengün Dilos yine "Arda gelkince sunu yapicaz, Arda gelsin ben onu öpcem" diyor baktim iyice kendini bu isme kaptirmis e kiz olursa da kalkip Arda diyecek degiliz ya, simdiden hazilayayim diye düsündüm ve " Bak Dilara Kardesimiz Kiz olursa ismini Asya koyalim mi?" dedim, hemen " Naayyynnnnn Ardaaaaaa olsun" dedi "Ama kiz olursa Arda diyemeyiz ki, Arda erkek ismi Annecim" dedim bu sefer ekledi " Anneeee kiz olsun Arda olsun" oldu canim tabii baska :)))
Sanirim bu konu üzerine baya kafa patlatmis ki bugün geldi ve " Anne ben erkek kardes istiyom" dedi :))))Bakalim belki 3 Ocak'da ögreniriz Asya'mi geliyor Arda'mi :)))

Diyorum ya cok dillendi, bu sabah Kahvaltida yine konu Melissa ve Melih'e geldi, Melih son geldiginde kizimi isirmisti, tabii unutamiyoruz ve kendimize yediremiyoruz bu durumu, " Anne melissa bize gelsin ama Meliki getimesin, melik yalamaz hep dagitiyo odami zaten demi, gelmesin demi melik" diyo hemen ardindan ekliyo " Amma Arda yalamaz yapmicak Anne, Melik zaten Melissa'nin, Arda benim olcak" diyo :)) Allahim nolur bu kardes sevgisi hic sönmesin hep böyle gözlerinin ici gülsün kardesinden bahsederken !!!!

Onun bu sevincini görünce iyi ki daha erken yapmamisim, iyi ki onun Kardes istiyorum demesini beklemisim diye sükrediyorum, cünkü Dilos Kücükken cok kiskancti, daha 1 yasindayken ben baska bir bebegi kucagima alsam aglardi küserdi, 3 yasindayken katiyyen kardes istemiyordu , simdi ise ondan mutlusu yok :))))

Bir hafta daha krese gidecegiz sonra tam 2 hafta tatil, Esim de evde olucak cok seviniyorum :))))))))) sabahlari istedigim kadar yatak keyfi yapabilecegim :))) aksam isetdigim saatte yatabilecegim, gerci hamilelikten mi ne tavuk gibi erkenden siziyorum ama gecici bi durum biliyorum :))) yakinda baslarim vampir gibi sabahlamaya :)))))

Ay saka maka yaklasik 5 ay sonra dogum yapacagim ben, hem cok seviniyorum hemde cok korkuyorum sanki ilk defa dogum yapacagim, ama Dilos sezeryan olmustu, hic sanci cekmemistim, simdi ayni ilk gebelik gibi basima ne gelecegini bilmiyorum o biraz korkutuyor o kadarcik :)) yavas yavas Dilos'un bebekliklerini ayirmaya basliyorum diyorum, cinsiyet belli degil ama en azindan Body'leri coraplari ve her iki cinsiyetin giyebilecegi tarz seyleri ayirayaim, yavas yavas yikama ütüleme islerine baslayayim, agirlastikca zor gelir, bir de daha erken daha erklen derken bi bakiyosun zaman gelmis ve hicbi hazirlik yok o da kötü oluyor, en iyisi yavas yavas baslamak :))))
 
posted by süpürgesizcadi at Pazar, Aralık 17, 2006 | Permalink |


7 Comments:


  • At Pazartesi, Aralık 18, 2006, Blogger birten

    canim benim ya, kizinin laflari beni ne kadar güldürdü, nolur her postunda kizindanda ve söylediklerindende bahset..insallah hep böyle neseli, sizi ve kardesini seven biri olur....benim yigenimde aynisini aypmisti ne olursa olsun ismi bu olcak, kizda olsa erkekte olsa demisti, Allahtaki dedgi gibi oldu..onlarin icine doguyordur belkide, veee öncedende dedigim gibi benim icimdende erkek diye geciyor..aslinda hic sevmem böyle yorum yapmayi kiz olacak erkek olacak diye ama nedendir bilmem seni okudugum ilk günden beri hep bu his var..yanilmis olabilirim tabiki, önemli olan saglikli,hayirli, iyi bir cocuk olmasi...cinsiyet hic mi hic farketmez!!
    bu kurabiye hamuru cook sert oldugundan denemek beni korkutuyor, sanki yapamicakmisim gibi...bun arada dilarayada pek yakisiyor mutfakta biseyler yapmak:)) asya cook güzel isim, fazla kimsedede yok, iyi aklina gelmiss, helal sana canim!!arda zaten güzel isim, benim yigenimin ismi:))hazirliklara basliyorsun yavas yavas, ya bende odasinin gelmesini bekliyorum, ve ne biliyim üstünü yikarsam kokusu gidermis gibi geliyor, halbuki ne alaka.....yani bu isi ocak ayina ertelemistim,ama seni okuyunca bende baslamaliyim artik dedim:))
    her dogum baska sanci, baska heyecan, baska maceraymis....5-6tane cocuklari olan bile bunu diyor...heyecanlanman, korkman normal yani ikinci cocukta olsa....
    bisey merak ettim, burda cok zor kalmadikca sezeryan yapmiyorlar, neden sezeryan oldun??bebek dönmemismiydi??kusura bakma ya, yazdikca yazasim geldi bugün...öptümmm seni ve tatli dilarayi:))

