Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Cumartesi, Aralık 30, 2006
2006 Bitti bitiyor :)))
Postuma bu karikatürle baslamak istedim, Nilgün Aplama teskür ederim o bebislerimiz.com forumuna göndermis, cok hosuma gitti cuk oturmus bence :))))


Eveeet koca bir seneyi daha deviriyoruz yarin, 2006 senesi bize neler getirdi, bizden neler götürdü kücük bir nostalji yapayim istedim :))

2006'ya cok eglenerek girmistik, Türkiyeden kuzenim gelmisti Ailesi ile , oyunlar yaptik , nefis mamalar yaptik kisacasi 2006'yi gülerek karsiladik, hani derler ya nasil girersen öyle gecer diye, tam anlami ile olmasada sonucta güzel bir yil gecirdik ailecek..

Ilk aylarda kizim kücük bir operasyon gecirdi bunun sonucunda biz isitme sorunu oldugunu ögrendik, o zaman cok üzüldüm cok agladim ama simdi iyi ki ögrenmsisiz diyorum, bu zaman icinde konusma konusunda o kadar büyük adimlar atti ki, o konustukca ben mutlu oluyorum :))


Daha daha ne oldu 2006 senesinde, hah evet evimi tadilata aldim :))) uzun zamandir mobilyalari yenilemek istiyordum ama bi türlü kismet olmamisti Mart ayinda falan basladik Nisan sonunda bitirebildik :)) sonuc cok güzel oldu ama , bi süre idare eder artik beni, bundan önceki mobilyalarimi evlendigimde almistim 99 senesinde, hala cok iyiydiler aslinda ama koltuklarim cok kirli görünüyordu, o zaman sanki hic cocugum olmayacak gibi gidip düz mavi renkte koltuk takimi almistim üstelik kumasi da leke tutan cinsten bir kumasti, lekeyi silince bu defa da islak bezin izi kaliyodu :((
Vitrinim de ayni sekilde cok iyidi ama cok büyüktü salonumu cok dar ve dolu gösteriyodu, hatta karsi komsum satin aldi, ona gittigimde görüyorum icim ciz ediyo, nede olsa benim ilklerimdendi :)))

Mutfagimda degicekti ama son anda terslik cikti aldigimiz firma verdikleri tarihe yetistiremedi, sonra ben hamile kaldim ilk aylar zor gectigi icin biz erteledik, su an bizden haber bekliyorlar, nasilsa Mutfak benim, bi kismi da ödendi, getirin dedigimde getircekler acele etmiyorum o yüzden :)))

Bu sene izine de gidemedik, burda havalar 3-4 hafta cok cok sicak oldu, o kadar ki ben Almanya'da 40 dereceyi de gördüm :)) ama uzun sürmedi tabii, tam havuz sezonunu actik ben azcuk bronzlastim pat yagmurlar basladi :(( bütün agustos boyunca da yagmur yagdi :(((


Sonbahar ise cok güzel müjdeyle geldi, hem sonbahar müjdesi hem benim en güzel dogumgünü hediyem oldu icimdeki minik canli :))) nitekim 11 eylülde yaptigim testle ögrendim hamile oldugumu ve 12 eylül benim yasgünüm :))) simdi büyük bir heyecanla dogacagi günü bekliyoruz ailecek, en cok da cadi kizim büyük bir heves ve heyecanla bekliyor kardesini :)))


2006 senesini de devirdik, koca bir sene daha bitti, 2007 herkese saglik mutluluk ve huzur dolu günler getirsin insallah, yeni yilda görüsürüz artik.....
 
posted by süpürgesizcadi at Cumartesi, Aralık 30, 2006 | Permalink |


2 Comments:


  • At Cuma, Ocak 05, 2007, Blogger sevilay

    hakikaten cok güzel bir yil gecirmissiniz, insallah 2007 seneside böyle güzel gecer, insallah sag saglim bebegin dünyaya gelir ve sende bir nefesde kurtulursun canim.

    Hersey gönlünce olsun.

    Öpüldünüz

     
  • At Cuma, Ocak 05, 2007, Blogger birten

    kusura bakma gec oldu canim, gecmis bayramin kutlu olsun...yeni yilda hersey istedigince olur ins...
    bebisinle, esinle, yeni dogacakla ve sevdiklerinle saglikli,huzurlu,mutlu güzel ve bereketli bir yil gecirirsin insallah....
    öptüm:))