Lilypie 6. - 18. Ticker Lilypie Zweiter Ticker
Çarşamba, Ocak 24, 2007
Hastaydik biz :((((
Evet Cumartesi sabah cok neseli basladik güne, hatta o kadar neseliydik ki, ben onun bi sise Parfümü üstüne boca etmesine bile kizmadim :)

Ögleye dogru basim agriyo demeye basladi, bende parfümpm kokusu oldukca agir ya o yüzden saniyorum, ben bile kokuyu aldikca fena oluyodum, üstünü degistirdim falan ,ama hala mizmiz bu defa da bacagim agriyo demeye basladi, bi baktim gözler de kizarmis baygin baygin bakiyor, Atesini bi ölcerim ki 40,6 derece yaniyor benim kizim :(((

Esimi uyandirdim ve hemen Acili aradik, ordan bize en yakin nöbetci doktorun adresini alip doktora kosturduk !!!Iyice kontrol etti kizimi ve grip dedi, ates surubu yazacagim size dedi, tam giyiniyorduk ki "Birde idrar testi yapalim" dedi idrar verdik hemencik orda analiz etti ve Idrar yollari enfeksiyonu oldugunu ögrendik, nasil oldu neden oldu hicbir fikrim yok, hicbir sekilde kendini belli de etmedi bu enfeksiyon :(((

Neyse Antibiyotigimizi aldik, ordan keyfi yerine gelsin diye Toys'r'us'a götürdük cok istedigi bebegi alcaktik aslinda ama istemedi hastalikdan gözü hicbisi görmedi, sadece bir puzzle aldi bir de barbie bebek ve eve gidelim dedi, normalde biz yalvaririz eve gidelim diye, baska zaman olsa sevinirdim ama icim acidi , ilk defa bu kadar hasta oldu Dilara, hic bu kadar kötü olmamisti, en fazla nezle olurdu, öksürügü olurdu antibiyotik bu yasina kadar bu 3.cü kullanisi, digerlerinde de öksürük gecmeyince kullanmak zorunda kalmistik :(((

O gece bir de ishal oldu mu size kücük hanim, hic uyumadik gece tuvaletten cikamadi ki, hem ishal hem ishalin verdigi karin agrisi , bir de Ates eklenince uyku falan hak getire :(((

Pazar günü de Atesi bi düstü bi yükseldi, ishal'i de gecmedi, evdeki ishal ilacindan vermek istedim yirtti kendini icmem diye, zorladim azcik bu defa midesi bulaniyor numarasi yapti hatta zorla cikartmaya bile kalkti :((((

Pazartesi daha iyiydi Atesi yoktu en azindan, ishali de büyük ölcüde azalmisti ama karin agrisi devam ediyodu, habire Tuvalete kosuyodu, tekrar doktora götürdük, ishal icin surup yazdi ama onu da icmedi, gerci gerek de kalmadi doktordan geldikden sonra bi daha tuvalte kosturmadi :)))

Pazartesi kaynanam da geldi Dilos'u merak etmis, tamam iyi etti hos geldi basimin üstünde yeri var ama bir de beni sinir etmese :))))

Dedikodusunu yapmiyorum kendisine de söylüyoruma acikca genelde, su siralar Bebisin ismine ve de cinsiyetine takmis durumda, habire laf sokuyor "Onun ismi Asya olmayacak" dedi ay sinir oldum, hayatimda en karsi oldugum seydir bir Anne Babanin isim konusunda kararina karisilmasi, haa fikir verilebilir ama inatla su olsun denmez, "Biz kararmizi verdik" diyorum kime sordunuz diyor " Ya Oglunla oturduk karar verdik bu bebegin ismi Asya olucak" dedim bu defa Esime saldiriyor bana sormadiniz diye, Allah'dan esimde benimle ayni düsünüyor ve taviz vermiyor bu konuda !!!

Ayrica ikide bir kalkip " Zaten kiz olmayacak o erkek olcak, karni sivri geliyo" diyip iyice geriyor beni, saglikli olsunda nolursa olsun desene diyorum , tamam öle olsunda yine de Erkek olcak diyo,Esimde "iyi o zaman doktora söyleyelim ultrason aletini atsin yerine seni oturtsun, sen kadinlara bakip söyle kizin olcak, oglun olcak diye" dedi onunda tepesi atti cünkü, en az benim kadar o da sinirleniyor !! bende eger bu sekilde devam ederse kizim dogdugunda sevdirmem dedim, zaten millette noluyor anlamis degilim, kiz olacagini duyan bir cok kisinin verdigi ilk tepki " Aaaaaaaaaaa e artik ücüncüyü de yaparsin dimi??" oluyor, ya biz oglumuz olsun diye cocuk sahibi olmaya kalkmadik ki, biz bir cocugumuz daha olsun istedik, Dilosumuza kardes gelsin istedik, niye oglan dogurmak zorunda birakiliyorum ??? Kacinci yüz yilda yasiyoruz biz yahu ?? bak yine tepem atti :)) En iyisi burda kesmek bu konuyu :))


Bu sabah uynadigimizda heryer bembeyazdi, uzun zamandir bekledigimiz kar nihayet dün gece biz uyurken yagmis, krese nasil sevinerek gitti anlatamam, Babasindan da kardan adam yapma sözü kopardi du bakalim ne zaman yapacalar, esimin son zamanlarda hic vakti yok maalesef :(((
Ben de kizi krese birakinca Komsumla alisveris merkezinde aldim solugu, sözde kendime yeni bir ceket alacaktim, malum göbek gittikce büyümekte, ama yok bi türlü bulamadim istedigim gibi bisi,Gebelik kiyafetleri de igrenc ötesi :(((( 4 ay kaldi idare edeyim bari diyorum, giyilcek gibi degiller ya satilan seyler of :((((


E kendime alamayinca tabii ki kiza doldurdum yine herseyi, bikac pantalon aldim, ona ceket aldim ,bu sene aldigim 3.cü ceket, napim cok güzel modeller cikartiyolar dayanamiyorum :)))) Bebis icin bisi almadim ama, daha baharlik kiyafetler cikmamis, ona da mart ayinda yatirim yaparim artik :))))

Az önce de kizin odasini topladim iyice, yine bi sürü oyuncak ayikladim, bütün barbielerini kaldirdim sinir basti, hepsini soymus banyo yaptircam diye, elbiseleri, ayakkabilari taclari birbirine karismis, hangisi Külkedisi, hangisi Pamuk prenses belli degil bi torbaya doldurdum hepsini, kendisi giydirsin sonra bana ne ya :)))) ayrica iki adet bebek arabasi vardi onlari da kaldirdim, sabah azar isiticem kesin :))))
 
posted by süpürgesizcadi at Çarşamba, Ocak 24, 2007 | Permalink |


1 Comments:


  • At Pazartesi, Ocak 29, 2007, Blogger sevilay

    canim benim, zaman kisitli bende, postunu sonra okuyacagim söz. Seni sobeledim, sayfamdan bilgileri alirsin. Öptüm sizi