     
  • At Pazartesi, Aralık 18, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Merhaba Birten'cim :)

    Aslinda Kizim hakkinda yazacak o kadar sey var ki, inan yazmaya baslayinca bircogunu unutuyorum, sonra aklima geliyor bi dahakine diyorum gene unutuyorum :)

    Yok ya sen yika esyalarini kokusu gitmez, hem sonra bebisinin kokusu sinecek onlara dünyanin en güzel kokusu, biz gecenlerde Dilara'nin bebeklik sapkasini bulduk hala kokusu vardi üstünde, bi esim kokladi bi ben :)))halimiz pek komikti disardan bakan deli mi bunlar demistir kesin, elimizde bi sapka, koklayp koklayip oh cekiyoruz :))))

    Evet normalde sezeryani öyle hemen yapmiyorlar, Benim cadi dönmedi o yüzden mecbur sezeryan oldum, ben kendimi su dogumuna hazirlamistim aslinda hersey hazirdi doktorumla konusmustum ama dönmeyince mecburen sezeryan oldum :)söz dinlemeyecegi o zaman belliymis , o kadar konustum dön kizim diye de banamisin demedi cadi :)))

    Bak benimde cenem düstü, isim olmasa dogum hikayemi yazicam nerdeyse :)))

     
  • At Pazartesi, Aralık 18, 2006, Blogger sevilay

    yani dilosun sözleri cok sirin, benimde cok hosuma gidiyor, simdi samette basladi, anneeee toyy toyy (koy), otu (otur), did (git), bayiliyorum böyle konusunca, yiyesim geliyor onu. ALLAH cocuklarimizin neselerini hic birzaman eksik etmesin.

    Yanliz olunca cok iyi geliyor diymi? Bende evde yanliz oldummu, söyle uzanip kafa dinliyorum, cok da iyi geliyor.

    canim, ben Samet´te 18 saat sanci cektim, sonra sezeryanla aldilar. Samet´in kafasi asadaydi ama yüzü yukari bakiyordu yani himmelsanbeter, ist sehr selten demisti dr.. Bana simdi sorarlarsa, normalmi yoksa sezeryanlami, ben hemen sezerayla derim, cünkü o cektigim acilari unutmuyorum, ama simdi bulari seni korkutmak icin yazmiyorum, her kadinda baskaymis, kimisinin sancisi hafif olurmus, kimisininde cok agir. Mesela benim kizkardesim, o da baya sanci icindeydi ama onunkisi pek de agir degildi. Yani avazi ciktigi kadar bagirmadi;)

    Allah seni bir nefesde kurtarsin diyorum ve insallah saglikli olur bebisin. Sen takma kafana, gözünü acip kapayinca birde bakmissin, bebisin kucaginda:)

    Selamlar

     
  • At Pazartesi, Aralık 18, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Ah Sevilay'cim bak Samet iyice bi konusmaya baslasin neler döktürecek, her kelimeleri ayri bir güzel oluyor ya, cok tatli bu bizdiklar cook :)))

    Ay sen baya sanci cekmissin ya :( hmm duymustum bende o yüzüyukari bakan bebekleri sternengucker da diyolar ...

    Benim Ablam da ilk oglunda 12 saat cekti, ikinci oglunda 45 dakikada dogum yapti :)))

    Bakalim bende bi daha gittigimde doktorumla konusacagim o ne diyecek, az önce arastirma yaptim ilk sezeryan olan ikincide mecbur olmasada sezeryan tercih ediliyormus dikis yerlerinin icten yirtilma olasilgi varmis cünkü, birde kesinlikle PDA yapmiyolarmis normal yaparsan, dikis yerlerinde sorun cikarsa anlasilmiyormus yoksa !! Gözüm korktu ne yalan sölim, bakalim doktorum ne dicek :)))

     
  • At Çarşamba, Aralık 20, 2006, Blogger birten

    süpürgesizcadi neden yazmiyorsunki dogum hikayeni,vallahi zevkle okurum, hic dogurmamis ve surda iki ay doguma kalmis biri olarak:))
    kokusu konusunda haklisin, 1ayda zaten odasi geliyor:)dedigin gibi kendi kokulari siniyor üstüne, lenor kokmasi yada kokmamasi o kokunun yaninda hic önemli degil!!
    sevilayin yazdiklarini okuyunca cook korktum ya, aman sevilay sen ne kadar sanssizmissin, norarmalde 3 prozentmis, strenguckerlar..oda sevilaya denk gelmis, benim gidecegim hastanede cok cok az sezeryan yapiyorlarmis,bebek dönmezse dönderiyorlarmis falan filan yani bayagi bir sanci cekicem eger dönmezse....

     
  • At Cumartesi, Aralık 30, 2006, Blogger sevilay

    vallah yeni yazi beklemistim sayfana girince ama yokkkkk!

    Iyisindir umarim.

    senin ve tüm ailenin bayrami hayirli olsun ve yeni yilliniz kutlu olsun. 2007 sene hepimiz icin hayirli olur insallah. (Amin)

     
  • At Cumartesi, Aralık 30, 2006, Blogger süpürgesizcadi

    Sevilay'cim simdi geliyor yeni yazi :))) bitmek üzere, ay sanki destan yazarmis gibi kac gündür bitiremedim :))))